Wil je echt nieuws?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef MrBadGuy het volgende:
In welk topic zullen we weer echt nieuws hebben? Ik gok op #26
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 april is nog best ver weg.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef CherryLips het volgende:
Was dit al bekend?
http://www.nu.nl/boek/274(...)itgesteld-friso.html
Publicatie boek Tomas Ross uitgesteld om Friso
Ja ik zat die knop ook te mishandelen en er kwam maar niks.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Leandra het volgende:
Thnx ik was m al kwijt bij het F5'en van m'n MyAT
Publicitaire buzz kweken kan natuurlijk nooit te vroeg. Ze wordt in het boek genoemd.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
2 april is nog best ver weg.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Leandra het volgende:
Thnx ik was m al kwijt bij het F5'en van m'n MyAT
Dit zorgde voor meer paniek dat het ongeval an sichquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik zat die knop ook te mishandelen en er kwam maar niks.
We proberen ons te vermaken terwijl we wachten op nieuw nieuws.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al met al begint deze slowchatreeks steeds belachelijker te worden.
Ja, want wie zit er nu te wachten op ouds.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
We proberen ons te vermaken terwijl we wachten op nieuw nieuws.
Jij snapt het.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want wie zit er nu te wachten op ouds.
Daar vermaken we ons al weer 21 topics mee andersquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want wie zit er nu te wachten op ouds.
quote:Geen nieuwe ontwikkelingen Friso
Laatste update: 20 februari 2012 16:12 info
DEN HAAG - Er zijn geen nieuwe ontwikkelingen te melden over de gezondheidssituatie van prins Friso. Dat liet een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst maandag weten.
Foto: ANP
Prins Friso ligt sinds vrijdag in het ziekenhuis in Innsbruck. Zijn gezondheidssituatie wordt sinds die tijd omschreven als stabiel, maar niet buiten levensgevaar.
Niet eerder dan aan het einde van de week wordt een prognose verwacht over de verdere ontwikkeling van zijn gezondheidssituatie.
Je kunt ook gewoon achteraan het topic beginnen en kijken of er inmiddels over iets nieuws wordt gepraat.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef jcdragon het volgende:
Willen jullie de TT aanpassen als er echt nieuws is. Dan hoef ik jullie berichten niet te lezen dat er geen nieuws is.
Ik heb al een paar keer de 'nieuwste' posts gekeken. Zijn meestal berichten dat er geen nieuws is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon achteraan het topic beginnen en kijken of er inmiddels over iets nieuws wordt gepraat.
ben je drie topics en 5 slowchats verder en kan nieuws allang weer ondergesneeuwd zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon achteraan het topic beginnen en kijken of er inmiddels over iets nieuws wordt gepraat.
Dat is een oude foto...Dit keer waren ze niet in beeld vanwege het dochtertjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is wel nieuws:
Middagbezoek aan Friso weer voorbij
INNSBRUCK - Koningin Beatrix, prinses Mabel, haar dochter Zaria en de moeder van de prinses zijn maandagmiddag weer vertrokken naar Lech. Ze waren anderhalf uur op bezoek geweest bij prins Friso, die in het universiteitsziekenhuis van Innsbruck wordt verpleegd. De prins ligt daar nadat hij vrijdag in Lech werd bedolven onder een lawine.
Het bezoek verliet het Landeskrankenhaus via een zij-ingang, uit het zicht van de media. Ze reizen terug naar Lech waar andere leden van de koninklijke familie verblijven. Innsbruck en Lech liggen op 120 kilometer afstand van elkaar.
[ afbeelding ]
Maar om even mee te doen met speculeren en roddelen:
Ze zien er niet vrolijk uit. Het gaat niet goed met Friso... ben ik bang.
Wie is die middelste, die zeekoe zie ik nou al een paar dagen meehuppelen en ik heb geen idee wie het is.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is wel nieuws:
INNSBRUCK - Koningin Beatrix, prinses Mabel, haar dochter Zaria en de moeder van de prinses zijn maandagmiddag weer vertrokken naar Lech. Ze waren anderhalf uur op bezoek geweest bij prins Friso, die in het universiteitsziekenhuis van Innsbruck wordt verpleegd. De prins ligt daar nadat hij vrijdag in Lech werd bedolven onder een lawine.
Het bezoek verliet het Landeskrankenhaus via een zij-ingang, uit het zicht van de media. Ze reizen terug naar Lech waar andere leden van de koninklijke familie verblijven. Innsbruck en Lech liggen op 120 kilometer afstand van elkaar.
[ afbeelding ]
hofdame ws.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie is die middelste, die zeekoe zie ik nou al een paar dagen meehuppelen en ik heb geen idee wie het is.
Zal wel iemand van de huishouding zijn ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wie is die middelste, die zeekoe zie ik nou al een paar dagen meehuppelen en ik heb geen idee wie het is.
Is die foto echt van vandaag ook? Oh wat is Beatrix oud geworden in dagen zeg. Arme mensen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is wel nieuws:
[ afbeelding ]
Nee is dus een oude fotoquote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Is die foto echt van vandaag ook? Oh wat is Beatrix oud geworden in dagen zeg. Arme mensen.
Nee, die is van volgende weekquote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Is die foto echt van vandaag ook? Oh wat is Beatrix oud geworden in dagen zeg. Arme mensen.
Het zal een heel verschil maken of je opgedoft en in de make-up bij een officieel iets bent of daar geen behoefte aan hebt en als jezelf naar het ziekenhuis gaat.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo snel kan dat gaan ja, ik heb iemand in 3 weken 10 jaar ouder zien worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Het breaking news met de huishoudelijke mededeling postte ik daarstraks al.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
is het al bekend dat sbs een film schrapt uit respect voor friso? daar zal hij dankbaar voor zijn!
ach, zoals we de laatste dagen merken, nieuws van deze omvang kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het breaking news met de huishoudelijke mededeling postte ik daarstraks al.
Dat ze geen feest gaan vieren als de prins is overleden. Dan was er een aangepast programma gekomen. Misschien miet een minuut stilte, wahteverquote:Op maandag 20 februari 2012 16:39 schreef UltraR het volgende:
Kom net terug van een internetvrij lang weekend, dus dit nieuws is nieuw voor me.
Zie ik dit:
http://www.nu.nl/prins-fr(...)nformeert-friso.html
Het zal vast al besproken zijn, maar kan -iemand- mij uitleggen wat het ABN-Amro toernooi en het ongeluk van prins Friso in hemelsnaam met elkaar te maken hebben?
quote:Publicatie boek Tomas Ross uitgesteld om Friso
Laatste update: 20 februari 2012 16:17 info
AMSTERDAM - De publicatie van een nieuwe roman van schrijver Tomas Ross waarin een prominente rol is toebedeeld aan Mabel Wisse Smit, is uitgesteld vanwege het ernstige ski-ongeluk van haar echtgenoot prins Friso.
Dat laat uitgever Cargo maandag desgevraagd weten.
In Onze vrouw in Tripoli gebruikt Ross als decor de opstand tegen de Libische ex-dictator Muammar Kaddafi en de mislukte reddingsoperatie met de Nederlandse Lynx-helikopter van Defensie, die in februari 2011 een Nederlander van het strand nabij Tripoli wilde oppikken.
In het verhaal wordt prinses Mabel opgevoerd als lid van een internationale groep van topmanagers, zo valt te lezen in een beschrijving op een boekenblog.
Een woordvoerster van Cargo laat aan NU.nl weten dat uit respect voor de koninklijke familie is besloten de publicatie van het boek uit te stellen. Aanvankelijk zou Onze vrouw in Tripoli op 2 april uitkomen, het is nog onbekend wanneer het boek nu in de winkel ligt.
Lawine
Prins Johan Friso raakte vrijdag levensgevaarlijk gewond toen hij tijdens skiën in het Oostenrijkse Lech werd bedolven onder een lawine. Sindsdien ligt de prins op de intensive care van het academisch ziekenhuis in Innsbruck. Volgens de laatste berichten van de RVD wordt hij nog steeds in slaapgehouden en is zijn toestand onverminderd kritiek.
Tomas Ross (pseudoniem) debuteerde in 1980 als thrillerschrijver met De Honden van het Verraad. Zijn werk is meermaals bekroond met de Gouden Strop, de prijs voor het beste Nederlandstalige spannende boek.
Dat is ook al voorbijgekomen.quote:
Het is geen feest, het is een sportevenement met voornamelijk internationale deelnemers.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ze geen feest gaan vieren als de prins is overleden. Dan was er een aangepast programma gekomen. Misschien miet een minuut stilte, wahtever
Ja waarom zijn er zaterdag hordes Nederlanders richting Oostenrijk vertrokken? Dat kan je toch niet maken!!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het is geen feest, het is een sportevenement met voornamelijk internationale deelnemers.
Zullen we dan maar het hele land platleggen? Of nee, beter nog de hele wereld! Ik vind het erg ongepast dat mensen nog gaan wintersporten, uberhaupt nog buiten komen, eten en lachen, en niet in een hoekje zitten te huilen om die arme Friso die iets overkomt wat duizenden anderen ook is overkomen en nog zal overkomen.
Ga huilen, of bel de RVD.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef UltraR het volgende:
[..]
Het is geen feest, het is een sportevenement met voornamelijk internationale deelnemers.
Zullen we dan maar het hele land platleggen? Of nee, beter nog de hele wereld! Ik vind het erg ongepast dat mensen nog gaan wintersporten, uberhaupt nog buiten komen, eten en lachen, en niet in een hoekje zitten te huilen om die arme Friso die iets overkomt wat duizenden anderen ook is overkomen en nog zal overkomen.
Dat is vervelend voor je.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het erg ongepast dat mensen nog gaan wintersporten, uberhaupt nog buiten komen, eten en lachen, en niet in een hoekje zitten te huilen om die arme Friso die iets overkomt wat duizenden anderen ook is overkomen en nog zal overkomen.
Netjes van je.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar even geen sla eet, vanwege Friso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |