Bont en blauw valt ook wel mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:48 schreef Timooon het volgende:
TS slaat een vrouw bont en blauw en denkt dat dit normaal is.
Misschien moet je dat een volgende keer ook doen:quote:Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef FitnessFreak het volgende:
Leuk al die kinderachtige reacties hier.Voor mij is dit een vrij serieuze zaak, ik word beschuldigd van aanranding en mijn loopbaan bij dit bedrijf raakt denk ik aan zijn eind.. Leuk
Zal nog eens leuk doen met collega's. Ruggenprikkers zijn het.
Of allebei, kan ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:01 schreef error_404 het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ga toch voor de laatste.
Zoals ik al zei, was puur vriendschappelijk. We grappen nogal wat af onderling en dit was een soort van bevestiging. Zo van, jij lolbroek. Maar daar kwamen dus gelijk tranen van.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:09 schreef DeRakker. het volgende:
Hoezo zou je vrouwen een klop geven?
Maar dan nog.. is toch een beetje apart.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:11 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, was puur vriendschappelijk. We grappen nogal wat af onderling en dit was een soort van bevestiging. Zo van, jij lolbroek. Maar daar kwamen dus gelijk tranen van.Tranen en drama.
Hier besloot ik dit topic niet al te serieus te nemen, en dat bevalt tot nu toe prima.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:40 schreef FitnessFreak het volgende:
Om te beginnen moet ik vertellen dat ik behoorlijk hard train, echt heel krachtig ben ik.
Ik las mensen die pijpen om het minste of geringstequote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik las mensen die poepen om het minste of geringste
Was wellicht beter geweest dan dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik las mensen die poepen om het minste of geringste
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:40 schreef FitnessFreak het volgende:
Om te beginnen moet ik vertellen dat ik behoorlijk hard train, echt heel krachtig ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |