abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108358163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef loeszie het volgende:

[..]

ja wil je het vragen? Vraagt ze 10 euro per uur?
Jep!

Ze komt hier volgende week vrijdag, dan vraag ik het wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108358315
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef loeszie het volgende:
We hebben ook weer eea gedaan.

De kast laten schilderen tijdens onze vakantie http://instagr.am/p/HWoC2ygR-7/

Ik heb de bank anders neergezet en de hocker naar zolder gebracht. Nu is het raam vrij en en heb ik de legerkist tegen de zijkant van de bank gezet. Ziet er ook leuk uit!

Verder ga ik morgen nog een keertje kijken naar de buffetkast. Die heb ik een half jaar geleden gezien in een winkeltje en waar ik verliefd op ben geworden. Het schijnt toch een echte Pastoe te zijn dus het is dan best een koopje voor 325 euro. Toch hoop ik er nog wat vanaf te krijgen omdat hij al een tijdje in de winkel staat. Die kast komt dan in Milou haar kamer ipv die witte ikea expedit kast.

Lief gaat van het weekend dan toch eindelijk wat lampen ophangen in de gangen en de woonkamer. Het wordt wel wat :P
Ja, dat viel mijn lief meteen op, dat jullie nog geen lampen hebben hangen. :+

Ik vind de kast heel geslaagd! En ik ben benieuwd naar de nieuwe opstelling van de bank. Dat kastje moet je gewoon doen, want het is een geweldig ding.
pi_108358363
Hoe lang en hoe vaak gaat ze komen als het bevalt? Onze oude schoonmaakster kwam 2x per maand 3 uur en deed dan een huis van ruim 100m2. Maar ik wil graag dat het elke week gedaan wordt. Hopelijk vind ik iemand die 2 verdiepingen kan doen in 2,5 uur.
pi_108358437
Ja het is zelfs een heuse kast :P Hij past precies tegen de muur met de uiltjes.

[ Bericht 4% gewijzigd door loeszie op 24-02-2012 20:13:56 ]
pi_108358453
Ze gaat hier volgens mij gewoon schoonmaken en kijkt dan hoelang ze erover doet. De andere buurvrouw wil haar één keer in de week 3 uur langs laten komen en dat zie ik zelf ook wel zitten. Al vraag ik misschien of ze ook bereid is was te vouwen, want dat vind ik zo'n kloteklus. :+
pi_108358489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef loeszie het volgende:
Ja het is zelfs een heuse kast :P [ afbeelding ] Hij past precies tegen de muur met de uiltjes.
Ik heb zelfs overwogen om hem te kopen, maar ik wou er sowieso mee wachten tot je terug was van vakantie. :Y) Maar mijn lief wil dus geen hout.
pi_108359288
Ja dat had je al gezegd. Jammer want hout is bij dat soort kasten altijd warm en tijdloos. Vind ik dan :D

Ik zoek iemand die goed schoonmaakt: alles stoffen, vloer stofzuigen en dweilen, badkamer en keuken goed schoon. Was hoeft niet van mij. Oh en eens in de zoveel tijd ramen lappen zou helemaal ideaal zijn! O+
pi_108360408
Noh ik wil ook zo'n kast <3 Mooi loeszie!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_108361419
loeszie, wat was de link ook alweer naar de site van degene waar je de commode voor op de babykamer hebt gekocht?
pi_108366704
Bezigebebie.nl!
pi_108381330
Weet wat kleine vorderingen. Ik heb het uiltje in Lena's kamer opgehangen (de kleuren zijn niet helemaal zoals ze in werkelijkheid zijn):

Deze afbeeldingen zullen wickie bekend voorkomen:

De witte plekken heb ik uit het kastje gekregen! Ik had geen zonnebloemolie in huis en dus heb ik het met olijfolie (en spiritus) gedaan. Zelfs de kras die erop zat valt nu niet meer op. Als ik onder een bepaalde hoek ernaar kijk zie ik nu wel wat doffe plekken, maar die vallen veel minder op. Misschien krijg ik die er nog wel uit.

pi_108381355
Ivan heeft voor het eerst in de tuin gespeeld! Als het morgen weer zulk mooi weer is zetten de we zandbak op.

Weet iemand waar je zandbakzand kunt krijgen? De Gamma schijnt 'speelzand' te hebben.

[ Bericht 19% gewijzigd door Claudia_x op 25-02-2012 13:49:49 ]
pi_108382416
Misschien weet iemand hoeveel zand ik nodig heb voor een zandbak van 1.20 bij 1.20 meter?
pi_108383846
bij 30 cm hoogte ruim 400 liter
en dat is 250 kilo zand ongeveer
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_108383857
Oh die Ixxi is tof Claudia!
Is het een beetje kwaliteit, die foto´s? Krullen ze niet om in de hoeken? Zit er ook over na te denken er 1 te bestellen..
pi_108384743
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef densmee het volgende:
bij 30 cm hoogte ruim 400 liter
en dat is 250 kilo zand ongeveer
Bij mij is zand zwaarder dan water en is 400 liter zand pak 'm beet 600kg zand.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 februari 2012 @ 16:52:35 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_108386581
Ik zou eerst eens informeren bij een zand- en grondhandel wat die voor zand rekenen want Gamma-zand is best duur hoor. :Y
pi_108386616
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 15:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij mij is zand zwaarder dan water en is 400 liter zand pak 'm beet 600kg zand.
klopt niet op zitten letten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_108392972
Hm, het klinkt als gedoe. Ik vraag anders wel aan de hovenier of hij het kan fixen. Kan hij meteen de zandbak verankeren, want dat lijkt me ook gedoe.
pi_108393517
Dat klinkt als gedoe ja. Wij krijgen waarschijnlijk ook een zandbak (zo'n schelpding), maar als ik dit zo lees, weet ik niet of ik daar wel zin in heb... Al zal daar wel minder zand in gaan.

Oh, en ik heb een Noord-topic geopend in STA: Amsterdam Noord.
pi_108393617
Ivan vermaakt zich trouwens prima in de tuin, nu al.

pi_108394181
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Bleie het volgende:
Dat klinkt als gedoe ja. Wij krijgen waarschijnlijk ook een zandbak (zo'n schelpding), maar als ik dit zo lees, weet ik niet of ik daar wel zin in heb... Al zal daar wel minder zand in gaan.

Oh, en ik heb een Noord-topic geopend in STA: Amsterdam Noord.
Wij hebben ook een schelpding (althans, de buren hebben er een :') )
maar daar hebben we maar 2 zakken van dat speelzand in geknikkerd hoor, dat viel best mee, meer dan genoeg zand om mee te spelen. En het kostte iets van 3 euro per zak. Was bij de hornbach.
:)
pi_108394221
Hoeveel kg zit er in zo'n zak? Ik lag ergens dat ze bij de Gamma per 25 kg gaan en ik zou er een stuk of 10 in ieder geval ingooien, geloof ik. In onze zandbak dan, maar die lijkt me veel meer inhoud hebben dan een schelpending?
pi_108394293
Oh kijk: 1,99 euro per zak van 25 kg.

Dat valt me ontzettend mee.
pi_108394390
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel kg zit er in zo'n zak? Ik lag ergens dat ze bij de Gamma per 25 kg gaan en ik zou er een stuk of 10 in ieder geval ingooien, geloof ik. In onze zandbak dan, maar die lijkt me veel meer inhoud hebben dan een schelpending?
Ik heb werkelijk geen idee meer :@
25 zou wel eens goed kunnen, ik heb ze niet getild t zag me er te zwaar uit :P

Dit is het geval wat hier staat:

t moet een kikker voorstellen :') komt ongeveer overeen met die schelpdingen. Het hoeft niet helemaal vol natuurlijk op zich.
In zo'n bak gaat idd wel behoorlijk meer. Wickie heeft ook zo'n zandbak toch?
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')