En een pittig kapsel voor de vrouwquote:Op maandag 20 februari 2012 22:24 schreef z80 het volgende:
[..]
en dan wel een huis in een vinex wijk dat eigenlijk te duur is maar met een dubbel inkomen net kan.
Absoluut, en vrouwen ook. Ken er wel een paar.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zeg je, maar, ongelooflijk maar waar, er zijn mannen die dus gewoon emotioneel disfunctioneren en het gewoonweg niet kunnen/durven.
En een veel te hoge hypotheek. We zijn er uitquote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
1 man, 1 vrouw, 2,3 kinderen, 1 hond en 2 auto's.
Je vergeet de minnaresquote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
1x leasebak, 1x op de pof he, die auto'squote:Op maandag 20 februari 2012 22:27 schreef golfer het volgende:
Dat komt pas in de midlife-crisis, rond de 40ste verjaardag.quote:
Oh god, die periode zit er aan te komenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt pas in de midlife-crisis, rond de 40ste verjaardag.
hoewel?
wordt het voor mij tijd om op zoek te gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt pas in de midlife-crisis, rond de 40ste verjaardag.
hoewel?
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh god, die periode zit er aan te komen. Mag ik dat ook overslaan? Ben nu al druk genoeg hoor
Dat sluipt er gewoon in, TAV-jequote:Op maandag 20 februari 2012 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh god, die periode zit er aan te komen. Mag ik dat ook overslaan? Ben nu al druk genoeg hoor
Of je wordt iemands minnaar, scheelt een stap!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat sluipt er gewoon in, TAV-jeDaar merk je niets van
![]()
ik daarentegen moet eerst ff op zoek gaan naar iemand zodat ik daarna een minnares kan zoeken![]()
*proest*quote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of je wordt iemands minnaar, scheelt een stap!
je hebt nog een paar jaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat sluipt er gewoon in, TAV-jeDaar merk je niets van
![]()
ik daarentegen moet eerst ff op zoek gaan naar iemand zodat ik daarna een minnares kan zoeken![]()
Zou met een cabrio kunnen beginnen iddquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Behalve als je ipv een minnares een mazda mx5 wil natuurlijk..
en eindigenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
[..]
Zou met een cabrio kunnen beginnen idd
Dat we maar mooi single moeten blijven bedoel je?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet zeggen: zo'n discussie als dit vrolijkt je toch altijd wel weer op in sombere tijdenBedankt, FFT
Zonnebank is bij mij wel genoeg danquote:
Is zomaar een ideequote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of je wordt iemands minnaar, scheelt een stap!
Uhm...surequote:Op maandag 20 februari 2012 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat we maar mooi single moeten blijven bedoel je?
Die had ik in mind jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb de profielschets klaar voor over 3 jaar![]()
[ afbeelding ]
Kijk je ff naar Gquote:
Zie mezelf al helemaal binnenkomen op kantoor in zo'n pak met deze looksquote:Op maandag 20 februari 2012 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die had ik in mind ja
en bedankt, ik mot nog slapen ja
Wat bedoel je dan? Dat er leuk grapjes gemaakt kunnen worden naar aanleiding van mn vriendin's verdriet?quote:
Die heb ik al!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh we vergeten de gebleekte tanden Tav
Voel je niks van hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Is zomaar een ideemaar ik heb zo'n regeltje dat ik niet ga lopen rotzooien met getrouwde vrouwen
Conflicteert met mijn waarden en normen dus
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Oh we vergeten de gebleekte tanden Tav
quote:
Ik ben goeoed!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, krak heeft ons ingehaald
Nee. En alles kan kapot hequote:
Is je vriendin in de midlifecrisis dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Dat er leuk grapjes gemaakt kunnen worden naar aanleiding van mn vriendin's verdriet?
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is je vriendin in de midlifecrises dan?
Hoe was het vandaag bij de pijnpoli, of was dat niet vandaag?quote:
Ik kan niet vreemd gaan en ik kan het nog minder niemand aandoen sinds mijn ex het mij aandeed.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. En alles kan kapot he![]()
heb het al eens van dichtbij meegemaakt.....laat maar![]()
Ja. Hier ook dusquote:Op maandag 20 februari 2012 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan niet vreemd gaan en ik kan het nog minder niemand aandoen sinds mijn ex het mij aandeed.
En als je in een gezonde relatie had gezeten had je je daar ws ook gewoon aan gehouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Als je vreemdgaat is dan je relatie eigenlijk niet op sterven na dood? Of ben je gewoon verveeld en heb je een kick nodig?
Wat Pee zegt : ik gilde altijd het hardst dat ik het nOOit zou doen...
Dat viel een beetje tegen. Urologie had de verwijsbrief naar de pijnpoli moeten sturen. Ik had die brief meegekregen, dus ik moest hem zelf opsturen. Dan krijg ik een vragenformulier om te zien of ze me wel kunnen helpen. Ik snap het principe wel, maar zelfs als leek denk ik dat ze me kunnen helpen.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag bij de pijnpoli, of was dat niet vandaag?
In veel gevallen wel hequote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Als je vreemdgaat is dan je relatie eigenlijk niet op sterven na dood?
Is dat niet in hetzelfde ziekenhuis dan ?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat viel een beetje tegen. Urologie had de verwijsbrief naar de pijnpoli moeten sturen. Ik had die brief meegekregen, dus ik moest hem zelf opsturen. Dan krijg ik een vragenformulier om te zien of ze me wel kunnen helpen. Ik snap het principe wel, maar zelfs als leek denk ik dat ze me kunnen helpen.
Pas als ze dat formulier hebben, kan ik en afspraak maken. Het goeie nieuws is wel dat dat ongeveer de eerste week van maart wordt. En bedankt voor het vragen Golfer.
Vervelend dat je weer moet wachten.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
Dat viel een beetje tegen. Urologie had de verwijsbrief naar de pijnpoli moeten sturen. Ik had die brief meegekregen, dus ik moest hem zelf opsturen. Dan krijg ik een vragenformulier om te zien of ze me wel kunnen helpen. Ik snap het principe wel, maar zelfs als leek denk ik dat ze me kunnen helpen.
Pas als ze dat formulier hebben, kan ik en afspraak maken. Het goeie nieuws is wel dat dat ongeveer de eerste week van maart wordt. En bedankt voor het vragen Golfer.
Ik al sinds 1974quote:Op maandag 20 februari 2012 22:48 schreef golfer het volgende:
Ik ben al sinds 1984 steeds monogaam trouw aan de vrouw waarmee ik op dat moment ben.
Vanuit eigen ervaring kan ik denk ik wel concluderen dat als een van de twee vreemdgaat de relatie zo goed als dood is jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Als je vreemdgaat is dan je relatie eigenlijk niet op sterven na dood? Of ben je gewoon verveeld en heb je een kick nodig?
Ik kan alleen voor mijn ex praten en die kon dus niet praten. Vreemdgaan was zijn manier om te zeggen dat onze relatie niet goed was. Hij kon er niet aan werken en ik ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
Een bevriend stelletje van mij, beide eind twintig, hadden de sleur en klad erin en bezochten sindsdien parenclubs. Zo kan het dus ook, met wederzijdse toestemming 'vreemdgaan' zeg maar.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:45 schreef Bluezz het volgende:
In de jaren 70 en begin jaren 80 nam ik het iets minder nauw.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik al sinds 1974Mijn slechte relaties waren ws kapot voor ik aan een nieuwe toe was
Ik heb mn ex ook veel pijn gedaan jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Vanuit eigen ervaring kan ik denk ik wel concluderen dat als een van de twee vreemdgaat de relatie zo goed als dood is jaMaar goed...dan nog vind ik dat je er beter een normaal einde aan kan maken. Dat beperkt de schade aan de ander een beetje
Mijn ex heeft me daar best veel pijn mee gedaan eigenlijk! En ik had het echt nooit achter haar gezocht.
Dat had mijn ex ook moeten doen! Maar "dat vond ze zielig want bla bla bla"quote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mn ex ook veel pijn gedaan jaIk had beter een aantal jaren eerder weg kunnen gaan, gewoon zonder dat er ook nog eens een andere man die als katalysator werkte.
golfer
Heb ik nooit gehad, maar ik ben dan ook nooit een ontzettende losbol geweest op dit gebied. Deed er als ik uit ging ook geen moeite voor, kwam vanzelf wel aanwaaien op zijn tijd. Geen zin om zoals velen iedere zaterdagavond met slechte openingszinnen op pad te gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
In de jaren 70 en begin jaren 80 nam ik het iets minder nauw.
http://pleated-jeans.com/(...)xting-tops-them-all/quote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb ik nooit gehad, maar ik ben dan ook nooit een ontzettende losbol geweest op dit gebied. Deed er als ik uit ging ook geen moeite voor, kwam vanzelf wel aanwaaien op zijn tijd. Geen zin om zoals velen iedere zaterdagavond met slechte openingszinnen op pad te gaan
en wat houd je tegen? de kat?quote:
Ik ben tijdens mijn uitgaanstijd juist altijd een muurbloempje geweest, maar enige tijd nadat ik met mijn eerste (Deense) liefje samenwoonde ben ik wel meer buiten de deur gaan eten. (1975-1982) Ondanks dat is ze nu nog steeds een dierbare vriendin van me.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:54 schreef TAV74 het volgende:
Heb ik nooit gehad, maar ik ben dan ook nooit een ontzettende losbol geweest op dit gebied. Deed er als ik uit ging ook geen moeite voor, kwam vanzelf wel aanwaaien op zijn tijd. Geen zin om zoals velen iedere zaterdagavond met slechte openingszinnen op pad te gaan
Waar had je die het laatst opgeborgen?quote:
Het feit dat ik eigenlijk door de weeks niet wil drinken en dat ik morgen weer moet werken en dat ik eigenlijk een uur geleden al op bed had willen liggenquote:
Of de ander het niet wil/kan horen..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind vreemdgaan geen teken dat een relatie gedoemd is. Wel dat diegene niet wil praten over waarom het niet werkt.
Ook wat drank danquote:
LALALALALALALAquote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of de ander het niet wil/kan horen..
Ik denk niet dat je het op die manier kan generaliserenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind vreemdgaan geen teken dat een relatie gedoemd is. Wel dat diegene niet wil praten over waarom het niet werkt.
Wat voor inspiratie? Eten? Relaties? Vreemdgaan?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of de ander het niet wil/kan horen..
* krakkemieke whisky inschenktquote:
Ik weet het wel zeker van nietquote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het op die manier kan generaliseren
Nee, maar dat is wel wat ik meegemaakt heb.... Ik wil niet zeggen dat ik deze relatie niet meer wil, dus ik ga vreemd, dan snapt ze het wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het op die manier kan generaliseren
Ja, ik wou dat ik zo'n dag had. Je hebt gewerkt en je ben thuisgekomen bij je partner en je hond die van je houden.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens naar boven. Welk een nuttige dag was dit
Dat ga ik zeggen in de enquete als ik ongeveer klaar ben.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Simpel en heel lullig Krak
Oh en ik vind het stom van de uro dat ze niet rechtstreeks je aanvraag naar de pijnpoli hebben gefaxt
quote:oke nu fotos en muziek aan het luisteren en bekijken via de link die de mobiel van L. nu met de tv kan maken echt bizar gewoon !![]()
Next time doe je het andersquote:Op maandag 20 februari 2012 23:02 schreef TAV74 het volgende:
Nou, ik ga zo maar eens naar boven. Welk een nuttige dag was dit
HDMI, erg gaafquote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F. gaat op facebook uit zijn dakkie over zn nieuwe speeltje :
[..]![]()
Geweldig leuk! Net als dat ik nog steeds zeg dat ik zo blij ben met de bureaustoel die ik van mijn moeder kreeg!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Leuk speelgoed he, zo'n TVquote:Op maandag 20 februari 2012 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
hdmi wat een ramp. een standaard die geen echte standaard is en de fabrikanten zelf mogen beslissen wat er wel/niet ondersteund wordt.quote:
Smart TV, WiFI en 3d.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |