Links, altijd blijven variëren hèquote:
Vreemdgaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Links, altijd blijven variëren hè
Laag decoletetje aan doen. Gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw, 7 en 8 maart mag ik meelopen met de echte ergotherapeut.
Dan zal hij jou zeker herinneren en als je dan op stage gaat bij hem heb je dikke kudos.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor succes Furd? Ik lach gewoon en dan palm ik iedereen in. Zo roll ik.
I know right Beachdan 10 maart open dag en 30 maart meelopen bij de opleiding ergoyheraprie.
sulliequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:53 schreef Beach het volgende:
maar als ik het zelf moet opzoeken dan komt het zo dichtbij
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dan zal hij jou zeker herinneren en als je dan op stage gaat bij hem heb je dikke kudos.
Wat?welke?wie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sullie
[..]
Maar denk niet dat we zelf een stageplek mogen kiezen.
Trouwens kun je die foto uitleggen waarop je zo lekker kijkt uitleggen aan Bloempje, Bobje en mij?
10 maart ben ik waarschijnlijk wel in Utrechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat voor succes Furd? Ik lach gewoon en dan palm ik iedereen in. Zo roll ik.
I know right Beachdan 10 maart open dag en 30 maart meelopen bij de opleiding ergoyheraprie.
Wij ook...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
10 maart ben ik waarschijnlijk wel in Utrechthihi
Dat vind ik wel lekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij ook...![]()
Zin in subway dan?
Als ik er ben, ben ik sowieso de hele dag in Utrechtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig...Hoe laat ben jij daar dan?
Kewl. Cosmo is er ook geloof k.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik er ben, ben ik sowieso de hele dag in Utrecht
Van hoe laat tot hoe laat is de open dag?
Neem je ook je paardje mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kewl. Cosmo is er ook geloof k.En beach ook. Pre-strandmeat
quote:Op zaterdag 10 maart kun je van 10.00 uur tot 15.00 uur de open dag van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) bezoeken. Tijdens deze dag geven de opleidingen presentaties, kun je de sfeer proeven en kun je vragen stellen aan docenten en studenten.
quote:Op zaterdag 10 maart ben je van 10:00 uur tot 15:00 uur van harte welkom tijdens de open dag van Hogeschool Utrecht in Utrecht en Amersfoort.

Misschien..quote:
Welke van de 2 ga je heen danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kewl. Cosmo is er ook geloof k.En beach ook. Pre-strandmeat
Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moet waarschijnlijk 1000 betalen. Ik durf het niet in te vullen.
Ik heb nooit wat terug gekregen van de belastingdienst.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:01 schreef Furdinand het volgende:
Ik krijg duizend euro's van de belastingdienst terug
10 maart open dag weetjenog.quote:
Ze mogen mij welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat terug gekregen van de belastingdienst.
[..]
10 maart open dag weetjenog.
Geen idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat terug gekregen van de belastingdienst.
[..]
10 maart open dag weetjenog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |