over de sparquote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef RickoKun het volgende:
Hebben jullie t nu over die aan de korreweg of de euroborg?
dat is toch niet die in de schildersbuurt?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef nietzman het volgende:
Mijn Spar heeft een twitter.
https://twitter.com/#!/sparkramer
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 februari 2012 15:45 schreef nietzman het volgende:
Mijn Spar heeft een twitter.
https://twitter.com/#!/sparkramer
ook die AH stikt altijd van die kutstudentenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Luco het volgende:
Welke Spar echt? Waar vroeger die C1000 zat? Ik ga vrijwel altijd naar de AH Floresplein. 3 minuutjes lopen
Bazen supermarkt!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Luco het volgende:
Welke Spar echt? Waar vroeger die C1000 zat? Ik ga vrijwel altijd naar de AH Floresplein. 3 minuutjes lopen
25 secondenquote:
we zijn alledrie buren dus.quote:
Klein half uurtje lopen. Wel mooie route.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:47 schreef Luco het volgende:
Niet waarquote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ging altijd naar AH Vinkhuizen, die in H'kerk en de Poiesz
Ik geloof er ook niets van.quote:
Hij liegt dat hij barsten creëert!quote:
Is voor een kleine boodschap om 10 voor 8 de enige optiequote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij liegt dat hij barsten creëert!
-edit-
Tevens, die poiesz in Hoogkerkwat een kleine pauperwinkel is dat zeg, ik wil die mensen slaan en dood en verderf zaaien
Dan wel liefde oogsten hèquote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij liegt dat hij barsten creëert!
-edit-
Tevens, die poiesz in Hoogkerkwat een kleine pauperwinkel is dat zeg, ik wil die mensen slaan en dood en verderf zaaien
The horror.....oh god the horrorquote:Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef Renesite het volgende:
KAN IK NIET
[..]
Is voor een kleine boodschap om 10 voor 8 de enige optie
quote:
Moest nog twee kratjes bier hebben voor mijn verjaardag. Zag dat de HJ in de korting was bij de poiesz. Dus ik heen, zie 1,9 kratje staan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
The horror.....oh god the horror![]()
![]()
![]()
Daarom zorg ik dat ik vaak eerder mien boodschapjens al op orde heb (maarja dat is idd lastig als je op t laatste moment nog iets moet ophalen du weiss)
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moest nog twee kratjes bier hebben voor mijn verjaardag. Zag dat de HJ in de korting was bij de poiesz. Dus ik heen, zie 1,9 kratje staan.
"Heeft u ook nog 3 flesjes staan elders, hoef geen incompleet kratje"
Lopen weer naar de plek waar ze staan, laadt iemand anders mijn bier in!
Uiteindelijk wel twee kratjes met drie flesjes Grolsch erin! Die man mocht ik wel een ander kratje inladen als ik vond dat ik daar recht op had
Ja duh, dat had ik!!
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom elke dag fokkers tegen zonder dat ik het weet
MIJNquote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik had die kratjes gebruikt om me een weg naar buiten te slaan denk ik
Flesje kapot slaan op die ander en dan aan het personeel vragen of ze nog een flesje hebben want je wil immers geen incompleet kratquote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik had die kratjes gebruikt om me een weg naar buiten te slaan denk ik
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
oh was jij dat die daar zo stond te stampvoeten
Ik kan bij de AH op 't floresplein maar niets vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef Mrjolyn_ het volgende:
De AH in de Helpman is geweldig! Lekker groot, veel keuze en de hand scanners zijn gewoon tof. En het is daar gelukkig nooit echt druk. De AH op het Zuiderdiep vind ik daar en tegen(?) echt heel kut. Te druk, te kleine paadjes..
Beetje jammer dat ik niet meer in de Helpman buurt woon.
Wat voor dingen zoek je dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik kan bij de AH op 't floresplein maar niets vinden.
Iets. Zie wel vaker dat winkels zo belachelijk onlogisch zijn ingedeeld.quote:
Mee eens.... Vind daarom ebbinge zo lastig omdat de hele winkel wel gespiegeld lijkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Iets. Zie wel vaker dat winkels zo belachelijk onlogisch zijn ingedeeld.
Klopt, maar dat vind ik niet het geval bij de AH op 't florespleinquote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Iets. Zie wel vaker dat winkels zo belachelijk onlogisch zijn ingedeeld.
oude of nieuwe Ebbingequote:Op maandag 20 februari 2012 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens.... Vind daarom ebbinge zo lastig omdat de hele winkel wel gespiegeld lijkt.
Klopt. Paar maandjes f zo? Ik ken de manager wel, oud assistent van het filiaal waar ik werktequote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
ah ja, die in de Nieuwe Ebbinge zit er nog niet zo lang volgens mij
En de auto kun je dan weer het beste aan het Boterdiep zetten.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik wilde laatst ook naar die in de nieuwe ebbingestraat maar ik reed toevallig over die straat van de simplon enzo(boterdiep?) en was er speciaal voor gekeerd en ik kon de ingang maar niet vinden dus ik dacht dat het een soort distributiecentrum ofzo was en kwam er gister pas achter dat de ingang dus in de nieuwe ebbingestraat zit
doen we niet aan, gewoon op de stoep voor de deurquote:Op maandag 20 februari 2012 19:31 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En de auto kun je dan weer het beste aan het Boterdiep zetten.
Had je zo'n klein karretje gehad dan had je van de speciale drive-in gebruik kunnen makenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik wilde laatst ook naar die in de nieuwe ebbingestraat maar ik reed toevallig over die straat van de simplon enzo(boterdiep?) en was er speciaal voor gekeerd en ik kon de ingang maar niet vinden dus ik dacht dat het een soort distributiecentrum ofzo was en kwam er gister pas achter dat de ingang dus in de nieuwe ebbingestraat zit
Dat mag je ook wel eens voor mij maken. En dan maak ik op mijn beurt ook weer iets voor jou.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:32 schreef Catch22- het volgende:
morgen mijn vaste indomaaltijd weer maken: sajoer lodeh met pepesan
quote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef cerror het volgende:
Wat de neuk is pepesan? Klinkt als een Mexicaan op bezoek in Japan: pepe san.
hete makreelquote:Op maandag 20 februari 2012 23:21 schreef cerror het volgende:
Wat de neuk is pepesan? Klinkt als een Mexicaan op bezoek in Japan: pepe san.
daar hou ik je aan dametje!quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel eens voor mij maken. En dan maak ik op mijn beurt ook weer iets voor jou.
Subtiel.quote:
Whut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef detulp050 het volgende:
Ferwerda fietsen in de Steentilstraat failliet
nee. hijs is niet een beetje okay.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef Renesite het volgende:
Catch?
Is die Galaxy Note een beetje okay?
Strak plan.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:57 schreef RickoKun het volgende:
Hihihi heeft dr hier in Leek city eentje de ander veur de kop geknald
Niet facking groot en zo?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee. hijs is niet een beetje okay.
hij is super!
Ja hij is vrij fors, maar hij past in mijn broeken en je kan hem ook gewoon "normaal" bedienen. Dit formaat scherm is echt ideaal als je veel internet.quote:
Hmmmhmmm okay okay. Wel een hoesje erom haha?quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja hij is vrij fors, maar hij past in mijn broeken en je kan hem ook gewoon "normaal" bedienen. Dit formaat scherm is echt ideaal als je veel internet.
Fok werkt bijvoorbeeld prima in de normale layout, dus niet die crappy mobiele.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik weet niet of je vriend met grote dingen om kan gaan..
Prima. Dag houdt hij wel vol, tenzij je echt de hele dag zit te gamen enzo.quote:
quote:
Brandstapel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er eigenlijk met die vreselijke hippies en dat andere kerkelijke tuig uit dit voormalige sektetopic gebeurd joh?
niets bijzonders toch? Anders had je het immers wel gewetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er eigenlijk met die vreselijke hippies en dat andere kerkelijke tuig uit dit voormalige sektetopic gebeurd joh?
Ik las hier nooit meer door die lui.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niets bijzonders toch? Anders had je het immers wel geweten
deels andere interesses, deels vertrokken naar andere topics volgens mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik las hier nooit meer door die lui.
Waar zijn ze?
Wat ze enigszins zelf maakten door een kliekje te vormenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:10 schreef MaxMark het volgende:
Ze vonden de sfeer hier niet meer zo leuk, volgens mij.
Mijn inyeresse was daardoor ook wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik las hier nooit meer door die lui.
Waar zijn ze?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Wat ze enigszins zelf maakten door een kliekje te vormen
Maar goed, boeiend.
Dat, idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn inyeresse was daardoor ook weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |