quote:'Prins Friso getroffen door veel grotere lawine'
maandag 20 februari 2012 22:29
De lawine waardoor prins Friso afgelopen vrijdag is getroffen, was veel groter dan gedacht. De pistebeheerders in Lech zeggen tegen RTL Nieuws dat de lawine geen vijftig maar tweehonderd meter lang was.
De helling waar de sneeuwverschuiving plaatshad was volgens de pistebeheerders diezelfde ochtend nog volledig gecontroleerd.
Dynamiet
Er was met behulp dynamietstaven geprobeerd om kunstmatige lawines te veroorzaken. Ondanks negen pogingen bleef de sneeuw roerloos liggen.
Volgens de pistebeheerders bestaat er desondanks altijd een risico dat sneeuw op steile stukken alsnog kan gaan schuiven.
Bezoek dochtertje
Er zijn geen nieuwe ontwikkelingen rond de gezondheidssituatie van prins Friso. Die is stabiel maar niet buiten levensgevaar. Pas aan het einde van de week wordt een prognose verwacht over de verdere ontwikkeling van zijn gezondheidssituatie.
Sinds de lawine afgelopen vrijdag ligt hij in het ziekenhuis in Innsbruck. Vandaag kwam voor het eerst ook een van zijn dochters, de vijfjarige Zaria, op bezoek.
Door Arne Hankel
Zijn verhaal bij P&W klonk in mijn oren ook heel anders dan haar verhaal bij DWDD. Ze lullen maar wat om er zich uit te lullen.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:42 schreef opgebaarde het volgende:
Hij was vanmiddag ook te gast bij radio 1 en toen kwam het verhaal dat die Oostenrijkse arts wist dat zij een journaliste was (en zoals zij beweerde aantekeningen maakte tijdens dat gesprek) niet zo naar voren als ik mij goed herinner.
Ze proberen zich er onder uit te lullen (verhaal zelfs aangepast?) nu ze erachter gekomen zijn dat de Nederlander hun nu niet vereren na hun daad. Blij als die twee weer van de buis zijn
Ik heb zo ook al eens voor vervelende situaties gestaan. Soms niet makkelijk idd.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ik hoor thuis ook wel eens eea van manlief, maar met die informatie doe je simpelweg niets.
Sterker nog; op een bepaald moment hadden manlief en m'n beste vriendin met hetzelfde bedrijf te maken, en ik had echt zoiets van![]()
![]()
als zij mij iets vertelde, maar ik kon niets zeggen.
Je ziet door de lawines de berg niet meer?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Poeke het volgende:
Mensen, het was leuk maar ik voel me overwelmd door een lawine van informatie. Ik ga slapen. Trusten!
Als het idd een kwestie is van iedereen die er werkt kan de medische gegevens inzien, dan kan ik me voorstellen dat er best een jong broekkie is geweest dat even voor de hoogleraar die een lezing gegeven heeft (wanneer was dat dan eigenlijk??) iets op wil zoeken.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor, maar ik denk toch dat het vaker gebeurt. Dat ze hem de tweede keer, nadat hij duidelijk onbetrouwbaar was gebleken, toch nog extra informatie hebben gegeven vind ik ook onbegrijpelijk.
Hoop dat je een airbag aanhebt. Slaap lekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 23:45 schreef Poeke het volgende:
Mensen, het was leuk maar ik voel me overwelmd door een lawine van informatie. Ik ga slapen. Trusten!
En als het dan toch voor zou komen dat hij niet zijn vrouw wil bevredigen met die informatie.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik weet wel dat als ik Tulleken kende en op enige wijze beroemd/bekend was geweest, ik dat contact toch op een erg laag pitje zou zetten nu. Je moet er toch niet aan denken dat je iets overkomt en dat Dhr. Tulleken wel even beslist voor jou dat de rest van de wereld precies moet weten hoe en wat.
2 dikke aan de voorkant. Jij toch ook?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoop dat je een airbag aanhebt. Slaap lekker
De lawinebeeper staat weer om 7:30 dus...quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoop dat je een airbag aanhebt. Slaap lekker
Klasse Cquote:Op maandag 20 februari 2012 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
2 dikke aan de voorkant. Jij toch ook?
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef Poeke het volgende:
[..]
De lawinebeeper staat weer om 7:30 dus...
Whut ?is zij jonger dan ik ...ik ben van 1957quote:Op maandag 20 februari 2012 23:33 schreef Leandra het volgende:
Klopt, hij is van 1940, zij is van 1959.
Wat zit hij nog steeds verschrikkelijk zelfgenoegzaam te zijn.... en weer begonnen met "we kennen de familie"
#LOLquote:Op maandag 20 februari 2012 23:53 schreef Poeke het volgende:
De lawinebeeper staat weer om 7:30 dus...
Ben jij zo oudquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Whut ?is zij jonger dan ik ...ik ben van 1957
Je ziet er zeker een jaar jonger uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Whut ?is zij jonger dan ik ...ik ben van 1957
2 jaar jonger..wij gaan geheel offtopic. Stop ermee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
Je ziet er zeker een jaar jonger uit
Had ik gewoon niet verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |