Ik krijg Rivotril als inslaper... Ik slaap er heerlijk op en word ook uitgerust wakker!! Mela hielp mij dus echt niet, oxa word ik nog beroerder van wakker...quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Die Rivotril is ook mede tegen epileptische aanvallen natuurlijk, om een evt. tweede te voorkomen. ik weet niet of zoiets blijvend moet. Spannend vrijdag een nieuwe psychiater, dat is wel weer wennen, maar kan alles meevallen. Soms is het een verbetering.
ik ga voor je duimen!!quote:Op woensdag 4 april 2012 19:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja, ik moet het er mee doen.. het is mijn laatste kans. Slechter dan mijn laatste psych kan niet, dus ik heb wel goede hoop. Maar eigenlijk is deze voor een andere regio en als het met hem ook niet klikt dan zijn er geen andere opties meer.
Ik ben benieuwd en hij moet ook goed luisteren en niet zomaar recepten gaan voorschrijven want sommige medicijnen zijn gewoon echt gevaarlijk. Ook omdat ik dus een te hoge bloeddruk heb.
Ik weet het ff niet.. ik wil er ook niet teveel over nadenken, ik ga er vrijdag gewoon heen en ik zie het wel, ik heb die hulp wel echt nodig. Het is een psychiater van het (F)act-team/TIZ. Bij andere instanties wordt ik geweigerd omdat mijn problemen te complex zijn.
Melatonine 5mg slik ik als inslaper. Oxazepam raakte ik zwaar aan verslaafd en gebruikte ik ook ziekelijke hoeveelheden, via de Rivotril ben ik daar van afgekicked.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik krijg Rivotril als inslaper... Ik slaap er heerlijk op en word ook uitgerust wakker!! Mela hielp mij dus echt niet, oxa word ik nog beroerder van wakker...
[..]
ik ga voor je duimen!!
Ik steek mijn tong een beetje uit bij concentratie op ritalin, valt mensen ook opquote:Op donderdag 5 april 2012 10:43 schreef SemperFii het volgende:
Ik zit nu aan de 80 mg methylfenidaat per dag en merk dat ik hierdoor wel beter functioneer. Ik word er de laatste tijd wel vaak op gewezen dat ik vaak mijn lippen naar binnen doe als ik ergens mee bezig ben. Een soort tick dus. Zou dit door de medicatie kunnen komen of is dat gewoon toevallig?
Het staat bij bijwerkingen in de bijsluiter, bij zenuwstelselaandoeningen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk alleen niet dat dat door Ritalin komt, maar door je persoonlijkheid...
Tics heb ik niet echt last van, wel de behoefte om iets in mijn handen te hebben om mee te klooien. Als ze niks te doen hebben. Ook tekenen om iets te doen te hebben tijdens luisteren...
Die tong van mij is er echt pas sinds de ritalin (viel mensen die mij goed kennen juist op; "dat deed je vroeger nooit"quote:Op donderdag 5 april 2012 16:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk alleen niet dat dat door Ritalin komt, maar door je persoonlijkheid...
Tics heb ik niet echt last van, wel de behoefte om iets in mijn handen te hebben om mee te klooien. Als ze niks te doen hebben. Ook tekenen om iets te doen te hebben tijdens luisteren...
Ik klem ook mijn kaken stijf op elkaar en soms schuiven en bijten op mijn tongpiercing doe ik ook en verder nog van die zenuwbewegingen met je hand of been of voet, van die trillingen, onrust.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef dolfina-chica het volgende:
adhd'ers zijn sowieso gevoelig voor tics.. ik ken een jongen die dus in tijd van "stress en of druk" zijn hele lippen kapot zuigt en wrijft..
En een ander die elke keer in of aan zijn neus zit..
Geluidjes maken..
Dus nee, is geen toeval... kan maar zo zijn dat je over een maand een andere tic hebt..
Wel merk ik aan medicatie, dat ik mijn kaken kramp..
Ze komen er nooit helemaal in 1x uit en veel symptomen liggen dicht bij elkaar. Hoe sta je zelf tegenover je nieuwe diagnose?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Jowiex het volgende:
Ze zeiden eerst ADD en nu komen ze met ADHD & gegeneraliseerde angststoornis, ha fijn.
ADD zorgt voor een angststoornis!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Jowiex het volgende:
Ze zeiden eerst ADD en nu komen ze met ADHD & gegeneraliseerde angststoornis, ha fijn.
Want?quote:
Ik ben wel mijn hele leven wel al een nagelbijter, en trommelaar, en nog wat dingenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:23 schreef marleneke1980 het volgende:
[..]
Ik klem ook mijn kaken stijf op elkaar en soms schuiven en bijten op mijn tongpiercing doe ik ook en verder nog van die zenuwbewegingen met je hand of been of voet, van die trillingen, onrust.
Het aanbod aan ideeen is hier vaak groter dan de mogelijkheden, waardoor ik vaak niets uit mijn handen krijg.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:50 schreef drakin het volgende:
hoort besluiteloosheid ook bij ad(h)ders? Ik kan maar niet besluiten wat te doen vandaag
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:50 schreef drakin het volgende:
hoort besluiteloosheid ook bij ad(h)ders? Ik kan maar niet besluiten wat te doen vandaag
Trommelen.. klikken met pennen... nagels aan gort helpen... en als die kapot zijn.. velletjes naast de nagels..quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:39 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik ben wel mijn hele leven wel al een nagelbijter, en trommelaar, en nog wat dingen
Maar die tong is echt alleen met Ritalin
*jaloersssss* actieve buien!!! mag ik er 1 lenen???quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het aanbod aan ideeen is hier vaak groter dan de mogelijkheden, waardoor ik vaak niets uit mijn handen krijg.
Ik slaap al een paar weken slecht en ben steeds vroeg wakker. Vanmorgen opgesprongen en meteen gaan stofzuigen (al paar weken overdue), was in de machine gepropt, gaan douchen en met de handdoek meteen de douche schoongemaakt na afloop. Daarna fiets gaan ophalen, boodschappen gaan doen, tekening gemaakt en geluncht.
Misschien ga ik het ooit leren (en heb ik wellicht dus toch geen add?)
daarom begin ik altijd eerst met de helft van wat ze me hebben voorgeschreven... ik weet hoe stoned ik kan reageren op sommige medicatie.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:36 schreef Murmeli het volgende:
sterk spul die medikinet. ik heb 10 mg maar ik word echt hartstikke stoned een klein half uurtje na inname. daarna trekt dat wel weg. beetje eten en bezigblijven helpt wel.
maar word ook wel wat relaxter en geconcentreerder geloof ik.
met caps is dat wat lastig ja...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:29 schreef Murmeli het volgende:
Dit zijn capsules, en dat is wel een gedoe om dan de helft te nemen. Maar op zich wel een goede tip. Toen ik met ritalin begon had ik dat ook niet gedaan, en was ik echt wel waus (in een keer 10 mg ritalin zonder dat je t gewend bent kan best hard aankomen)
Voel me nu wel weer normaal geloof ikBeetje gehaast, maar dat is denk ik omdat ik gewoon de hele dag al bezig ben.
haha ja t is ook wel weer komisch ja. maar niet voor elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |