SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik rij wel DML, maar niet helemaal naar Hilversum en zeker niet alleen
Ik vraag straks wel wat Re ervan denkt, en desnoods beslissen we pas zaterdag wat we doen. Komt vast wel goed
Liefquote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik haal/breng je ZO van/naar het station hoor
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef tombolafan het volgende:
LET OP LET OP LET OP LET OP
Om 19.00 gaat de zaal open en kun je een stoel claimen. Er zijn GEEN vaste zitplaatsen dus we moeten op tijd aanwezig zijn!
Er zijn 2 afspreekmomenten:
17.00
in de La Place om te eten![]()
Daar zijn:
- Ingetje79
- Tombolafan
- Cat
- Takaiki
- Tha_Erik
- Steve
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- HenkPietKlaasWim
- Amsel
- Peter
Hier zijn kortingsbonnen van La Place te krijgen
18.15
bij de studio (sumatralaan 45 (volg de borden 'MediaPark', tomtom heeft soms neiging je de andere kant op te sturen))
Daar zijn:
- Muis006
- meneer Muis006
- Andromache
- Andromache-introducé
- Dirkh
- Paddestoeltje
En terug kan ik je ook thuis afzetten trouwens, heen wordt lastiger want ook nog verjaardag enzoquote:
We laten Greys morgen even met de TROS bellen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Peter het volgende:
20:30u is de live-uitzending he? Hoelaat van tevoren mag je dan niet meer gaan plassen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Peter het volgende:
20:30u is de live-uitzending he? Hoelaat van tevoren mag je dan niet meer gaan plassen?
Tofquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En terug kan ik je ook thuis afzetten trouwens, heen wordt lastiger want ook nog verjaardag enzo
Maar opgestaan is plaats vergaanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
19.00 uur in de studio, maar wie weet mag je dan tot 20.15 uur nog wel op en neer hollen naar de plee.
Bel morgen effe, wil je?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
19.00 uur in de studio, maar wie weet mag je dan tot 20.15 uur nog wel op en neer hollen naar de plee.
Volgens mij anderhalf uur na de start alquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Peter het volgende:
Als ik naar de bioscoop ga, ga ik vlak van tevoren ook altijd nog plassen, en nu is er geeneens pauze
Hoelaat is de uitslag?
Dat is zeer belangrijke informatie ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef tombolafan het volgende:
Wat, we gaan toch niet echt vragen tot hoe laat je mag plassen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
fixedquote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is zeer belangrcheijke informatie ja!
Ik maak geen spelvauten. Busted!quote:
Even quoten, dat komt vast nog wel ooit van pas.quote:
... Ben bang van niet hoor...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij anderhalf uur na de start al
Want dan begint Studio Sport.
http://www.songfestival.n(...)312&cHash=03b83e2696quote:Puntentelling
De puntentelling tijdens het NSF gaat als volgt: Eerst worden drie duels gezongen die worden beoordeeld door de vakjury en de kijkers thuis. Na elk duel vindt een stemronde plaats: De stem van de vakjuryleden gecombineerd vormen 50% van de stemmen, de stemmen van de kijkers thuis de andere 50%.
Ieder duel heeft één winnaar. Dit levert na drie duels drie winnaars op die doorgaan naar de finale.
Finale
De drie finalisten zullen opnieuw zingen waarna de stemming feitelijk hetzelfde verloopt, alleen worden de stemmen nu over de drie overgebleven kandidaten verdeeld. De vakjuryleden verdelen hun punten dus over de drie kandidaten, de kijker thuis mag stemmen op één van de drie kandidaten. Wederom geldt: zowel de stemmen van de vakjury gecombineerd als de stem van de kijkers thuis tellen beide voor 50%.
Adviesstem
In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn. Zij zullen als 'buitenlandexperts' een adviesstem uitbrengen die de vakjury en de kijkers thuis te zien krijgen voordat zij hun stem uit zullen brengen.
Winnaar
Degene die in de eerste ronde een duel wint en vervolgens in de finale de meeste stemmen weet te bemachtigen is de winnaar van het Nationaal Songfestival 2012!
Het is iet des Johns dus uitslag zal wel om 23:00 uur zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 17:02 schreef Peter het volgende:
[..]
We lopen vast wel uit.. Vindt Jack van G. niet erg
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Mogen we van 20 tot 24 niet van onze plekken. Ik bel 112 dat we gegijzeld worden door een mol
quote:In de studio zullen 100 buitenlandse gastjuryleden uit alle landen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2012 aanwezig zijn.
29 Fok!kers 4 uur lang op elkaar gepropt: dat roept inderdaad om 112!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
Mogen we van 20 tot 24 niet van onze plekken. Ik bel 112 dat we gegijzeld worden door een mol
Wij hebben er iets naast zitten waardoor ze kleiner zijn jaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor minuscule blaasjes hebben jullie? Je kan toch wel een paar uur zonder water te laten?
Die kan ik ook meenemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:07 schreef Peter het volgende:
Heeft Yvonne niet van die handige onderleggers van haar werk? Dan blijft de stoel tenminste droog
quote:Onderleggers
-.......
-......
-......
-......
Ik moet best vaak altijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor minuscule blaasjes hebben jullie? Je kan toch wel een paar uur zonder water te laten?
Gewoon flink met je vlaggetje wapperen dan vergeet je al het anderequote:Op maandag 20 februari 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook altijd juist als het niet mag/kan.
Maar de vorige keren was het voorbij voordat ik het in de gaten had, dat NSF, dus het valt wel mee
Maar jij bent (net als een aantal andere mensen hier) getraind in het doorlezen van pagina's aan SC.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gewoon alles teruggelezen vanaf het linkje van Tombo´s pm. Be proud!![]()
![]()
VERY proudquote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gewoon alles teruggelezen vanaf het linkje van Tombo´s pm. Be proud!![]()
![]()
Ik heb meegepost.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb gewoon meegelezen. Zijn jullie ook trots op mij?
En je gaat je haar zeker ook bedekken he?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook. Blijkbaar is dat niet trotswaardig. Als jullie nu nog denken dat ik enthousiast mee ga vlaggetjeszwaaien dan heb je het mis.
Ik zwaai wel met mijn vlaggetje, maar alleen voor mezelf hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |