woorden van een profquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet te doen zijn.. Je kan ook in die lepeltopics in MEN posten.
Stuk voor stuk zitten mijn posts barstensvol met enkel kwaliteit. Een verhoogde kwantiteit zal de kwaliteit geenszins aantasten.quote:
Nu zit je gewoon te trollen, jongsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Stuk voor stuk zitten mijn posts barstensvol met enkel kwaliteit. Een verhoogde kwantiteit zal de kwaliteit geenszins aantasten.
Zuipehquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schat, ga lekker tekenen. Is gewoon leuk!
Vrouwenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb al maanden niet meer getekend.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Beach het volgende:
Geen octopussen en kleine meisjes maar maden en meisjes?
door jouw post blijf ik nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu kun je weer gaan.
[..]
Wat is er dan pop
gaan we nuecken ;:SSquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nu kun je weer gaan.
[..]
Wat is er dan pop
klinkt aantrekkelijk welquote:
Wrm zo doen dan?quote:
oh oepsie telefoon is leeg enzo en ik zit beneden te huiswerken en was te lui om naar boven te lopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom komen mijn whatsappjes niet bij jou aan?
Oh.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh oepsie telefoon is leeg enzo en ik zit beneden te huiswerken en was te lui om naar boven te lopen.
Noh.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oh oepsie telefoon is leeg enzo en ik zit beneden te huiswerken en was te lui om naar boven te lopen.
Like someone gives a shit.quote:tears4thefortress:
My boyfriend spoils me!!
#Boyfriend #Love #Boy #Girl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |