quote:
Laat maar proberen lukt ze toch niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Kk sneu om Rutger te proberen te kleineren...
quote:
quote:
Uitstekend plan ik ben voor en wat het in leven houden betreft tegen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
Die Peter Vandermeersch en dat wijf waren echt idioot volk![]()
JA HET KONINKLIJKE FAMILIE IS VAN IEDEREEN.
Laten we erover democratisch stemmen of we hem wel of niet in leven mogen houden via een online poll
Trollquote:Op maandag 20 februari 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Uitstekend plan ik ben voor en wat het in leven houden betreft tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja was eindelijk eens een goeie afleveringquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik begrijp dat DWDD het terugkijken waard is?
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik begrijp dat DWDD het terugkijken waard is?
Ze pretenderen dat ook helemaal niet te zijn. Pownews is meer entertainmentquote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Felix had gelijk. Powned maakt platte afzeiktelevisie. Leuk voor als je 13 bent maar inhoudelijk en journalistiek gezien stelt het niets voor. Die Rutger liet zich overigens in behoorlijk tegen de muur zetten met zijn rode zwetende plofkop.
Kijk de aflevering anders. Rutger noemd het een nieuwsprogrammaquote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef arucard het volgende:
[..]
Ze pretenderen dat ook helemaal niet te zijn. Pownews is meer entertainment
Entertainment in de vorm van een nieuwsprogramma. Hoe wil je het anders noemen?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kijk de aflevering anders. Rutger noemd het een nieuwsprogrammaEn valt daarna keihard door de mand.
Gaat er niet om wat ik zelf vind.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Entertainment in de vorm van een nieuwsprogramma. Hoe wil je het anders noemen?
fix'dquote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef arucard het volgende:
[..]
Entertainment in de vorm van een nieuwsprogramma met een racistisch tintje. Hoe wil je het anders noemen?
Klopt het niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat er niet om wat ik zelf vind.
Het klopt wel.quote:
Het is ook een nieuwsprogrammaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Maar het ging om wat ze zelf pretenderen te zijn. Als ze inderdaad niks meer pretenderen te zijn dan een entertainmentprogramma, dikke prima. Maar Rutger noemt het zelf dus een nieuwsprogramma.
Oke. En je was het niet eens met het argument van die ene gast dat beetje Job Cohen volgen niet nieuwswaardig is?quote:
Zou niet weten waar ik dat doequote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En nog steeds pretentieus doen als een echte Pownerdje?
Dat is inderdaad niet perse nieuwswaardig, wat is je punt?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke. En je was het niet eens met het argument van die ene gast dat beetje Job Cohen volgen niet nieuwswaardig is?
Dat ze dit vaker doen, zoals een broodje kroket eten met Opstelten en zulks...quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet perse nieuwswaardig, wat is je punt?
DUS???quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat ze dit vaker doen, zoals een broodje kroket eten met Opstelten en zulks...
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef arucard het volgende:
[..]
DUS???
Ik kijk er liever naar dan echte nieuwsprogrammas, wat een troep is dat.
Dat ze niet moeten pretenderen een nieuwsprogramma te zijn. Want tis gewoon entertainment.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet perse nieuwswaardig, wat is je punt?
Ik kijk dan weer liever naar Koefnoen als ik entertainment wil.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef arucard het volgende:
[..]
DUS???
Ik kijk er liever naar dan echte nieuwsprogrammas, wat een troep is dat.
Niet alle PowNED mensen zijn pretentieus, net zoals niet alle Marokkanen stelen. Uitzonderingen zijn alleen zeldzaam.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En nog steeds pretentieus doen als een echte Pownerdje?
Maar dan moet je het eigenlijk wel ontkennen. Of er niet trots op zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet alle PowNED mensen zijn pretentieus, net zoals niet alle Marokkanen stelen. Uitzonderingen zijn alleen zeldzaam.
Nee, dat dacht ik ook al. Vind het gewoon sukkelsquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Sinosappel het volgende:
Nog nooit eerder gehoord dat PowNed mensen pretentieus zijn eerlijk gezegd.
Ik vind PowNed tof.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook al. Vind het gewoon sukkels
Uiteraard niet hoor, ik bekijk ook gewoon alle nieuwsartikelen, maar sommige mensen hoe ze reageren alsof ze alles zo goed wetenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet alle PowNED mensen zijn pretentieus, net zoals niet alle Marokkanen stelen. Uitzonderingen zijn alleen zeldzaam.
Valt me wel een beetje tegen van je ja.. Als je het echt volgt dan.quote:
Nee tuurlijk volg ik het niet echtquote:Op maandag 20 februari 2012 21:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Valt me wel een beetje tegen van je ja.. Als je het echt volgt dan.
Je kijkt wel elk video-artikel hè?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee tuurlijk volg ik het niet echt
Zie het weleens voorbij komen. Vind het wel mooi dat ze anti-alles zijn.
Je hoort altijd dat ze rechts zijn altijd zitten te kankeren op links blabla...Maar dat is onzin.
Ze kankeren op alles. Die halve PVV die in brievenbussen piste en al die onzin, waren zij die daar mee kwamen. bv.
Nee. Hoezo?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kijkt wel elk video-artikel hè?
Welke is dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dacht van wel, Tom Staal is af en toe wel grappig.
Dit klopt ook wel voor de helft.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:32 schreef padlarf het volgende:
Ik vond Rutger anders ook niet erg sterk
Die doktersvrouw?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Vreemd dat niemand het heeft over die ontzettende kankersnol die erna kwam. Dat vond ik vele malen vermakelijker
"Nu mag ik"quote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Vreemd dat niemand het heeft over die ontzettende kankersnol die erna kwam. Dat vond ik vele malen vermakelijker
eerderquote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Nu mag ik"
"Ik mag straks ook nog even"
"Nog 1 minuut? Oke, die is voor mij"
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
eerder
"Nog 1 minuut? En die mag ik vullen? *YES* *stelt domme vraag*"
Rutger moet gewoon niet pretenderen een nieuwsprogramma te maken. Hij maakt toch satire? Dat is toch wat het leuk maakt? Nou, prima! Maar niet zo stom praten dan.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:28 schreef Raap het volgende:
Die twee muppets horen gewoon hun mond te houden wanneer ze niet aan tafel zitten.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Rutger moet gewoon niet pretenderen een nieuwsprogramma te maken. Hij maakt toch satire? Dat is toch wat het leuk maakt? Nou, prima! Maar niet zo stom praten dan.
Dat Felix en consorten hem dan even goed de waarheid vertellen is alleen maar goed lijkt me.
Overigens vond ik de reactie van Job Cohen op zijn persconferentie op die trollvraag van Rutger gewoon de beste ooit.
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kat aardbei himalaya?quote:Op maandag 20 februari 2012 23:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kat aardbei himalaya?Himalaya? Mount Fuji in JapanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Maar zonder Jan geen weet van...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:04 schreef luckass het volgende:
PowNews is niet altijd even goed, maar DWDD en die hele kliek daar walg ik van.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:39 schreef twi het volgende:
Kijk ik 't een keer niet, is 't wèl leuk...Maar eens opzetten dan.
/edit: Die vrouw van die arts zal wel heel erg goed kunnen koken.
Dayumquote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zonder Jan geen weet van...
[ afbeelding ]
Ivana Mrazova (Vimperk, 1 juli 1992)
Afgetroefd? Dat viel nog best mee. Rutger had nog best wel een verweer en het leek aan zijn antwoord te zien dat hij dit al zag aankomen:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef HaZet het volgende:
Die Felix Rottenberg is een oud gefrustreerd mannetje! Die rotkop die hij de hele show volhield was geniaal!
Letterlijk werd Rutger in zn rug aangevallen door Ome Felix. Rutger was verbaasd, maar wat mij verbaasde is dat hij verbaal en non-verbaal werd afgetroefd door Ome Felix. Non-verbaal was dan niet zo moeilijk, aangezien Ome Felix een enorme rottige plofkop heeft, maar verbaal is Rutger toch altijd wel sterk.
Wat daarna gebeurde (na de Felix show) was ook ehhh.. laten we zeggen apart.. Jan Mulder zei het goed: Wat een zielig mannetje! Hij biedt zichzelf aan in het ziekenhuis bij de Koninklijke familie, zogenaamd omdat hij de familie een beetje kent. Daarna speelt hij alle gevoelige informatie door aan de pers. Zielig!
Dat is ook wel eens leuk om te zien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef pocketcalculatoroperator het volgende:
Rutger werd zelf `gepownd.`
Nou, maar van dat mannetje wat altijd zit te trollen op TV was niet veel te zien. Felix heeft gewoon laten zien dat als het werkelijk om de inhoud gaat, Rutger beter zijn koffers kan pakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Afgetroefd? Dat viel nog best mee. Rutger had nog best wel een verweer en het leek aan zijn antwoord te zien dat hij dit al zag aankomen:
“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”
Het leuke was wel dat Rutger verder erg ongemakkelijk aan tafel zat.
Nou, Rutger was aardig verbaasd dat hij aangevallen werd. Niet voor niets vroeg hij al heel snel of hij zn boek nog mocht presenteren. Verder was het niet herkennen van Frenk (?) een smoes om te bedenken wat hij moest zeggen. Al met al zat hij erg ongemakkelijk op zn stoel. Dat zeg jij zelf ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Afgetroefd? Dat viel nog best mee. Rutger had nog best wel een verweer en het leek aan zijn antwoord te zien dat hij dit al zag aankomen:
“Wat een hoogmoed meneer Rottenberg. Ons programma heet PowNews, wij maken nieuws. Dat kan u niet aanstaan, dan kijkt u niet. Afzeiktelevisie? Dat maakt u er van. Er is hier een generatiekloofje aan de gang. Daar ben ik ook wel blij om. Het zou zorgelijk zijn als we televisie zouden maken waar u van zou smullen.”
Het leuke was wel dat Rutger verder erg ongemakkelijk aan tafel zat.
En hoe moet dat TV landschap er volgens jou dan uit komen te zien?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:57 schreef n00b13 het volgende:
Ik zeg: Tijd voor een drastische hervorming van het TV landschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |