Beetje skid row achtigquote:
Bij mij denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef Partingglass het volgende:
he die set zag ik net ergens anders ook al voorbij komen...
100 watt Hughes&Kettner top, Vortex of Warp7, 150 p/s.quote:Op donderdag 23 februari 2012 04:06 schreef Braddie het volgende:
Iemand een gitaar versterker te koop? mimimum is toch wel 30 watt, budget is 150 euro!
Zou fijn zijn!
Een beetje drummen lukt nog wel, alleen vindt mijn rug het niet prettig om constant zo te zitten. Misschien een andere houding nemen of ik moet er nog aan wennen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan hebben we ook al een basmeisje voor Bluescreens
Nu nog een trommelaarster.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Beetje flauw L.no is super lief
maar wel hele vette bas is dat wel
Dean gaat het toch niet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
qquote:
Heel vet ja van die gitarist staan ook een berg filmpjes vanuit zijn huis op jijbuis ook zeer goed gespeeld allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef SnowLeopard het volgende:
Even naar 2:05 :
Die maken het gewoon waar op het podium.. Jammer dat ze niet komen op Neurotic Deathfest dat zou het compleet maken
..
Ik volg deze post even nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
q
Op fb, geruild voor basgitaar toch. Edit: inderdaad kwam die foto ook voorbij. Jack heeft er al op gereageerd zag ik. Mooi setje.
Ik zag de foto van dat setje op mijn Facebook voorbij komen bij nieuwsberichten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik volg deze post even niet![]()
Geruild voor een bas ja. En zeker mooi setje
De camo top is naar NIMBY gegaan.
Vroeger was dat altijd in de baroegquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef SnowLeopard het volgende:
Even naar 2:05 :
Die maken het gewoon waar op het podium.. Jammer dat ze niet komen op Neurotic Deathfest dat zou het compleet maken
..
Heb ik jou op facebook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik zag de foto van dat setje op mijn Facebook voorbij komen bij nieuwsberichten.
Coole bas heb je dan nu trouwens.
Hah, weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:42 schreef Lithia het volgende:
KaMo, jouw vriendin is zo schattig.Morgen ga ik even spelen met jouw basgitaar, nu ben ik kapot.
Ik denk het niet, maar KaMo. Tenminste gezien de nick en zijn naam. Dat houd in dat ik hem of van BGF of GN "ken". Of het komt omdat Jack op zijn foto reageerde en Jack wel "vriend" is.quote:
Much differentquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hah, weet ik![]()
En het is niet mijn basgitaar meer, nu van jullie
Gister wel nog even een hyperactief ge-editte cover opgenomen!
Denk ik, want de enige Jack die ik ken is Daniel's.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar KaMo. Tenminste gezien de nick en zijn naam. Dat houd in dat ik hem of van BGF of GN "ken". Of het komt omdat Jack op zijn foto reageerde en Jack wel "vriend" is.
Ding is gaaf!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hah, weet ik![]()
En het is niet mijn basgitaar meer, nu van jullie
Gister wel nog even een hyperactief ge-editte cover opgenomen!
Oepsie, het was al laatquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Much differentmaak daar alsjeblieft very different van.
Verder leuke video
Alleen de top ?, heb ik niet veel aan helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt Hughes&Kettner top, Vortex of Warp7, 150 p/s.
Heb nog een Vortex maar die moet ik eerst nalopen. Die mag daarna voor 100.
Saf. (Vintage gear. Shortscale en zo obscuur mogelijk.)quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oepsie, het was al laat
Partingglass, wie ben jij dan op BGF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |