Jouw mac book pro is crap.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:42 schreef Zolder het volgende:
En mijn macbook pro icm de beats by dre zorgt voor nog betere kwaliteit
mensen zonder wireless neuro-link-interfacequote:Op maandag 20 februari 2012 13:43 schreef RichardHammond het volgende:
Mensen die geen vacuüm getrokken geļoniseerde platina plated kabels hebben.
Sowieso patsen met zo'n kansloos stuk plastic. Werkelijk, dan verdien je een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Netsplitter het volgende:
Mensen die op FOK! patsen met hun mac book pro.
Macbook Pro is van aluminium.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Sowieso patsen met zo'n kansloos stuk plastic. Werkelijk, dan verdien je een wisse dood onder de hoeven van stampende kamelen.
Dit dusquote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mensen zonder wireless neuro-link-interface.
Eens, mooiere kleuren dan die goedkope HDMI kabels.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:49 schreef Timooon het volgende:
Monster HDMI kabels niet normaal hoe goed beeld alles
Komt door het bewerkingsproces wat kabouters gebruiken.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Dat doet me denken aan die discussie op tweakers.net waar meneer van den Hul stug bleef volhouden dat hun hdmi-kabel je beeld "sprankelender" maakte
Hoe die kabel de bitstream dan veranderde kon ie helaas niet uitleggen.
Ook van die heerlijk nietszeggende omschrijvingen als 'sprankelender'quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef _Led_ het volgende:
Dat doet me denken aan die discussie op tweakers.net waar meneer van den Hul stug bleef volhouden dat hun hdmi-kabel je beeld "sprankelender" maakte
Hoe die kabel de bitstream dan veranderde kon ie helaas niet uitleggen.
Als er een kapot is en de ander niet dan zie je dat verschil wel hoor.quote:
dat is niks. bij de mediamarkt hebben ze me geprobeerd een gold plated optische audio kabel te verkopen. want die was beter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |