Ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:06 schreef BrandX het volgende:
Ik geloof geen flikker meer van dit hele verhaal.
dit soort onslagprocedure-achtige zaken gaan echt niet van het ene op het andere moment. TS trollt zijn ballen uit zijn broek hier.
Jaaaaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef FitnessFreak het volgende:
Typisch dat de mensen hier feller reageren dan op mijn werk. Jullie kennen mij natuurlijk ook niet echt, maar toch.. Het is beter zo, had al wel gedacht dat ze weer terug zouden komen krabbelen.Altijd hetzelfde liedje.
Het schoot inderdaad in het verkeerde keelgat, maar zelf vond ik het toch wel een leuke actie. Maar achteraf maakt het ook niet uit, ze hebben door dat hun reactie gewoon zwaar overtrokken is en netjes hun excuses aangeboden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haal je trots toch eens weg wanneer het nodig is en wees een man. Blijkbaar werd jouw actie kwalijk genomen. Geef toe, het was niet echt een geweldige actie van je.
gewoon neerhoeken!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze gaf genade? Die gore feeks! Typisch vrouwengedrag.
Je kunt goed uit je nek lullen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Het schoot inderdaad in het verkeerde keelgat, maar zelf vond ik het toch wel een leuke actie. Maar achteraf maakt het ook niet uit, ze hebben door dat hun reactie gewoon zwaar overtrokken is en netjes hun excuses aangeboden.
Heel indrukwekkend, werkelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt goed uit je nek lullen.
Overigens, als het wel echt gebeurd is, had ik er niet bij moeten staan toen je die vrouw een stoot gaf. Ik had ik je kloten eraf getrokken en ze aan je voorhoofd genaaid.
Nou dat zal je nog eens vies tegenvallen dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:48 schreef esperanza93 het volgende:
Geen idee waar het over gaat. OP niet gelezen maar eens met de titel.
Ik ben vanmiddag opgebeld met een uitgebreid excuses van madame en een uitnodiging voor een gesprek met de baas morgenvroeg. Mijn functie is hersteld en ze willen het binnen het bedrijf oplossen. Prima dus, tevens volledig terecht. Ik kan niet zeggen dat het mij verbaast dat ze weer terugkrabbelen, het zou hun ontiegelijk veel gasten gekost hebben.quote:
Ah hier baal ik zo van he. Ik gunde het je gewoon echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag opgebeld met een uitgebreid excuses van madame en een uitnodiging voor een gesprek met de baas morgenvroeg. Mijn functie is hersteld en ze willen het binnen het bedrijf oplossen. Prima dus, tevens volledig terecht. Ik kan niet zeggen dat het mij verbaast dat ze weer terugkrabbelen, het zou hun ontiegelijk veel gasten gekost hebben.
Geef ze morgen gewoon een hand dan (geen box) en niet te hard knijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef FitnessFreak het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag opgebeld met een uitgebreid excuses van madame en een uitnodiging voor een gesprek met de baas morgenvroeg. Mijn functie is hersteld en ze willen het binnen het bedrijf oplossen. Prima dus, tevens volledig terecht. Ik kan niet zeggen dat het mij verbaast dat ze weer terugkrabbelen, het zou hun ontiegelijk veel gasten gekost hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |