dit is een eenpansgerecht, wel in meerder pannen, maar makkelijk, ik heb de andere avonden bij anderen gegetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je jezelf aan.
En ik maar denken dat je nooit meer voor een grote groep wilde koken
veel plezier daar !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Cavalinho het volgende:
Van 3 graden naar 28. Wel zwaar bewolkt en buien voorspeld. Niet de beste dag om op te treden (nee ik niet, ik ga kijken).
Hoewel, het heeft zo zijn eigen charme.
De rest van de week en volgende week ook nog regen en onweer voorspeld.![]()
Kwam hier (ook) voor het strand....
dat is cavalinho en hij post juist boven die van jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef esperanza93 het volgende:
Hoe is het afgelopen met die jongen in coma?
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bed, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.quote:
maar niet overmoedig worden hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bedm, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.
mooi want toeschouwers zijn ook nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Cavalinho het volgende:
Zal niet gaan surfen of capoeira doen...
Ben nog veel te moe, man, ik kan echt niks, maar ik kan nog wel genieten van het feestgedruis om me heen.
Nah, als je daarna niet bij je blijven slapen, dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kook ik Chili con carne voor 20 man
biogas, een van de paradepaardjes van Nuenenquote:
aunty mike is ook op toepassing van onze miekequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
met elke aflevering die ik zie word die austin een grote debiel
Mike
morningquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ang3l het volgende:
De avond met yvo's vrienden wad echt bijzonder. Gelachen. Maar ook serieus gepraat. Mijn kant van t verhaal kunnen uiten. Hun kant en mening aan kunnen horen. T was mooi. Ben blij dat ik ze ondanks alles en ondanks yvo als missing link toch ook als mijn vrienden kan beschouwen ipv de vrienden van mijn ex. Betekende veel voor me.![]()
Da's in ieder geval nog ietsquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ang3l het volgende:
De avond met yvo's vrienden wad echt bijzonder. Gelachen. Maar ook serieus gepraat. Mijn kant van t verhaal kunnen uiten. Hun kant en mening aan kunnen horen. T was mooi. Ben blij dat ik ze ondanks alles en ondanks yvo als missing link toch ook als mijn vrienden kan beschouwen ipv de vrienden van mijn ex. Betekende veel voor me.![]()
Dat ze me vertelden dat de nieuwe vriend van Yvo, ondanks mijn vraag aan Yvo hem nog niet mee te nemen, toch wil gaan ... terwijl hij normaalgesproken helemaal niet vaak komt, maar volgens de vrienden van Yvo puur om te provoceren ... DAT was dan weer wat minder nieuws.quote:
Ik eigenlijk steeds minder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel zin in het feest eigenlijk.
Ik had te maken met een homofoob model dat altijd liep te zuigen, we kunnen elkaars bloed wel zuipen, maar op advies van bevriend model deed ik de laatste keren dat we elkaar tegenkwamen superzoet.Hij kon niet rellen en ook niet zien dat hij me dwars zat. Toen was het voor hem ook niks meer aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze me vertelden dat de nieuwe vriend van Yvo, ondanks mijn vraag aan Yvo hem nog niet mee te nemen, toch wil gaan ... terwijl hij normaalgesproken helemaal niet vaak komt, maar volgens de vrienden van Yvo puur om te provoceren ... DAT was dan weer wat minder nieuws.
Ik begrijp het wel, maar ik wil het niet. Ik wil gewoon dat je een leuke avond krijgt.quote:
O niet alleen om bovenstaande hoor,quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik wil het niet. Ik wil gewoon dat je een leuke avond krijgt.
O hij voelt zich absoluut schuldig en wil graag vrienden blijven, dus als ie ergens kan laten zien dat ie nog een greintje respect voor me heeft dan is dat nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef Cavalinho het volgende:
Je verwacht werkelijk van iemand die het uit heeft gemaakt dat hij je een plezier wilt doen? Hij voelt zich echt niet verplicht om je gevoel te sparen, integendeel.
Het spijt me als ik nu heel hard over kom, maar this is the real world man. Exen die rekening met elkaar houden zijn byzonder zeldzaam en zijn goed uit elkaar gegaan met veel voorbereiding.
In verschillende handschriften?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga wel stiekem heel de avond lieve anonieme berichtjes sturen om je humeur op te vijzelen.
Ondankbaar kreng, wie weet vind ik je wel gewoon ontzettend leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In verschillende handschriften?
Yay, pitty cards
Pardon? Het is voor mij net 2,5 week geleden he? En het overslaan van een feestje om er voor te zorgen dat de eerste confrontatie niet ter plekke op iemands feest gaat zijn vind ik niet bepaald een enorme bocht om je in te wringen. Heeft geen fuck met macht te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef Cavalinho het volgende:
Moet er niet aan denken om rekeningte moeten gaan houden met mijn exen, sorry. Ik zal wel een egoist zijn. Of de liefde niet diep genoeg (zeker weten).
Hij wil bevriend blijven, maar wil jij dat wel, want als je werkelijk vrienden bent, hoeft hij zich niet in bochten te wringen.Dan heb je het in mijn ogen helemaal niet over vriendschap, maar macht.
Ik vidn het respect tonen wat ie eerder niet voor me heeft gehad. Als hij dat nog heeft en als hij echt een vriendschap op wil bouwen dan vind ik dat hij mijn gevoel (nu nog) best even mag respecteren hierin nu het allemaal nog zo vers en kortdag is.quote:Maar goed ik ben maar een snotneus, misschien zie ik het totaal verkeerd hoor, kan er over een jaar wel weer anders over denken, maar dit is zoals ik dingen nu zie.
Ik ken verder totaal de situatie niet en wil me er ook helemaal niet mee bemoeien, maar het komt mij op zich raar over dat je iets van een ex verlangt.
Kussen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ondankbaar kreng, wie weet vind ik je wel gewoon ontzettend leuk.
Da's heul niet anoniem.quote:
http://karanarora.postero(...)ing-books-with-surgiquote:Using knives, tweezers and surgical tools, Brian Dettmer carves one page at a time. Nothing inside the out-of-date encyclopedias, medical journals, illustration books, or dictionaries is relocated or implanted, only removed.
Dettmer manipulates the pages and spines to form the shape of his sculptures. He also folds, bends, rolls, and stacks multiple books to create completely original sculptural forms.
"My work is a collaboration with the existing material and its past creators and the completed pieces expose new relationships of the book’s internal elements exactly where they have been since their original conception," he says.
"The richness and depth of the book is universally respected yet often undiscovered as the monopoly of the form and relevance of the information fades over time. The book’s intended function has decreased and the form remains linear in a non-linear world. By altering physical forms of information and shifting preconceived functions, new and unexpected roles emerge."
Dettmer is originally from Chicago, where he studied at Columbia College. He currently lives and works in Atlanta, GA.
Als jij niet inziet waarom iemand zo kort na een voorval iemands gevoel moet sparen, dan snap je niet hoe respect en gevoel werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef Cavalinho het volgende:
Ang3l, ik kijk er al buitenstaander heel anders tegen aan dan hoe jij en je vrienden dingen VOELEN, dat snap ik heus.
Maar ik zie niet waarom hij jou gevoel zou moeten sparen. Het is fijn als mensen dat doen, maar je kunt het niet verlangen.
De macht komt om de hoek als je zegt dat hij jou gevoel moet sparen en/of respect moet geven als hij vrienden met je wil blijven.......
En als hij geen respect had hoe kun je verwachten dat hij dat nu ineens wel gaat tonen?
Echt, nogmaals, ik snap dat jij gewoon rauw bent van verdriet en dat het heel zwaar voor je is en ik leef met je mee, ik wil niet dat je denkt dat ik tegen je ben omdat ik toevallig even nuchter tegen dingen aan kijk...
Ik hoop niet dat ik nu uit de gratie ben.![]()
Ik zie al helemaal voor me wat voor argumenten die ander gaat aandragen: "Vind je je ex belangrijker dan mij of zo?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet heus wel dat ik ze ooit tegen zla komen en het blijven vragen eaan hem om me te ontzien is idd onredelijk. maar ik vind dat je zo kort na een flinke kutstreek best ff rekening mag houden met de gevoelens van een ander. Ook al ben je exen.
Gelukkig vindt hij dat ook. Hij wil niet eens gaan.
Het is de ander die wil gaan. Maar ik hoop dat Yvo zijn woordje doet zoals ie zegt dat ie gata doen.
Ben er alleen bang voor van niet. Zonder ruggegraat die je tong aanstuurt kan dat lastig zijn namelijk.
En Peter meeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
En zondag naar het Nationaal Songfestival![]()
.
Die heb ik vorig jaar al gemeetquote:
O ja. Jou bedoelde ik natuurlijk ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar ik ben er gewoon al. Da's anders.
Geeft niks, we bewaren alles wel voor een andere keer. Uitstel van het hoogtepunt intensiveert de climax.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Jou bedoelde ik natuurlijk ook.
Nou we gaan dus NIETS doen op Friso, want dat is dan ook niet netjes vind ik.
Sorry poepje.
Greys is echt heel tof in ieder gevalquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Steve het volgende:
Ik niet..
Sowieso ken ik er maar weinig mensen van.. Jij, Cosmo, MB en Re (als ze komen
).
Wellicht kunnen we stiekem een beetje smerig tegen elkaar opschuren in een hoekje, of wulpse blikken uitwisselen van een afstand, maar dat is toch wel de max denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geeft niks, we bewaren alles wel voor een andere keer. Uitstel van het hoogtepunt intensiveert de climax.
Ga jij naar het NSF?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:57 schreef Steve het volgende:
Ik niet..
Sowieso ken ik er maar weinig mensen van.. Jij, Cosmo, MB en Re (als ze komen
).
Ik neem al genoegen met een aanblik van je enkel, dat je zo je rok een beetje omhoog trekt en ik die kanten sokjes van je kan zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wellicht kunnen we stiekem een beetje smerig tegen elkaar opschuren in een hoekje, of wulpse blikken uitwisselen van een afstand, maar dat is toch wel de max denk ik.
Ja, dat moet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je ergens fan van zijn om er heen te gaan?
Neuh, je kan bv ook gaan omdat je vrienden t leuk vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Moet je ergens fan van zijn om er heen te gaan?
Dat zou ik zelf ook irritant vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Neuh, je kan bv ook gaan omdat je vrienden t leuk vinden.
Als je dan maar niet zo'n irritante eikel wordt die er dan doorheen gaat staan lullen omdat je er zelf niks aan vindt.
Moet ik een rok aan?!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik neem al genoegen met een aanblik van je enkel, dat je zo je rok een beetje omhoog trekt en ik die kanten sokjes van je kan zien.
O ja, zoals dat niet-zoenen geldt voor Erik geldt dat natuurlijk ook voor jou he. Maar ook wij kunnen omwegen vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf ook irritant vinden..
Ik ben niet een groot fan van het songfestival (ik kijk eigenlijk ook zelden...) maar ga vooral mee omdat het me wel gezellig lijkt. En het is ook niet dat ik anti-songfestival ben, er zitten vaak best leuke liedjes tussen.
En nu kan ik Greys een keer ontmoeten..
.
Plus, ik vermaak me al snel ergens wel hoor, ik kan meestal overal wel iets interessants ontdekken..
Eh ja. Dat hadden we afgesproken toch?quote:
We kunnen altijd de kleedkamer in natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:
O ja, zoals dat niet-zoenen geldt voor Erik geldt dat natuurlijk ook voor jou he. Maar ook wij kunnen omwegen vinden
Ik sowieso niet want ik ben songfestivalliefhebberquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, je kan bv ook gaan omdat je vrienden t leuk vinden.
Als je dan maar niet zo'n irritante eikel wordt die er dan doorheen gaat staan lullen omdat je er zelf niks aan vindt.
Is dat t nieuwe friso tenue?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh ja. Dat hadden we afgesproken toch?
Sluit er een paarquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
13 tabbladen open, ik raak verdwaald in mijn eigen browser.
Ben standaard 3quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
13 tabbladen open, ik raak verdwaald in mijn eigen browser.
Overzichtelijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik faceboek en de rest is allemaal FOK!.
Tjee...quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb Tweetdeck, Facebook en Fok open. En soms staat gay.nl ook open.
Haihai.quote:
Hoe meer zielen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
he gadver nog zo'n homomod![]()
Hoe meer vreugd?quote:
Ja, ik praat maar wat mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus meer sperma is meer vreugd? Niet helemaal mee eens. Genoeg is genoeg zeg maar.
Overal waar 'te' voor staat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus meer sperma is meer vreugd? Niet helemaal mee eens. Genoeg is genoeg zeg maar.
Kom in februariquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erik, hoi.
Ja, gaat wel goed hoor. Ik moet weer eens naar Friso komen.
Ik hoef die gekkigheid niet. Dus ook geen mening.quote:
Toevallig is er as. vrijdag een!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Erik, hoi.
Ja, gaat wel goed hoor. Ik moet weer eens naar Friso komen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom in februari. Dan zoeken we een leuke scharrel voor die avond voor je
.
Wat toevallig! Maar neen, vrijdag ben ik er niet bijquote:
Maart zal ook niet, want dat is vast de 30e? Dag er na is A State of Trance 550, en daar moet ik even goed voor slapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Maart dan? Of april? Of mei? Of juni?
http://www.knippen10euro.nl !quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen naar de kapper. Wat een stress.
Ik krijg net een foto binnen, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, vrijdag (als het goed is) nieuwe frisoshirts.
Wat voor verwachtingen heb je eigenlijk bij de vriendschap die je met Yvo op wil bouwen? Die ander zal daar helaas ook wel bij gaan horen met een beetje pech...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet heus wel dat ik ze ooit tegen zla komen en het blijven vragen eaan hem om me te ontzien is idd onredelijk. maar ik vind dat je zo kort na een flinke kutstreek best ff rekening mag houden met de gevoelens van een ander. Ook al ben je exen.
Gelukkig vindt hij dat ook. Hij wil niet eens gaan.
Het is de ander die wil gaan. Maar ik hoop dat Yvo zijn woordje doet zoals ie zegt dat ie gata doen.
Ben er alleen bang voor van niet. Zonder ruggegraat die je tong aanstuurt kan dat lastig zijn namelijk.
Vond er vrij weinig aan. Verhaallijn van Karofsky kwam ook heel slecht uit de verf in een aflevering als deze. En ik kende de liedjes bijna allemaal niet.quote:
Ik vond het een beetje heel erg "It gets better"quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Vond er vrij weinig aan. Verhaallijn van Karofsky kwam ook heel slecht uit de verf in een aflevering als deze. En ik kende de liedjes bijna allemaal niet..
Bij de aflevering werd ook een PSA van The Trevor Project uitgezonden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Vlarp het volgende:
Ik vond het een beetje heel erg "It gets better". Vind het wel mooi dat Glee er toch zoveel aandacht aan besteed.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef De_Directeur het volgende:
Bij Ang3ls posts over die Yvo moet ik steeds aan dit fotostripje denken: http://www.fotostrips.nl/?strip=20120207
WTF is een PSA?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Bij de aflevering werd ook een PSA van The Trevor Project uitgezonden..
Och dat is waar, vroeger hadden sommige tekenfilmseries aan het einde ook zo'n moralistische boodschap.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die It Gets Better filmpjes vaak toch wel mooi. Hoe zoetsappig en Amerikaans ook
. Ik ben daar gewoon gevoelig voor soms
. Mensen die je bemoedigend aanspreken
. Met een muziekje op de achtergrond
.
Los Angelesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Die van Apple is denk ik mijn favoriet. En die van de LAPD (? of een ander police departement) was ook wel mooi.
GI Joe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Och dat is waar, vroeger hadden sommige tekenfilmseries aan het einde ook zo'n moralistische boodschap.
Gaan jullie samen de verschillen zoeken als date?quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:36 schreef Aneurysma het volgende:
Hoi ik heb een date met een jongen die ik leuk vind en er is vast niemand hier en het boeit vast niemand hier iets maar ik ben zo blij dat ik het kom vertellen. ;D Doei xoxo.
Thanks.quote:
Hihi staat niet op de planning. We koken pasta en kijken film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gaan jullie samen de verschillen zoeken als date?
Next to Normal, toch? Het duurde even voor ik het kon plaatsen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond jankeeeeeen
Mag ik nog één keer, hier bij jou
Mag ik nog één keer, voor het leven
Mag ik in stilte, hier bij jou
Mag ik nog één keer om je geven
Ik heb niet altijd juist geleefd
Maar toch iets moois geleerd
En ik leef...
En ik leef
Alles gaat fout, maar 't is goed
Zolang ik het beleef
Want ik leef
Ik was je verloren, en mij ook
Alles proberen voor ik oud word
Maar ik sta nog steeds rechtop
Dit keer gewapend voor het koud wordt
Ik heb je altijd graag gezien
Ben jij mijn geheim misschien
Want ik leef...
En ik leef
Zolang ik het beleef
Want ik leef
Dat ik nu zonder spijt nog verder mag
Nog kansen maak, dat jij
Dat je weer lacht naar mij
Je lacht naar mij
Je lacht naar mij
En ik leef...
En ik leef
Zolang ik het beleef
Ja ik leef...
En ik leef
Zolang ik het beleef
Want ik leef
Jep. En van de film LEEF dus ookquote:
De ene keer van t lachen, de andere keer van ellende. Hoe dan ook: spoelen die handel!quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je traanbuizen spoelen in ieder geval goed door.
Ik ga zaterdag naar Next to normalquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Next to Normal, toch? Het duurde even voor ik het kon plaatsen.
Geniet van WimEn de rest.
Ja of niet
Okee, jij dan veel plezierquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Next to normal
plezier is niet het goede woord, ik heb hem al eerder gezien, totaal uit mijn sokken geblazen bleef ik achter...quote:
Ik heb hem twee keer achter elkaar gezien, het kwam de tweede keer wel harder binnen als je vanaf het begin al weet waar het heen gaat. Dan zie je the big picture meer, zeg maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Geen plezier? Waarom zou je dat dan nog eens mee willen maken?
Ook aan drama kun je plezier/ontroering beleven.
Maar sowieso.... de tweede keer is de impact toch nooit meer zo speciaal lijkt me.
geniet. Ik was onder de indrukquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Next to normal
met al dat "gedoe" schiet die time out van jou er wel bij inquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ja... nou lijkt het net of we een of ander benefiet feest avondje houden met een grootschalige inzamelingsactie voor Friso. Terwijl t een "moetje" is van de Effenaar en we er eigenlijk zelf liever geen aandacht aan bestedenVolgens mij ook niemand van de bezoekers.
Hebben we straks een donatie van 5 EUR, komt de NOS langs voor een groot interview
Ik prijs me inderdaad even gelukkig met deze goed getimede pauze.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:13 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig zit je niet meer in de organisatie
Nou ja, het schijnt dat ik toch nog IETS moet doen anders heb ik geen recht op een drankenkaart.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met al dat "gedoe" schiet die time out van jou er wel bij in
doe jij eens snel die valse tanden uitquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het schijnt dat ik toch nog IETS moet doen anders heb ik geen recht op een drankenkaart.
Was die regel er ook maar ten tijde van Dick Ba en Siamak
Ligt er aan hoe je het bekijktquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Mijn one night (nou ja, one day) stand wil nog een date.
Jamaar! Dan is t niet meer one!!
Noem je het een fuckbuddyquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Hij vertrekt morgen terug maar Italië. Woont in Venetië.quote:
<knip> blabla, wil je niet kwetsen en ik weet niet of dit kwetst dus dan maar niet eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Hadden we maar henkfeest geheten!
Ik las ff vragenlijst.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:01 schreef Steve het volgende:
Met de gastenlijst van deze maand is al een halve zaal te vullen. :'D.
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Komen jullie ook naar John Carter?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
<knip> blabla, wil je niet kwetsen en ik weet niet of dit kwetst dus dan maar niet eigenlijkGetikt en alles is het toch een stuk minder grappig.
Waar heb je die nou opgeduikeld?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon. Internet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar heb je die nou opgeduikeld?
Wat heerlijk ordinairquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een cadeau als je zelf moet betalen? Of betaalt er iemand anders voor je?
Doe je ding. Ieder gaytje heeft het in zicht!!! GURL!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef creno het volgende:
Ik moet met een cabaret een enorme nicht (type stylist/binnenhuisarchitect) spelen,![]()
Maar weten jullie misschien over de top uitspraken ?
Haaaaai Poes, dit is tè leuk (die heb ik al, wie kan nog wat aanvullen ?)
"Wie moet ik hier pijpen om wat te drinken te krijgen"quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef creno het volgende:
Ik moet met een cabaret een enorme nicht (type stylist/binnenhuisarchitect) spelen,![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
"meid ik ben zo nat, ik ben niet droog te fohnen"
Ja, en een paar afleveringen met Maik de Boer of Carlo die Mike de boer nadoet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kijk gewoon hoe dat homovriendje van Linda de Mol in Gooische Vrouwen deed.
Ik zou, als ik jou was, een watergolfje in je borsthaar zetten. Net wat meer volume, net wat meer klasse.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
Uit me kut Cosmo.
Ik ween, UIT ME KUT!!!
Die wil ik morgen gaan kijken om inspiratie op te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Kijk gewoon hoe dat homovriendje van Linda de Mol in Gooische Vrouwen deed.
Je schudt ze wel erg makkelijk uit je mouw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
"Kind ik zit echt op een enorme roze wolk momenteel"
Meisje ga niet praten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Renesite het volgende:
Uit me kut Cosmo.
Ik ween, UIT ME KUT!!!
Tranen gaan echt overal nu. M'n hele scrub is useless gebleken. Kakkerdekak!quote:
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef Steve het volgende:
[..]
Je schudt ze wel erg makkelijk uit je mouw..
Schrik je er zelf ook van?quote:
Ja Ik voel me vies... ik moet douchen nuquote:
Die heb ik ook maar van de tv ergens gejat... die van die roze wolk is ooit wel tegen me gezegdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan kan je deze zin hardop zeggen?
[..]
Nee... die was meer van de daden dan van de woordenquote:
Wees blij dat ik dan nog nooit iemand met een dierenfetish heb gedate... had je gelijk niet meer normaal met je hond kunnen spelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij wel ja. Maar waar ik van walg fascineert me vaak
.
Nou inderdaadquote:
Roze wolk. Geen regenwolk!quote:
gewoon m maik de boer doen uit de tv kantine en natuurlijk geer en goor grappen,uit gillend naar huisquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef creno het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:38 schreef Ang3l het volgende:
Spontane middernachtelijke vervolg date met de Italiaan gehad net. Hij vertrekt morgen en wilde de week eindigen zoals ie begon, met mij zien.lag al in bed maar aangekleed en de kroeg ingegaan.
Kun je t nu nog gebruiken? Ik heb het nu namelijk, maar ti's wat minder handig wat ik moet werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:44 schreef Steve het volgende:
Gezocht: slaap. Af te leveren in Budel.
Si, arrivederci mio principe oscuro!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si, arrivederci mio principe oscuro!Oh jemig, dat doe je zo slecht nog niet voor een one night standSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
2 night dus inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh jemig, dat doe je zo slecht nog niet voor een one night stand.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Si, arrivederci mio principe oscuro!die had ik ook al eens op Grindr gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Dat kan kloppen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die had ik ook al eens op Grindr gezien
Doen we.quote:
nee dat is om 12 uur vanmiddag alquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, wat een slecht bruggetje van Omroep Brabant.
"Het Frisofeest begint vanavond om 23 uur en om 24 uur geeft de behandelend arts informatie over de gezondheid van Friso."!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |