waar?quote:
ik wil je verlof ook wel overnemen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Sorbootje het volgende:
Wij hebben ook de nieuwe leaseauto in bestelling. Een Renault mégane wagon. Donkergrijs, met panoramadak <3
Ik ben moe en wil naar huis. Wil iemand hier voor me komen invallen? Niet moeilijk hoor...
En homo's!quote:Op maandag 20 februari 2012 15:48 schreef Jarno het volgende:
Automatisch inparkeren is voor vrouwen die zittend pla... oh, wacht.
Pfff veelstegroot voor mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Wij rijden in zoiets:
[ afbeelding ]
en soms nemen we op vakantie nog een aanhanger mee.
Van jan jans?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:59 schreef debuurvrouw het volgende:
ow... ik moet zo even tellen op de kalender.er speelt hier een meisje. Ze lijkt op Jeroentje
[ afbeelding ] ze is héél domen ze lacht als een hinnikend paard.
Verder is het een lief ding. Maar ik erger me gek.
Die rijden ook met een automaat...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Auto`s die zelf kunnen inparkeren..dat is voor mensen die beter geen auto hadden kunnen rijden denk ik dan altijd maar. Loserts..van die echte
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef Estrys het volgende:
En dan nog eens iets anders. Binnenkort 13-3 is onze trouwdag: 5 jaar getrouwd. Nou heb ik kaartjes gekocht voor de theatervoorstelling: ' help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Naar het boek van Kluun wat mijn man hilarisch vond.
Lees ik gisteren in de krant dat het die avond ladiesnight is en dat er allerlei extra dingen te doen zijn voor en na de voorstelling, gezellig met je vriendinnen zeg maar. Maar ik wilde er met mijn echtgenoot naartoe. Mij is dat ladiesnight gedoe ook niet verteld bij bestellen van de kaartjes. Sterker nog ik denk dat ze dat pas later bedacht hebben om de voorstelling voller te krijgen. Mijn man reageerde een beetje zo van ow nee he maar vond het niet echt een probleem. Hij zit daar ook echt niet mee, maar ja dadelijk is hij de enige man of zo. Hem maakt dat niet uit. Lekker voor schut en niet echt leuk op je trouwdag denk ik eigenlijk. Echt dat hebben wij weer. Denk dat ik de kaartjes maar terug breng en mijn geld terug vraag. Baal er wel van.
Ja precies. Homo`squote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die rijden ook met een automaat...
of erger, in zo'nquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die rijden ook met een automaat...
Die zijn zo erg als ze voor je rijden.quote:
mijnes zou zich als een eng wijf aka pisnicht gaan gedragen, ik zou dus niet gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is inderdaad minder. Maar als hij er geen problemen mee heeft, waarom niet? Jullie zijn al op de hoogte, een verrassing is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |