Dit was mijn eerste gedachte, wij hebben ze ook met regelmaat op bezoek, verder doen ze geen kwaad trouwens.quote:
Dit was mijn tweede gedachte, dat is minder prettig.quote:ratten?
Nee kan er helaas niet bij. Het is aan 1 kant een schuin dak en aan de andere kant een dakkapel, ales netjes afgewerkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef Xylon het volgende:
Heb je ergens toegang tot die tussenruimte? Want als het bijvoorbeeld muizen zijn kun je gewoon eens proberen wat muizenvergif er neer te zetten.
Ik heb ooit ratten in de plafonds gehad, toen ik naast een snackbar woonde. Het verschil is dat ratten heel hard hollen, echt zo van *roffelroffelroffel*. Muizen zijn voorzichtiger, die rennen een stukje en gaan dan weer zitten koekeleren. Ratten maken een teringherrie.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Nog dingen/geluiden waardoor ik het zelf meer kan herkennen? In m'n kamer zitten ze dus niet, maar ik woon in een rijtjeshuis dus ze kunnen ook zo naar m'n buren. Met m'n buren heb ik overigens niet zo'n best contact dus heb geen zin om hiervoor langs te gaan.
Volgens mij heb ik ook wel eens een rat (of meerdere) in het plafond gehad. Idd een enorm kabaal, alsof er een groot beest over je dak loopt. En volgens mij gingen ze ook nog vechtenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:44 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik heb ooit ratten in de plafonds gehad, toen ik naast een snackbar woonde. Het verschil is dat ratten heel hard hollen, echt zo van *roffelroffelroffel*. Muizen zijn voorzichtiger, die rennen een stukje en gaan dan weer zitten koekeleren. Ratten maken een teringherrie.
Beter ratten dan muizen in je huis, die geven veel minder overlast.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste gedachte, wij hebben ze ook met regelmaat op bezoek, verder doen ze geen kwaad trouwens.
[..]
Dit was mijn tweede gedachte, dat is minder prettig.
Een fret een avondje los laten lopen is in dat geval een optie.
Waren ratten niet veel gevaarlijker omdat ze niet bang zijn voor mensen en ook wel eens mensen bijten? Correct me if i'm wrongquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Beter ratten dan muizen in je huis, die geven veel minder overlast.
Dit dacht ik dus ook inderdaad. Vooral ook omdat het ziektes op pootjes zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waren ratten niet veel gevaarlijker omdat ze niet bang zijn voor mensen en ook wel eens mensen bijten? Correct me if i'm wrong
Dude wat. D:quote:
Ratten kijken wel uit voor mensen, al zijn ze wel wat brutaler. Muizen kunnen net zo goed bijten en hun verspreiding gaat veel sneller omdat ze maar 3mm nodig hebben om zich ergens doorheen te wurmen. Ze planten zich sneller voort. En via hun urine verspreiden die dus veel meer ziektes en veel verder. Een muis kan zonder knagen in de keukenkastjes komen, een rat niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef madsaus het volgende:
[..]
Waren ratten niet veel gevaarlijker omdat ze niet bang zijn voor mensen en ook wel eens mensen bijten? Correct me if i'm wrong
hoop voor je dat ze niet doodgaan in je spouw... op die gifpakjes staat dat ze geurloos indrogen ... das dus niet waar, ruikt alsof je n lijk op zolder verstopt hebtquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:00 schreef Robbiee het volgende:
Vandaag lokdoosjes met gif gehaald en neergezet. Het schijnt nogal een plaag te zijn werd in de winkel gezegd: door de kou buiten willen alle muizen naar binnen.
Hopelijk zijn we er net zo snel weer vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |