abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108181575
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al een jaartje of 12.
Scorpie én Jarno liggen beide niet opgekruld in een hoekje te huilen hoor.
Ik weet het niet y. Ik kan wel wat nazorg gebruiken. Is Breuls beschikbaar?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108181585
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Al een jaartje of 12.
Scorpie én Jarno liggen beide niet opgekruld in een hoekje te huilen hoor.
Ik heb wel een Jarno complex hoor; een dikke vadsige vent die achter me aan komt met in zijn kielzog zijn dochtertje van 5.

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 20-02-2012 13:45:25 ]
  Admin maandag 20 februari 2012 @ 12:13:10 #28
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108181600
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een vaag bericht trouwens, 'verdachte omstandigheden', 'vermoedelijk niet vrijwillig lang gebleven'. Nu weten we nog niks.
Ja, dat ontopic enzo.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108181616
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb wel een Jarno complex hoor; een dikke vadsige vent die achter me aan komt met in zijn kielzog zijn dochtertje van 5.
Eerder andersom want zij rent harder dan ik momenteel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Admin maandag 20 februari 2012 @ 12:13:55 #30
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_108181623
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Open er een topic over in R&P :7
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_108181645
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een vaag bericht trouwens, 'verdachte omstandigheden', 'vermoedelijk niet vrijwillig lang gebleven'. Nu weten we nog niks.
Bel de politie op om je alle details uit het dossier te geven dan!
pi_108182588
Ach, hopelijk zijn ze genezen na hun 7 daags uitwonende experiment.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108182678
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Dat mag je niet zeggen,...ze zijn slachtoffer hoor. Je mag wel mensen dood wensen ...dat wel.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 februari 2012 @ 12:54:52 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_108182765
Wat een verpisforum is fok ook eigenlijk geworden :{
pi_108182828
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen,...ze zijn slachtoffer hoor. Je mag wel mensen dood wensen ...dat wel.
Zoals ik al in het andere deel aangaf, iedereen stapt tegenwoordig te pas en te onpas in de slachtofferrol. Eigen verantwoording nemen is gewoon te veel gevraagd tegenwoordig. Waarom de schuld bij jezelf zoeken als er genoeg mensen zijn om de zwarte piet toe te spelen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108183071
Fijn dat ze terecht zijn! Hoop dat de narigheid die ze mee hebben gemaakt meevalt, en dat ze wat hebben geleerd hiervan.

* Ik bedoel dus niet in mooie praatjes van mannen te trappen enz*
  maandag 20 februari 2012 @ 13:07:00 #37
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_108183152
*O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_108183444
een 29 jarige man opgepakt. Een 29 jarige met meisjes van 14 en 15 :') Ik hoop inderdaad dat ze er een hoop van geleerd hebben en niet meer zo dom doen in de toekomst.
pi_108183595
Vast een keurige geslaagde man die het beste voor had met deze jonge meiden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_108183654
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Vast een keurige geslaagde man die het beste voor had met deze jonge meiden.
Universitair geschoold en alles, jonguh, je weet toch.
pi_108183834
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 12:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bedoel je nu uitwonend of uitgewoond? :{
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108183875
quote:
6s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Bedoel je nu uitwonend of uitgewoond? :{
^O^ , helemaal zelf bedacht?

Als ik de woordgrappen zelf moet gaan uitleggen verliezen ze veel kracht
pi_108183911
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:')
Als ik de woordgrappen zelf moet gaan uitleggen verliezen ze veel kracht
Wilde alleen kijken aan welke kant van het spectrum je stond. De Jarnos of de Scorpies ;(
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108183995
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Wilde alleen kijken aan welke kant van het spectrum je stond. De Jarnos of de Scorpies ;(
Je had uit mijn eerdere posts kunnen afleiden dat ik meer neig naar de kant van de scorpies.
pi_108184211
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Universitair geschoold en alles, jonguh, je weet toch.
Die kk school moeten mij gewoon een diploma geven jongen, vuile diskriminaties!
٩๏̯͡๏)۶
pi_108184242
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Fijn dat ze terecht zijn! Hoop dat de narigheid die ze mee hebben gemaakt meevalt, en dat ze wat hebben geleerd hiervan.

* Ik bedoel dus niet in mooie praatjes van mannen te trappen enz*
Ze zullen wel volgens de moderne norm zijn opgevoed... zo lekker vrij enzo :)
  Moderator maandag 20 februari 2012 @ 13:47:41 #47
8781 crew  Frutsel
pi_108184584
en maar weer ontopic dan :{

quote:
Arrestatie Amsterdammer na vermissing meisjes
Een 29-jarige man uit Amsterdam is aangehouden in verband met de vermissing van twee meisjes uit De Meern en Vleuten. De meisjes werden gisteravond laat gevonden door de politie in een woning in Rotterdam. De man is gearresteerd in Amsterdam. Waar hij van wordt verdacht, is niet bekend.

Het is onduidelijk of de meisjes bij vreemden of bij bekenden of familieleden in huis zaten. Ook is nog niet duidelijk of de twee tegen hun zin werden vastgehouden in het huis.

Een van de twee meisjes die bijna een week vermist werden, is weer thuis. De moeder van Lisa haalde haar dochter vanochtend op van het politiebureau.

Emotioneel

"Ik kreeg gisteravond om 12 uur een telefoontje dat ze gevonden was. We zijn erg blij dat ze terug is. Naar omstandigheden gaat het redelijk met haar, ze is wel emotioneel", zegt Lisa's moeder. Of haar vriendin Jaimy ook weer thuis is, is niet bekend.

De twee meisjes van 14 en 15 werden sinds dinsdag vermist. De politie had een opsporingsbericht verspreid. Daarop zijn tientallen tips binnengekomen, waarvan een groot aantal bruikbaar.

Volgens de politie zijn de meisjes ontdekt op basis van enkele tips en goed recherchewerk.
pi_108184689
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:47 schreef Frutsel het volgende:
en maar weer ontopic dan :{

[..]

vreemd verhaal, iemand uit Amsterdam arresteren terwijl ze in Rotterdam gevonden zijn
pi_108184804
Over de belangrijkste vraag hebben ze nog niets vermeld....waarom zijn die meisjes van huis weggegaan en waarom zijn ze met die gasten meegegaan.
pi_108184909
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Over de belangrijkste vraag hebben ze nog niets vermeld....waarom zijn die meisjes van huis weggegaan en waarom zijn ze met die gasten meegegaan.
Ze laten ruimte open om te speculeren. Door niet gewoon open kaart te spelen in dit soort situaties creëren ze gelegenheid voor ons om hier meerdere topics vol onzin en gissingen over vol te typen. Ik ben blij dat ze een beetje rekening met ons houden. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')