Is er nu over je vraag heen gelezen? Ah, WupWup was er al op ingegaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb dat heul niet meer.. Nooit meer volle borsten gewoon zoals ze waren.. Hij drinkt ook maar twee à drie minuten en de rest tuttert hij soms nog ff.. Moet ik me nu zorgen maken ?
Geen idee, afgelopen maandag was het ook al zo. Toen had ik totaal maar 280 ml op een werkdag (vorige week was dit nog 450 ml). Dus moest ik in de avond nog een klein beetje bijkolven om zo 2 volledige voedingen te hebben.quote:
Op woensdag 22 februari 2012 09:59 schreef Mangostine het volgende:
Ik was ook altijd stiekem jaloers op mensen die makkelijk konden kolven. Maar met het gemak daarvan hangen vaak allerlei ongemakken samen. Het was ook wel heel fijn dat ik niet gauw overproductie had, vrijwel niet doorlekte, zonder beha en pads kon slapen en dat mijn borsten heel snel gewend waren aan het overslaan van een voeding.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou soms wilde ik dat ik wel een robot was hoor. En als ik dan zie hoeveel bitterend kolft, dan ben ik een pietsje jaloers, haha
Maar het is wel fijn te lezen dat dit soort dipdagen niet vreemd zijn!
Dat is helaas ook geen garantie. Wij hebben vanaf 6 weken elke dag geoefend. In het begin ging het oké maar niet heel goed, maar naarmate de tijd verstreek ging het uit de fles drinken steeds moeizamer. Hier bleek gelukkig een andere fles de oplossing.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:52 schreef TimeJumper het volgende:
Dus ik zou zeggen, ga voor de borstvoeding, maar als het kan laat hem ook elke dag een beetje uit de fles drinken dan zit je straks niet met problemen.
Tap, ik weet niet hoe oud je kleintje is, maar kan het zo zijn dat jullie in het weekend meer bijvoeding geven dan de opvang doordeweeks doet, waardoor er in het weekend minder vraag naar melk is en je dus op maandag dipt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Geen idee, afgelopen maandag was het ook al zo. Toen had ik totaal maar 280 ml op een werkdag (vorige week was dit nog 450 ml). Dus moest ik in de avond nog een klein beetje bijkolven om zo 2 volledige voedingen te hebben.
Ik menstrueer niet. Maarja misschien 'gewoon' een dipje, ik weet het niet!
ja meid om 4uur snachts kolf ik 200ml...terwijl jij lekker ligt te snurkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou soms wilde ik dat ik wel een robot was hoor. En als ik dan zie hoeveel bitterend kolft, dan ben ik een pietsje jaloers, haha
Maar het is wel fijn te lezen dat dit soort dipdagen niet vreemd zijn!
Jij hoeft maar 1x te kolven, mijne wilt gewoon 6x drinkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:04 schreef bitterend het volgende:
[..]
ja meid om 4uur snachts kolf ik 200ml...terwijl jij lekker ligt te snurkendus niet jaloers zijn haha!!
Ik vind het best leuk om te zien dat ik flesjes vul met melk.. Dat maak ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:04 schreef bitterend het volgende:
http://www.borstvoeding.c(...)oeding-te-geven.html
Ik heb de eerste 2-3 keer echt een hekel gehad aan de kolf, vond het echt stom en had er geen geduld voor...nu doe ik het met pleziergeef het een kans, je weet niet hoe het zich zal ontwikkelen zal ik maar zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |