SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik rij wel DML, maar niet helemaal naar Hilversum en zeker niet alleen
Ik vraag straks wel wat Re ervan denkt, en desnoods beslissen we pas zaterdag wat we doen. Komt vast wel goed
Liefquote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik haal/breng je ZO van/naar het station hoor
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef tombolafan het volgende:
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79
- Tombolafan
- Cat
- Takaiki
- Tha_Erik
- Steve
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- HenkPietKlaasWim
- Amsel
- Peter
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- Dirkh
- Paddestoeltje
En terug kan ik je ook thuis afzetten trouwens, heen wordt lastiger want ook nog verjaardag enzoquote:
We laten Greys morgen even met de TROS bellen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Peter het volgende:
20:30u is de live-uitzending he? Hoelaat van tevoren mag je dan niet meer gaan plassen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Peter het volgende:
20:30u is de live-uitzending he? Hoelaat van tevoren mag je dan niet meer gaan plassen?
Tofquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En terug kan ik je ook thuis afzetten trouwens, heen wordt lastiger want ook nog verjaardag enzo
Maar opgestaan is plaats vergaanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
19.00 uur in de studio, maar wie weet mag je dan tot 20.15 uur nog wel op en neer hollen naar de plee.
Bel morgen effe, wil je?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
19.00 uur in de studio, maar wie weet mag je dan tot 20.15 uur nog wel op en neer hollen naar de plee.
Volgens mij anderhalf uur na de start alquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Peter het volgende:
Als ik naar de bioscoop ga, ga ik vlak van tevoren ook altijd nog plassen, en nu is er geeneens pauze
Hoelaat is de uitslag?
Dat is zeer belangrijke informatie ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Wat, we gaan toch niet echt vragen tot hoe laat je mag plassen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
fixedquote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zeer belangrcheijke informatie ja!
Ik maak geen spelvauten. Busted!quote:
Even quoten, dat komt vast nog wel ooit van pas.quote:
... Ben bang van niet hoor...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij anderhalf uur na de start al
Want dan begint Studio Sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |