dit is een eenpansgerecht, wel in meerder pannen, maar makkelijk, ik heb de andere avonden bij anderen gegetenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Wat doe je jezelf aan.
En ik maar denken dat je nooit meer voor een grote groep wilde koken
veel plezier daar !quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Cavalinho het volgende:
Van 3 graden naar 28. Wel zwaar bewolkt en buien voorspeld. Niet de beste dag om op te treden (nee ik niet, ik ga kijken).
Hoewel, het heeft zo zijn eigen charme.
De rest van de week en volgende week ook nog regen en onweer voorspeld.![]()
Kwam hier (ook) voor het strand....
dat is cavalinho en hij post juist boven die van jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:18 schreef esperanza93 het volgende:
Hoe is het afgelopen met die jongen in coma?
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bed, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.quote:
maar niet overmoedig worden hè.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dank je wel, zal wel lukken, beter hier dan waar ik was. Daar was het in de hangmat (binnen), in bedm, op de bank, hangmat, bed, bank. Rondje in het park voor frisse neus, en weer opnieuw. Ik werd gek.
mooi want toeschouwers zijn ook nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Cavalinho het volgende:
Zal niet gaan surfen of capoeira doen...
Ben nog veel te moe, man, ik kan echt niks, maar ik kan nog wel genieten van het feestgedruis om me heen.
Nah, als je daarna niet bij je blijven slapen, dan valt het wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kook ik Chili con carne voor 20 man
biogas, een van de paradepaardjes van Nuenenquote:
aunty mike is ook op toepassing van onze miekequote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef Yurithemaster het volgende:
met elke aflevering die ik zie word die austin een grote debiel
Mike
morningquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ang3l het volgende:
De avond met yvo's vrienden wad echt bijzonder. Gelachen. Maar ook serieus gepraat. Mijn kant van t verhaal kunnen uiten. Hun kant en mening aan kunnen horen. T was mooi. Ben blij dat ik ze ondanks alles en ondanks yvo als missing link toch ook als mijn vrienden kan beschouwen ipv de vrienden van mijn ex. Betekende veel voor me.![]()
Da's in ieder geval nog ietsquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:16 schreef Ang3l het volgende:
De avond met yvo's vrienden wad echt bijzonder. Gelachen. Maar ook serieus gepraat. Mijn kant van t verhaal kunnen uiten. Hun kant en mening aan kunnen horen. T was mooi. Ben blij dat ik ze ondanks alles en ondanks yvo als missing link toch ook als mijn vrienden kan beschouwen ipv de vrienden van mijn ex. Betekende veel voor me.![]()
Dat ze me vertelden dat de nieuwe vriend van Yvo, ondanks mijn vraag aan Yvo hem nog niet mee te nemen, toch wil gaan ... terwijl hij normaalgesproken helemaal niet vaak komt, maar volgens de vrienden van Yvo puur om te provoceren ... DAT was dan weer wat minder nieuws.quote:
Ik eigenlijk steeds minder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb wel zin in het feest eigenlijk.
Ik had te maken met een homofoob model dat altijd liep te zuigen, we kunnen elkaars bloed wel zuipen, maar op advies van bevriend model deed ik de laatste keren dat we elkaar tegenkwamen superzoet.Hij kon niet rellen en ook niet zien dat hij me dwars zat. Toen was het voor hem ook niks meer aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze me vertelden dat de nieuwe vriend van Yvo, ondanks mijn vraag aan Yvo hem nog niet mee te nemen, toch wil gaan ... terwijl hij normaalgesproken helemaal niet vaak komt, maar volgens de vrienden van Yvo puur om te provoceren ... DAT was dan weer wat minder nieuws.
Ik begrijp het wel, maar ik wil het niet. Ik wil gewoon dat je een leuke avond krijgt.quote:
O niet alleen om bovenstaande hoor,quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik wil het niet. Ik wil gewoon dat je een leuke avond krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |