abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108211987

http://www.ajax.nl/Nieuws(...)oom-weg-bij-Ajax.htm
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)-aftreden-bekend.htm

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:48 schreef Contador_The_Best het volgende:

_O_ Johan Cruijff _O_
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:00 schreef msnk het volgende:
O+ AFC Ajax O+
Zoveel waarheden in deze 2 posts _O_

De OP kun je HIER vinden!
pi_108212007
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Als we alles vanaf nu winnen zijn we idd gewoon kampioen, lekker toch.
Nietus op onderling resultaat kan je nu maar 3 punten inlopen op de koplopers. De kans dat die niet 2 punten verspillen is alleen niet erg reeel. In andere woorden... Ajax wordt kampioen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 00:07:45 #3
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108212362
Heb de taaatooooo al gezet van het 31ste kampioenschap.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 21 februari 2012 @ 00:08:51 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_108212404
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef Smoofie het volgende:
Heb de taaatooooo al gezet van het 31ste kampioenschap.
Geen datum erbij, mag ik hopen... :P
pi_108212438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:08 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen datum erbij, mag ik hopen... :P
Uiteraard wel 1 april... ba dum tssch.
pi_108212586
Heb liever dat Ajax zich focust op de competitie en die wedstrijd in Manchester lekker laat schieten. :{
  dinsdag 21 februari 2012 @ 00:17:23 #7
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_108212652
We verliezen niet van Excelsior.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_108213547
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 23:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anita als VCM _O_
Geweldig om hem op CVM te zien voetballen idd.

_O_ Vurnon Anita _O_
  dinsdag 21 februari 2012 @ 07:04:31 #9
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108214674
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Heb liever dat Ajax zich focust op de competitie en die wedstrijd in Manchester lekker laat schieten. :{
Gewoon ongedwongen genieten in Manchester en daarbij en passant een visitekaartje afgeven. Even laten zien waarom Ajax vaker de cup met de grote oren won.
Life is what you make it.
pi_108214837
De dood of de gladiolen donderdag. gewoon man utd. vastzetten vanaf het fluitsignaal :Y
pi_108215217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 01:05 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Geweldig om hem op CVM te zien voetballen idd.

_O_ Vurnon Anita _O_
Het is dan weer jammer dat de Boer zo laat die keuze maakt. Mag ook hopen dat als Enoh eerder terug is als van der Wiel, hij er gewoon blijft staan.
pi_108215247
quote:
Ajax draait beslissingen Sturkenboom terug

Henri van der Aat en Jeroen Slop maken zich ondergeschikt aan het plan Cruijff en draaien alle beslissingen terug, die Martin Sturkenboom nam om het technisch hart van Ajax te dwarsbomen. Die toezegging kregen Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk gisteren van de twee overgebleven directeuren.

Het belangrijkste is dat Derk de Kloet – tot een bepaald bedrag – weer mag worden ingehuurd. Het aan de kant schuiven van de procesmanager was Sturkenbooms eerste daad op De Toekomst. Ook Coen Jonkerman en Bas Aertsen hebben weer werk. Het tweetal zorgde voor de administratieve ondersteuning van het technisch hart, maar zag zijn contract tegen de wens van De Boer, Jonk en Bergkamp niet worden verlengd.

Said Ouaali wordt de trainer van de A2, waardoor Jonk zelf niet meer dagelijks voor de groep hoeft te staan. De huidige coach van Marken zal een contract voor anderhalf jaar tekenen. Sturkenboom wilde niet verder gaan dan een verbintenis tot 1 juli voor Ouaali om de voormalige beoogd algemeen directeur Louis van Gaal de mogelijkheid te bieden zijn eigen jeugdtrainersstaf samen te stellen.

Het laatste punt dat De Boer, Jonk en Bergkamp bij de toegeeflijke Slop en Van der Aat mondeling binnensleepten, was dat de medische staf weer onder het technisch hart valt. De medici moesten van Sturkenboom verantwoording afleggen aan de directie.
pi_108215283
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Goed man, flink doorpakken nu. 14.gif

Mooi wel dat er in de contracten van het technisch hart is gezet dat zij weer de leiding over de medische staf hebben, zo snel mogelijk goeie vervangers zoeken. Weg ermee. 2 gaan al vrijwillig weg. 14.gif

[ Bericht 22% gewijzigd door j0rdiiii op 21-02-2012 08:43:54 ]
pi_108215408
quote:
Boilesen tenminste vier weken uit roulatie

Volgens het Algemeen Dagblad is Nicolai Boilesen tenminste vier weken uit de roulatie als gevolg van zijn nieuwe hamstringblessure. De linksback kreeg na zijn invalbeurt tegen Manchester United opnieuw last van zijn hamstrings al zou dat op een andere plaats zijn.
Het is toch echt ongelofelijk he, 60 minuten pijnloos gespeeld met Jong Ajax, 3 dagen later 30 minuten tegen Man U (waarom?) en hij is er weer uit. :') Bescherm zo'n jongen dan, is er nou niemand die even heeft gezegd van; is dat nou wel verstandig?

Koppers doet het de laatste 2 wedstrijden wel aardig, al is dat natuurlijk nooit het niveau wat je moet hebben.

quote:
Janssen en Bulykin zeer onzeker voor Manchester-uit

Volgens het Algemeen Dagblad wordt bij Ajax het meespelen van Theo Janssen en Dmitry Bulykin donderdag in het uitduel tegen Manchester United als zeer onzeker ingeschat. Janssen kampt met een liesblessure en was maandag ook ziet. Bulykin heeft last van geïrriteerde hamstrings. De spits wil er echter alles aan doen om toch in actie te kunnen komen, omdat hij inziet dat hij op zijn leeftijd weinig kansen meer krijgt om op zo'n podium in actie te mogen komen.
Doe maar rustig aan Janssen.
pi_108215477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:40 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Het is toch echt ongelofelijk he, 60 minuten pijnloos gespeeld met Jong Ajax, 3 dagen later 30 minuten tegen Man U (waarom?) en hij is er weer uit. :') Bescherm zo'n jongen dan, is er nou niemand die even heeft gezegd van; is dat nou wel verstandig?

Koppers doet het de laatste 2 wedstrijden wel aardig, al is dat natuurlijk nooit het niveau wat je moet hebben.

Tering. :')
pi_108215518
Het is ook te hopen dat zo'n jongen nu überhaupt nog wel wil verlengen en niet denkt van krijg de tering maar ik ga wel ergens anders heen. :{
pi_108215682
Echt ongelooflijk en dan kom je in het dagelijks leven nog steeds mensen tegen die denken dat ajax pech heeft met al die blessures.. :')
pi_108216229
Wat hebben we toch een pech met al die blessures :P
pi_108216265
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:17 schreef Smoofie het volgende:
We verliezen niet van Excelsior.
Als Bulykin speelt winnen we, else exit ->

De Jong gaat niet scoren als spits :')
pi_108216687
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 00:15 schreef Rnnz het volgende:
Helemaal met je eens. In Manchester is er geen resultaat meer te behalen. Het was voor mij toch al verziekt na die genante uitschakeling in de CL. De EL levert nog nauwelijks droog brood op, maar heeft inderdaad wel invloed op competitieresultaten. Laten AZ en PSV zich hierin maar lekker roeren, Ajax heeft zijn handen vrij voor de competitie.

Ik snap trouwens niet dat Ajax wordt uitgezonden via RTL 7. Deze wedstrijd is al een gelopen koers, terwijl AZ tegen Anderlecht bijvoorbeeld een leuke pot zou kunnen worden.
pi_108216787
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt ongelooflijk en dan kom je in het dagelijks leven nog steeds mensen tegen die denken dat ajax pech heeft met al die blessures.. :')
Ajax heeft dan wel pech met die blessures, maar het is ook grotendeels eigen schuld. Het belang van een inspanningsfysioloog is onderschat. Men doet nu op dat gebied maar wat met dit als gevolg.
Het zijn allemaal overspanningsblessures en dan is het nooit 100% toeval dat iedereen dat vrijwel tegelijkertijd treft.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:02:29 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_108216807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:58 schreef pqrstuvw het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. In Manchester is er geen resultaat meer te behalen. Het was voor mij toch al verziekt na die genante uitschakeling in de CL. De EL levert nog nauwelijks droog brood op, maar heeft inderdaad wel invloed op competitieresultaten. Laten AZ en PSV zich hierin maar lekker roeren, Ajax heeft zijn handen vrij voor de competitie.

Ik snap trouwens niet dat Ajax wordt uitgezonden via RTL 7. Deze wedstrijd is al een gelopen koers, terwijl AZ tegen Anderlecht bijvoorbeeld een leuke pot zou kunnen worden.
Het gaat om de kijkcijfers en die liggen bij Ajax en ManU nu eenmaal hoger dan AZ en Anderlecht.

Verder met je eens dat de competitie belangrijker is maar dat zei ik al aan het begin van het seizoen
pi_108216918
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het gaat om de kijkcijfers en die liggen bij Ajax en ManU nu eenmaal hoger dan AZ en Anderlecht.

Verder met je eens dat de competitie belangrijker is maar dat zei ik al aan het begin van het seizoen
Dat begrijp ik qua kijkcijfers, hoewel het met deze tussenstand anders zou kunnen zijn. Ik opteer ook via EredivisieLive Anderlecht-AZ, ondanks dat ik Ajaxfan ben. Ik kan me voorstellen dat er meer zijn die dat doen.
Ja, de competitie blijft de basis. Die bepaalt jouw deelname aan Europees voetbal en in welk toernooi. Ben je dan eenmaal uitgeschakeld en dan nog op een heel lullige manier in de CL, dan boeit mij de EL niet meer.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:49:58 #24
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_108218193
Ajax heeft een nieuwe Bobby Haarms nodig ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_108219523
Liever anderlecht az kijken dan je eigen club en jezelf dan Ajaxfan noemen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')