Als het maar geen Mariette Hamer is.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef nikk het volgende:
[..]
De PvdA kennende zullen ze wel weer een vrouw als tussenpaus neerzetten.
Nounou. Met Bos was niets mis hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En weer iemand die wegloopt...... nee na Bos was dit een hele vooruitgangWie is de volgende faalhaas die de partij gaat "lijden" ?
Wat een eng mens is dat.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als het maar geen Mariette Hamer is.
Ik ben bang van wel, maar heb stiekem de hoop dat ze alsnog Asscher gaan proberen los te weken van zijn plek in Amsterdam.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Confetti het volgende:
Als ze maar niet zo'n incompetente vrouw naar voren halen. Dan is het echt voorbij straks.
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het beste was voor Nederland maar niet voor de PvdA.
Ik vind het een oprechte man, hij zou een prima premier zijn maar als fractie- of oppositieleider is hij te licht.
De PVDA kennende is die kans zeker aanwezig.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Confetti het volgende:
Als ze maar niet zo'n incompetente vrouw naar voren halen. Dan is het echt voorbij straks.
Nu niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef RichardHammond het volgende:
Ben stiekem wel fan van Diederik Samson.
of Martijn van Damquote:Op maandag 20 februari 2012 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij het ja.
Is wel zijn eigen stekkerquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Godtje het volgende:
Wel slechte timing. De prins ligt te vechten voor zijn leven en Job trekt de stekker er uit.
Een beetje inlevingsvermogen was op zijn plaats geweest
Sowieso moet het geen vrouw worden. De politiek correcte partij uithangen is gedoemd tot falen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:53 schreef miep63 het volgende:
[..]
Als het maar geen Mariette Hamer is.
Bos dacht Premier te worden en werd het niet.... Cohen dacht Premier te worden en werd het niet....wie is de volgende die denkt dat hij Premier zal worden??quote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nounou. Met Bos was niets mis hoor.Met Cohen in eerste instantie ook niet, maar dit was niet zijn rol.
Hart van Nederland heeft al laten weten geen aandacht te besteden aan dit item.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Godtje het volgende:
Wel slechte timing. De prins ligt te vechten voor zijn leven en Job trekt de stekker er uit.
Een beetje inlevingsvermogen was op zijn plaats geweest
twitter:DeSpeld twitterde op maandag 20-02-2012 om 15:01:43Als je benaderd wordt om filiaalhouder van De Lidel in Cuijk te worden, kun je eigenlijk geen nee zeggen’ #Cohen reageer retweet
Sharon Dijksma ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De PVDA kennende is die kans zeker aanwezig.
Concurrent van de Al Die.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |