abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108576244
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef mefke79 het volgende:
O Loeszie ik ben jaloers op je kast op de kamer van Milou en die in je woonkamer. Net als het boompjesbehang O+
Je hebt gewoon een heel tof huis!
Mijn huis zou er zo uitzien als ik alleenstaand was. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108576333
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zo jaloers op jullie hal O+ die van ons is zo krap -O-
Onze hal is ook niet zo ruim, helaas. Onze duowagen staat bijvoorbeeld in de berging. Als het echt zou moeten zou hij wel opgeklapt in de hal kunnen.

Ik zeg wel 'helaas', maar alle ruimte die je beschikbaar maakt voor een hal gaat weer van een andere ruimte af. Maar het lijkt me wel heel gaaf om zo'n gigantische binnenkomst te hebben met een royale, naar boven krullende trap.
pi_108577335
Loeszie: prachtig je huis. Ik ben ook erg fan van het boompjesbehang. Tegen de tijd dat de peuter hier aan een 'nieuwe' kamer toe is (maar dat duurt nog wel even), ga ik er echt beter over nadenken...

Hier ook een vrij ruime hal, ik vind t heerlijk, al gaat het inderdaad van andere ruimte af. Maar het komt echt fijn binnen. In ons vorige huis hadden we een smalle gang waar je in binnenkwam, niet heel fijn.
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 10:25:12 #204
5428 crew  miss_sly
pi_108577433
Ik vind het ook mooi en het lijkt me heerlijk, een grote, ruime hal O+
Onze hal is denk ik 90 x 120? Het i echt puur de binnenkomst beneden, breedte van de voordeur en net voldoende ruimte voor een kapstok en een ingeklapte buggy. En dan nog kun je er je kont niet keren. Maar het is hier ook puur de binnenkomst, daarna trap op naar boven en daar is dan ook lekker ruimte over. Dit is hier nog luxe, want eigenlijk zou onze voordeur voor de trap zitten en dan hadden we geen hal gehad :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108577907
Ja, weet je, het is ook maar net waar je vandaan komt. Het is niet lang geleden dat we bijvoorbeeld een badkamer hadden met een douche, een wasbak er precies tegenover en een wc ernaast, de enige wc van de woning. Nu wonen we veel ruimer. Het voelt als luxe.
  Moderator donderdag 1 maart 2012 @ 10:45:55 #206
5428 crew  miss_sly
pi_108577967
Dat is ook zo! Ik vind het ook niet erg dat we een kleine hal hebben, want hij voldoet en we missen dus boven geen m² door een kapstok of buggy en het is mooi uit het zicht.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108585105
Ja ons eerste idee was om de hal te verkleinen zodat onze keuken groter kon. Maar dat was toen niet mogelijk. Nu vind ik het wel handig met de buggy en straks de bugaboo die je dan in de hal kan plempen :D maar hij had van mij dus wel kleiner gemogen. Uiteindelijk lijkt de keuken niet heel klein en past het allemaal wel. Maar Claudia kan haar 6 persoons tafel kwijt en dat is toch ook wel heel fijn hoor. Zaterdag komen er vrienden eten met hun 2 kleine kinderen en ik zit nu al te bedenken hoe dat allemaal gaat passen tijdens het eten.

Oh en ik kwam nog een leuk tuinbankje tegen bij Leenbakker
Edit - plaatje doet het niet
http://www.leenbakker.nl/(...)uinbankje_cross.aspx

[ Bericht 0% gewijzigd door loeszie op 01-03-2012 19:59:47 ]
pi_108585137
Dank jullie allemaal trouwens voor de complimenten :@
pi_108593396
De complimenten zijn meer dan terecht! Je hebt echt een goed gevoel voor inrichten. En het is geen showroom of reclamefoto maar een heel huiselijk huis.

Dat tuinbankje lijkt identiek aan een bankje bij de Wehkamp. Hier staat bij dat het hardhout is. Kan dat, voor zo weinig geld? :o
pi_108593484
En dan maak je toch een lopend buffet en ga je met de bordjes op de bank? Zo deden wij dat voorheen ook.
pi_108598182
We gaan een drie gangen diner van Jamie koken dus ik denk dat de volwassenen aan tafel eten en de kindjes aan de salontafel. Ofzo :')
pi_108598874
Als je graag een opklapbare tafel wil zou je ook zo iets kunnen zoeken:

Dat is een biertafel-set, in elk geval te koop bij de Hornbach.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_108598923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Claudia_x het volgende:

Dat tuinbankje lijkt identiek aan een bankje bij de Wehkamp. Hier staat bij dat het hardhout is. Kan dat, voor zo weinig geld? :o
En maar 5 euro bezorgkosten. Vind hem zelf ook wel erg leuk voor de voortuin!
pi_108600254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef sigme het volgende:
Als je graag een opklapbare tafel wil zou je ook zo iets kunnen zoeken:
[ afbeelding ]

Dat is een biertafel-set, in elk geval te koop bij de Hornbach.
Oh, dat ziet er tamelijk ideaal uit voor momenten waarop we goed in de tuin willen kunnen eten!
pi_108604133
Biertafels hadden ze van de zomer volgens mij ook bij de Leenbakker, die zit bijna bij je om de hoek. Ze zijn wel erg smal, vind ik altijd. Er kunnen geen 2 mensen tegenover elkaar zitten. Maar verder zijn ze wel ideaal. Kan heeeeeel plat worden opgeklapt, en is vrij licht, dus goed te verplaatsen.
pi_108604292
Ah, dus als je 2 biertafels koopt ben je er al!
pi_108617274
:D

Je kan wel 5 of 6 mensen kwijt aan een biertafel hoor (voor avondeten, voor alleen maar drankjes wel meer), maar je moet dan dus een beetje om en om zitten.

Oh enne, je inbox is vol ;).
pi_108618202
Er is weer ruimte.
pi_108631100
Ik heb het behangbeest maar eens uit de berging gehaald. De eettafel heb ik als behangtafel gebruikt:

Eindresultaat:

Een panorama van Ivans kamer:

Ik hoop morgen prenten voor op zijn kamer te ontvangen. Die heb ik zelf laten printen. Het zal me benieuwen of dat gelukt is. Ik weet nog niet precies waar en hoe ik die op wil hangen. De groene muur lijkt een logische plek.
pi_108639269
Ja op de groene muur! En met masking tape? Ik heb nu een aantal kaarten op mijn zoontjes muur geplakt met verschillende kleuren masking tape. Ik vind het leuk. En handig, want snel en makkelijk te verwijderen, geen gaten in de muur en geen lijsten nodig.
pi_108639721
Ik denk dat het wel lijsten worden. Met maskingtape maak je de prenten zelf weer kapot, heb ik ontdekt.
pi_108640356
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het behangbeest maar eens uit de berging gehaald. De eettafel heb ik als behangtafel gebruikt:

[ afbeelding ]

Eindresultaat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik hoop morgen prenten voor op zijn kamer te ontvangen. Die heb ik zelf laten printen. Het zal me benieuwen of dat gelukt is. Ik weet nog niet precies waar en hoe ik die op wil hangen. De groene muur lijkt een logische plek.
Ik vind de giraffe heel geslaagd! :)

En ik vraag me af wat voor schilderij er bij de eettafel hangt, ik vind de kleuren geweldig.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_108642924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:

En ik vraag me af wat voor schilderij er bij de eettafel hangt, ik vind de kleuren geweldig.
Het is een schilderij van Pim Bronkhorst. Mijn schoonouders hebben het ooit gekocht en wij hebben het een paar jaar geleden gekregen. We vonden het allebei een tof ding. Mooie kleuren, enigmatisch beeld.

Ik vind het overige werk niet bepaald sterk. Mijn schoonouders hebben dit nog hangen:

pi_108660164
En vandaag maar even planken opgehangen:

pi_108660506
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Claudia_x het volgende:

[ afbeelding ]

Eindresultaat:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Leuk!

(alleen als ik heel eerlijk ben, vind ik persoonlijk het kleed daar niet mooi bij staan, bij de giraf zeg maar).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')