Noem 'm "Unique Rare Vintage Stratocaster" en vraag er het dubbele voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
hoeveel waarde verliest een stratocaster wanneer er een aantal deuken en veel krassen in de body zitten?
Zeg dat het een *Relic* is of dat het een *Vintage Modified* is, dan niet, anders... 30 euroquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
hoeveel waarde verliest een stratocaster wanneer er een aantal deuken en veel krassen in de body zitten?
Ligt eraan, is ie van Rory Gallagher geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
Twee tientjes.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
quote:
Pics!quote:
Ookquote:
Ok!quote:
JAquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Braddie het volgende:
Wat voor een acoustische is het Dean? Toevallig zo een met snaren?
Fuck yeah!quote:
Ze doet het zo relaxed en achteloos, af en toe ook nog ff headbangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Netjes! Die heeft er ook tamelijk veel plezier in zo te zien. Als ik dat nummer op gitaar zou proberen te spelen zou ik er al veel moeilijker bij kijken, laat staan als ik dat zou willen drummen...
Geweldig nummer trouwens. Dat middenstuk met die tegendraadse ritmes snap ik nog steeds niet...
Tof dingquote:
Ze speelt hem volgens mij niet helemaal goed maar komt heel erg dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ze doet het zo relaxed en achteloos, af en toe ook nog ff headbangenInderdaad ook echt een tof nummer.
Je top doet het ook goed op een fullstack.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je top doet het ook goed op een fullstack.
Tot morgen
Zijn die nu zo duur joh?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef Partingglass het volgende:
Damn ik zit met een dilemma. Ik krijg uit de scheiding een redelijk bedrag als uitkoopsom van het huis. Nu wilde ik daar voor mezelf een basgitaar voor kopen niet van yet hele bedrag maar gewoon een mooie bas als kado aan mezelf.
Nu heb ik een verkoper gevonden die zeg maar de holy grail van de model te koop heeft alleen gaat me dat omgerekend bijna 4 kosten en minder holy grail model kom je op zeg 2 uit en zou ik nog een andere leuke kunnen kopen.
Ik weet het geeoon niet wat te doen en eigenlijk heb ik al teveel bassen dus vraag me zelfs af of ik er veel op ga spelen.
Voor het eerst in mijn leven vraag ik me af of überhaupt wel een bas moet kopen nog. Volgens mij word ik ziek.
in 73 hebben ze nog de features van de eerste serie zeg maar maar wel al de "nieuwe" pick-up plaatsing wat ze een van de meest gewilde uitvoeringen maakt. Ze zijn er niet heel veel. En je raad het al, als Lefty is die keuze helemaal beperkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zijn die nu zo duur joh?
Ik heb voeger ook op Rickenbackers gespeeld ook van die haeietand inlays met bindings.
En dubbele halspennen geweldige bassen (ik was niet de eigenaar maar ik speelde er af en toe op).
Maar des tijds kon je ze voor 1000 gulden ongeveer tweedehands nog voldoende vinden in goede staat (is wel een jaar of 20 terug al weer).
1 van 2 maple glo uit dat jaar lefty.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item2a1a1028e6
Die prijs![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:54 schreef Partingglass het volgende:
[..]
1 van 2 maple glo uit dat jaar lefty.
Nee als ik iets door verkoop heb ik er eigenlijk nooit meer spijt van. Ik heb zonder te overdrijven echt honderden gitaren gehad en ik geloof dat ik van 3 zoiets heb gehad van goh dat was niet super slim en van een amp heb ik dat gehad. Van de andere kant heeft die verkoop mede gezorgd voor de huidige collectie.
Als het geld er is de verkoper nog eens mailen of hij er nog is (als hij verkocht is het probleem opgelost) En dan kijken wat wint mijn liefde voor vintage en zeldzaam of common sense.
thx voor meedenken
Voor in de open haardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je dan ook met die ouwe meuk
Tsja dat vraag ik me regelmatig af. De een verzameld postzegels de ander basgitaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:59 schreef The_Dean het volgende:
Wat moet je dan ook met die ouwe meuk
Ik heb onlangs nog een OLP Silo gekocht via gitaarmarkt. Een heel prettig spelende gitaar. De butsen tasten het speelcomfort niet aan. Als je tweede hands koopt kan je geen 100% eisen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:54 schreef 73 het volgende:
En zorgen dat je genoeg ruimte hebt om het allemaal op te bergen (maar nog wel binnen handbereik).quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef Partingglass het volgende:
GAS moet je bedwingen. Je moet in je hoofd een lijstje maken met wat je ooit nog eens wil hebben en daar naar toe werken. Als je, je laat leiden door GAS kop je vaak te duur of tegen de exacte marktprijs. Gewoon kijken wat op je pad komt en koopjes afwachten dat is voor mij de sport.
Die ruimte is nu een beetje probleem. In mijn huis (waar mijn ex nu woont) had ik een aparte gitaarkamer met de muren rondom vol hangend en 5 grote gitaar rekken op de grond. Im mijn 1 slaapkamer-appartementje houd dat in. Dat ik een slaapkamer heb met best wat gitaren erin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
En zorgen dat je genoeg ruimte hebt om het allemaal op te bergen (maar nog wel binnen handbereik).
Dit, of er natuurlijk voor zorgen dat je genoeg oude GAS-aankopen verkoopt om nieuwe GAS-aankopen te kunnen bekostigen ;-)quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:00 schreef Partingglass het volgende:
GAS moet je bedwingen. Je moet in je hoofd een lijstje maken met wat je ooit nog eens wil hebben en daar naar toe werken. Als je, je laat leiden door GAS kop je vaak te duur of tegen de exacte marktprijs. Gewoon kijken wat op je pad komt en koopjes afwachten dat is voor mij de sport.
Is helemaal waar, maar in zo'n geval zou je natuurlijk ook gewoon weer een kabel met rechte plug kunnen gebruikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou gewoon voor het gemak je output makkelijker maken, dat scheelt ook weer als je kabel een keer breekt tijdens een optreden en je moet een andere gebruiken die dan weer niet verlengd is.
Je zou het geluid daar maar moeten doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef BoerBert het volgende:
Al die bazen on-stage
Trucks, Guy, King, Beck, Haynes, etc. etc.
Toevallig, ik ook!quote:
quote:
Woei, de lemon ice tea en oploskoffie staat klaar hoor!quote:
Ik moet de gain helemaal open draaien, vervolgens de bridge pickup te selecteren en dan toon op zijn hoogst en dan heb ik nog steeds niet echt pinchharmonics.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef brother52 het volgende:
Zal voor het grootste gedeelte aan jezelf liggen denk ik.
Oeps!quote:
Kijk eens aan, dan hebben we ook al een basmeisje voor Bluescreensquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik? Mijn vriendin heeft hem al gekaapt
Beetje flauw L.no is super liefquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Vrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Beetje skid row achtigquote:
Bij mij denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef Partingglass het volgende:
he die set zag ik net ergens anders ook al voorbij komen...
100 watt Hughes&Kettner top, Vortex of Warp7, 150 p/s.quote:Op donderdag 23 februari 2012 04:06 schreef Braddie het volgende:
Iemand een gitaar versterker te koop? mimimum is toch wel 30 watt, budget is 150 euro!
Zou fijn zijn!
Een beetje drummen lukt nog wel, alleen vindt mijn rug het niet prettig om constant zo te zitten. Misschien een andere houding nemen of ik moet er nog aan wennen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dan hebben we ook al een basmeisje voor Bluescreens
Nu nog een trommelaarster.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Beetje flauw L.no is super lief
maar wel hele vette bas is dat wel
Dean gaat het toch niet spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
qquote:
Heel vet ja van die gitarist staan ook een berg filmpjes vanuit zijn huis op jijbuis ook zeer goed gespeeld allemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef SnowLeopard het volgende:
Even naar 2:05 :
Die maken het gewoon waar op het podium.. Jammer dat ze niet komen op Neurotic Deathfest dat zou het compleet maken
..
Ik volg deze post even nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:32 schreef Partingglass het volgende:
[..]
q
Op fb, geruild voor basgitaar toch. Edit: inderdaad kwam die foto ook voorbij. Jack heeft er al op gereageerd zag ik. Mooi setje.
Ik zag de foto van dat setje op mijn Facebook voorbij komen bij nieuwsberichten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik volg deze post even niet![]()
Geruild voor een bas ja. En zeker mooi setje
De camo top is naar NIMBY gegaan.
Vroeger was dat altijd in de baroegquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:50 schreef SnowLeopard het volgende:
Even naar 2:05 :
Die maken het gewoon waar op het podium.. Jammer dat ze niet komen op Neurotic Deathfest dat zou het compleet maken
..
Heb ik jou op facebook?quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik zag de foto van dat setje op mijn Facebook voorbij komen bij nieuwsberichten.
Coole bas heb je dan nu trouwens.
Hah, weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:42 schreef Lithia het volgende:
KaMo, jouw vriendin is zo schattig.Morgen ga ik even spelen met jouw basgitaar, nu ben ik kapot.
Ik denk het niet, maar KaMo. Tenminste gezien de nick en zijn naam. Dat houd in dat ik hem of van BGF of GN "ken". Of het komt omdat Jack op zijn foto reageerde en Jack wel "vriend" is.quote:
Much differentquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hah, weet ik![]()
En het is niet mijn basgitaar meer, nu van jullie
Gister wel nog even een hyperactief ge-editte cover opgenomen!
Denk ik, want de enige Jack die ik ken is Daniel's.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:25 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar KaMo. Tenminste gezien de nick en zijn naam. Dat houd in dat ik hem of van BGF of GN "ken". Of het komt omdat Jack op zijn foto reageerde en Jack wel "vriend" is.
Ding is gaaf!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hah, weet ik![]()
En het is niet mijn basgitaar meer, nu van jullie
Gister wel nog even een hyperactief ge-editte cover opgenomen!
Oepsie, het was al laatquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Much differentmaak daar alsjeblieft very different van.
Verder leuke video
Alleen de top ?, heb ik niet veel aan helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
100 watt Hughes&Kettner top, Vortex of Warp7, 150 p/s.
Heb nog een Vortex maar die moet ik eerst nalopen. Die mag daarna voor 100.
Saf. (Vintage gear. Shortscale en zo obscuur mogelijk.)quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef KaMo het volgende:
[..]
Oepsie, het was al laat
Partingglass, wie ben jij dan op BGF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |