Mijn huis zou er zo uitzien als ik alleenstaand was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:52 schreef mefke79 het volgende:
O Loeszie ik ben jaloers op je kast op de kamer van Milou en die in je woonkamer. Net als het boompjesbehang![]()
Je hebt gewoon een heel tof huis!
Onze hal is ook niet zo ruim, helaas. Onze duowagen staat bijvoorbeeld in de berging. Als het echt zou moeten zou hij wel opgeklapt in de hal kunnen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben zo jaloers op jullie haldie van ons is zo krap
En maar 5 euro bezorgkosten. Vind hem zelf ook wel erg leuk voor de voortuin!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:11 schreef Claudia_x het volgende:
Dat tuinbankje lijkt identiek aan een bankje bij de Wehkamp. Hier staat bij dat het hardhout is. Kan dat, voor zo weinig geld?
Oh, dat ziet er tamelijk ideaal uit voor momenten waarop we goed in de tuin willen kunnen eten!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:11 schreef sigme het volgende:
Als je graag een opklapbare tafel wil zou je ook zo iets kunnen zoeken:
[ afbeelding ]
Dat is een biertafel-set, in elk geval te koop bij de Hornbach.
Ik vind de giraffe heel geslaagd!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het behangbeest maar eens uit de berging gehaald. De eettafel heb ik als behangtafel gebruikt:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Een panorama van Ivans kamer:
[ afbeelding ]
Ik hoop morgen prenten voor op zijn kamer te ontvangen. Die heb ik zelf laten printen. Het zal me benieuwen of dat gelukt is. Ik weet nog niet precies waar en hoe ik die op wil hangen. De groene muur lijkt een logische plek.
Het is een schilderij van Pim Bronkhorst. Mijn schoonouders hebben het ooit gekocht en wij hebben het een paar jaar geleden gekregen. We vonden het allebei een tof ding. Mooie kleuren, enigmatisch beeld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
En ik vraag me af wat voor schilderij er bij de eettafel hangt, ik vind de kleuren geweldig.
Leuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het behangbeest maar eens uit de berging gehaald. De eettafel heb ik als behangtafel gebruikt:
[ afbeelding ]
Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Een panorama van Ivans kamer:
[ afbeelding ]
Ik hoop morgen prenten voor op zijn kamer te ontvangen. Die heb ik zelf laten printen. Het zal me benieuwen of dat gelukt is. Ik weet nog niet precies waar en hoe ik die op wil hangen. De groene muur lijkt een logische plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |