Het is een onderbroekenheld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb veel sympathie voor Martijn van Dam en de manier waarop hij zich dapper, als eerste, kandidaat heeft gesteld. Toch denk ik dat -ie kansloos is, ook omdat -ie nog vrij jong is.
Overigens: zo oud is Plasterk niet. Hij is 54. Volgens mij gaat de strijd tussen Samsom en Plasterk. Van mij mogen ze allebei winnen, al denk ik wel dat Plasterk wat beter ligt bij niet-PvdA'ers en dus meer kiezers kan terugwinnen dan Samsom, aan wie toch een linksig Greenpeace-imago kleeft.
Prima functie voor hem. Vinden jullie ook niet lijken of hij een kankerpatiënt is van die reclames?quote:
[wijsneus modus]quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Prima functie voor hem. Vinden jullie ook niet lijken of hij een kankerpatiënt is van die reclames?
Jij was toch degene die om respect vroeg voor onze lawinekopper?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Prima functie voor hem. Vinden jullie ook niet lijken of hij een kankerpatiënt is van die reclames?
Hij kan zo op zo'n bord staan met de tekst,"ik ben inmiddels overleden".
[ afbeelding ]
Maar welk verhaal heeft de PvdA?quote:Op zondag 26 februari 2012 00:44 schreef Paul het volgende:
Albayrak of Samsom lijken mij de beste
Plasterk is ook een goeie
Jij noemt je favoriete leiders maar wat hebben ze dan te zeggen tegen de kiezer? De SP en de PVV hebben allebei duidelijke verhalen, pvda-kiezers zijn niet voor niks naar deze partijen gevlucht.quote:
Dijksma wil graag naar Nijmegenquote:Op zondag 26 februari 2012 09:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoop echt op Dijksma of Hamer. Die kunnen de partij net dat zetje over de afgrond geven
Hier in Groningen zijn ze ook al druk bezig zichzelf de vernieling in te helpen, dus aan de poten van de partij wordt ook goed gezaagd.
En als ik de partij wel een warm hart zou toedragen, dan zou ik kiezen voor Plasterk of Samsom.
De SP heeft hele leuke ideeën (uitkeringen en inkomens verdubbelen, werktijden halveren, pensioenen verdubbelen, pensioenleeftijd met 10 jaar verkorten, overheidsuitgaven verdubbelen, belastingtarief voor de hoge inkomens naar 90%). Jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen die daarin trappen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Mike het volgende:
De leider van de PvdA heeft het ook veel moeilijker dan Roemer omdat de PvdA natuurlijk veel meer van de nuance is. Het is voor Roemer vrij makkelijk aanschoppen tegen Europa of tegen het feit dat de uitkeringen niet 100% verhoogd worden.
De PvdA heeft dan ook iemand nodig die zowel duidelijk spreekt als een beetje kan straatvechten, dus ik zet m'n geld ook op Samson.
Ik vind het prima als je het niet eens bent met een partij, maar als je gewoon keihard gaat zitten liegen over waar die partij voor staat dan diskwalificeer je jezelf volledig.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:53 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
De SP heeft hele leuke ideeën (uitkeringen en inkomens verdubbelen, werktijden halveren, pensioenen verdubbelen, pensioenleeftijd met 10 jaar verkorten, overheidsuitgaven verdubbelen, belastingtarief voor de hoge inkomens naar 90%). Jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen die daarin trappen.
Als er 1 dom is dan ben jij het wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:53 schreef Oldie57 het volgende:
De SP heeft hele leuke ideeën (uitkeringen en inkomens verdubbelen, werktijden halveren, pensioenen verdubbelen, pensioenleeftijd met 10 jaar verkorten, overheidsuitgaven verdubbelen, belastingtarief voor de hoge inkomens naar 90%). Jammer dat er zoveel domme mensen in Nederland wonen die daarin trappen.
Ik vind de PvdA een domme partij wat betreft het migratievraagstuk maar ze zijn nog altijd stukken reëler dan die achterlijke SP.
Ik heb vaak het gevoel dat Spekman bij de verkeerde partij rondloopt. Ik vind hem als politicus authentiek en vond zijn aanwezigheid in de PvdA-fractie een meerwaarde hebben. Als partijvoorzitter zet ik er grote twijfels bij.quote:Op zondag 26 februari 2012 09:09 schreef Oldie57 het volgende:
De enige PvdA'er die oprecht over komt is Spekman. Jammer is wel dat hij nog steeds denkt dat links zijn hetzelfde is als het dragen van zelfgebreide truien.
Niets mis met een trui natuurlijk. Ook met een trui kun je er verzorgd uitzien. Dit is van een heel andere ordequote:Op maandag 27 februari 2012 12:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vaak het gevoel dat Spekman bij de verkeerde partij rondloopt. Ik vind hem als politicus authentiek en vond zijn aanwezigheid in de PvdA-fractie een meerwaarde hebben. Als partijvoorzitter zet ik er grote twijfels bij.
Bovendien zat -ie zondagochtend bij Eva Jinek in hetzelfde bruine gewaad als een dag eerder op de PvdA-partijdag in Utrecht. Prima dat -ie niet in driedelig grijs kostkuum gaat lopen, maar iets meer aandacht voor kleding mag best. Hij oogt onverzorgd en slordig. En dat leidt af van de inhoud. Gewoon eens wat vaker naar de kapper, een colbertje met overhemd (of desnoods alleen een overhemd) in plaats van die slobbertruien: dat zou al zo veel netter ogen.
Dit is het gewaad dat Spekman droeg tijdens de ledenraad in Utrecht en ook bij de tv-uitzending van Eva Jinek.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:10 schreef Tanin het volgende:
Niets mis met een trui natuurlijk. Ook met een trui kun je er verzorgd uitzien. Dit is van een heel andere orde
Een opmerkling die op drie manieren dom is en daarnaast ook nog eens smakeloos.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:00 schreef mlg het volgende:
Hij kan zo op zo'n bord staan met de tekst,"ik ben inmiddels overleden".
[ afbeelding ]
Het zijn qua uitgangspunten totaal andere partijenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Sakit-Gede het volgende:
De opvolger van de PvdA is de SP.
Wie het laatste restje PvdA naar het graf mag dragen is nauwelijks interessant.
Zal de bedoeling ook vast niet zijn. Vast bedoeld om de vrouwen quotum in de kandidatenlijst omhoog te krijgen. Alhoewel....... Je kan amper zien dat ze een vrouw is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:41 schreef themole het volgende:
Denk niet dat zij nog een kans maakt.
Uiterlijk is zeker een factor in zo'n functie ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:30 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat zo'n vrouw niet over de zelfkennis beschikt om zichzelf een publiekelijke afgang te besparen. Je gaat je echt afvragen wat zo'n iemand bezielt om zich in deze strijd te mengen.
De opvolger van Sakit-Gede op dit forum is iemand die wél wel weet hoe schommelingen in de peilingen in hun perspectief moeten worden geplaatst.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:31 schreef Sakit-Gede het volgende:
De opvolger van de PvdA is de SP.
Wie het laatste restje PvdA naar het graf mag dragen is nauwelijks interessant.
Het gaat niet eens zozeer om uiterlijk, hoewel dat ook een factor is die meespeelt bij de verkiezing van politici.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:31 schreef Big-Ern het volgende:
Uiterlijk is zeker een factor in zo'n functie ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |