Jep!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:43 schreef loeszie het volgende:
[..]
ja wil je het vragen? Vraagt ze 10 euro per uur?
Ja, dat viel mijn lief meteen op, dat jullie nog geen lampen hebben hangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:50 schreef loeszie het volgende:
We hebben ook weer eea gedaan.
De kast laten schilderen tijdens onze vakantie http://instagr.am/p/HWoC2ygR-7/
Ik heb de bank anders neergezet en de hocker naar zolder gebracht. Nu is het raam vrij en en heb ik de legerkist tegen de zijkant van de bank gezet. Ziet er ook leuk uit!
Verder ga ik morgen nog een keertje kijken naar de buffetkast. Die heb ik een half jaar geleden gezien in een winkeltje en waar ik verliefd op ben geworden. Het schijnt toch een echte Pastoe te zijn dus het is dan best een koopje voor 325 euro. Toch hoop ik er nog wat vanaf te krijgen omdat hij al een tijdje in de winkel staat. Die kast komt dan in Milou haar kamer ipv die witte ikea expedit kast.
Lief gaat van het weekend dan toch eindelijk wat lampen ophangen in de gangen en de woonkamer. Het wordt wel wat
Ik heb zelfs overwogen om hem te kopen, maar ik wou er sowieso mee wachten tot je terug was van vakantie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef loeszie het volgende:
Ja het is zelfs een heuse kast[ afbeelding ] Hij past precies tegen de muur met de uiltjes.
Bij mij is zand zwaarder dan water en is 400 liter zand pak 'm beet 600kg zand.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef densmee het volgende:
bij 30 cm hoogte ruim 400 liter
en dat is 250 kilo zand ongeveer
klopt niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij mij is zand zwaarder dan water en is 400 liter zand pak 'm beet 600kg zand.
Wij hebben ook een schelpding (althans, de buren hebben er eenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:12 schreef Bleie het volgende:
Dat klinkt als gedoe ja. Wij krijgen waarschijnlijk ook een zandbak (zo'n schelpding), maar als ik dit zo lees, weet ik niet of ik daar wel zin in heb... Al zal daar wel minder zand in gaan.
Oh, en ik heb een Noord-topic geopend in STA: Amsterdam Noord.
Ik heb werkelijk geen idee meerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel kg zit er in zo'n zak? Ik lag ergens dat ze bij de Gamma per 25 kg gaan en ik zou er een stuk of 10 in ieder geval ingooien, geloof ik. In onze zandbak dan, maar die lijkt me veel meer inhoud hebben dan een schelpending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |