Scheef?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:25 schreef loveli het volgende:
Kun je aan het aantal facebookvrienden afleiden dat ze scheef huurt?
Ah zo. Zou 750 huur zijn. Ik heb geen idee wat haar inkomen is. Ik ken haar sowieso van vroegah, en ze is wel apart, zeg maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:32 schreef loveli het volgende:
Dat de prijs van de huurwoning niet in verhouding is met het inkomen.
400 FB vrienden => 800 euro huur.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:24 schreef Laureline het volgende:
En ik heb me vandaag zowaar aan mijn lijstje gehouden! Alleen niet gesport.
Vertel je bevindingen eens?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:50 schreef V1z0R het volgende:
Heb nu 5min. een reactie proberen te typen over wat ik zo geweldig dan wel vervelend vind aan vrouwen, alleen ben ik er alleen maar achter dat ik de positieve eigenschappen heel moeilijk kan schalen aan de negatieve...
Toch ben ik gek op ze![]()
Dat is het probleem, dat lukt me nietquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand op facebook: "als al mijn facebook vrienden 2 euro per maand aan mij zouden overmaken als goed doel, dan zou ik mijn huur (en die van mijn kinderen) kunnen betalen..."
En dan als reactie op dr eigen post:
"ben benieuwd naar de reacties..."
Echt... Wtf?
Copy that, ik zit te wachten op een belletje van een collega waarvan ik bijna zeker weet dat ze niet belt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:43 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Lekker geslapen, maar dat kon nog wel langer
Lolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand op facebook: "als al mijn facebook vrienden 2 euro per maand aan mij zouden overmaken als goed doel, dan zou ik mijn huur (en die van mijn kinderen) kunnen betalen..."
En dan als reactie op dr eigen post:
"ben benieuwd naar de reacties..."
Echt... Wtf?
Wat heb ik gemist????quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat ík nooit zo goed snap aan vrouwen is dat ze je meteen helemaal in beslag willen nemen en in de stress schieten als je niet meteen reageert. En ze claimen niet hoor. Hallo, ik ken je net en ik heb ook nog een leven naast jou
. True story. Vandaag neem ik even afstand
. En morgen misschien ook
.
Niks meer dan de rest hoor!quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:41 schreef Laureline het volgende:
Welkom terug co!Tijdens je reis is iedereen in het topic gaan samenwonen geloof ik, verder niets nieuws.
*herken* precies daarom nooit langer dan drie weken gelukt..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat ík nooit zo goed snap aan vrouwen is dat ze je meteen helemaal in beslag willen nemen en in de stress schieten als je niet meteen reageert. En ze claimen niet hoor. Hallo, ik ken je net en ik heb ook nog een leven naast jou
.
Ha Co, hoe was het?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:48 schreef conleche het volgende:
Datende met wie en hoe en waarom? En ik zie nu al dat het niks wordt, want indien wel, dan wil je ieder vrij moment bij haar zijn!In het begin dan. Daarna heb je natuurlijk weer als vanouds lebensraum nodig. Dat spreekt.
Ik wist niet dat jij een echte relatie had met een vrouw?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
*herken* precies daarom nooit langer dan drie weken gelukt..
@Coco: tijd om je fblijst op te schonen?
lijst voor vandaag:
O: havermout
T: cappuccino, appel
L: kwark met 2 kiwi's, gekookt eitje, rauwkost
T: cappuccino, sinaasappel
D: spruitjes, vandaag echt!
T: glas wijn
Oh, ik loop zelf ook tandenpoetsend door het huis. Vind het irritanter als M. bellend door het huis loopt. En dat doet 'ie dus altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha Co, hoe was het?
En speaking of lebensraum, waar ik me zoooo aan kan ergeren is dat de duutser niet in de badkamer z'n tandenpoetst, maar door het hele huis loopt. Ik kan me dan nergens meer op concentreren...
(dat gebeurde net, vandaar de frustratie).
ehm, misschien vindt ze je gewoon leuk? Dan vertonen mensen dat gedrag namelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:34 schreef Viking84 het volgende:
.
Nou! Die van mij praat wel eens tegen me terwijl hij tandenborstel en tandpasta schuimend in zijn mond heeft. Gruwel!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ha Co, hoe was het?
En speaking of lebensraum, waar ik me zoooo aan kan ergeren is dat de duutser niet in de badkamer z'n tandenpoetst, maar door het hele huis loopt. Ik kan me dan nergens meer op concentreren...
(dat gebeurde net, vandaar de frustratie).
Drie weken zou ik geen echte relatie willen noemenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een echte relatie had met een vrouw?
Al mijn relaties bijlangs gaan is ook niet iets wat ik dagelijks doequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een echte relatie had met een vrouw?
En datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Drie weken zou ik geen echte relatie willen noemen
Ja, maar ik dacht dat MarMar wel eens wat met een vrouw aanrommelde en verder niksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Drie weken zou ik geen echte relatie willen noemen
En dan lekker spetteren. Op jou en op de spiegelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou! Die van mij praat wel eens tegen me terwijl hij tandenborstel en tandpasta schuimend in zijn mond heeft. Gruwel!
Ja, dan loopt alles bij z'n kin naar benedenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nou! Die van mij praat wel eens tegen me terwijl hij tandenborstel en tandpasta schuimend in zijn mond heeft. Gruwel!
Neh, ik ben wel eens hopeloos verliefd geweest ook nog hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat MarMar wel eens wat met een vrouw aanrommelde en verder niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |