quote:Op maandag 20 februari 2012 11:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
Vast voedsel lijkt nog zo erg toekomstmuziek maar het komt toch aardig dichtbij! Mupke is nu 5 maandenVind het een raar idee dat ze iets anders gaat krijgen dan mijn melk!
Vraagje: Wanneer zijn de andere mama's begonnen met rijstebloempap? En hoe maak je die? Met je eigen melk of met die opvolgmelk?
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Is het nodig dan die rijstebloem TAP? Het is over het algemeen iets wat je toevoegt aan de kunstvoeding voor de nacht omdat het meer verzadigd en ze dan hopelijk sneller doorslapen.
Biobim mengt goed met moedermelk.
Pap is niet een verplichte stap hè? Je kan ook gewoon direct beginnen met fruit en groente dadelijk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
rijstebloem van bambix of nestle mengt vaak niet goed met moedermelk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat ik al schreef, het idee dat Eva aan de vaste voeding gaat over een tijdje is zo raar. Ze leeft nu van alleen mijn melk en dat is zoiets mooismaar vind het ook grappig als ze aan het fruit gaat enzo.
Maar ik weet niet of ik die pap ga geven. Misschien om alleen te proberen hoe ze daarop reageert? Maar tegelijkertijd wil ik nietM'n baby wordt groot
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef WupWup het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat als je het zo mooi vindt dat ze van jouw melk leeft, dat je dan graag pap van kunstvoeding geeftGewoon van je eigen melk dus. Mijn tip is wel om even kritisch naar de ingrediënten te kijken. Die zooi van nestlé en co staat vaak stijf van de suiker (vaak onder de noemer maltose).
Ho ho, ik heb nooit gezegd dat ik graag pap van kunstvoeding wil geven. Sterker nog, ik vroeg of ik dat kon maken van mijn eigen moedermelk. Niet lullig bedoeld of wat, maar ik wil helemaal niet dat mijn kind kunstvoeding krijgt. Is een gevoel, dus hopelijk krijg ik met deze opmerking niet allerlei mensen op m'n dak nu...quote:Op maandag 20 februari 2012 11:58 schreef WupWup het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat als je het zo mooi vindt dat ze van jouw melk leeft, dat je dan graag pap van kunstvoeding geeftGewoon van je eigen melk dus. Mijn tip is wel om even kritisch naar de ingrediënten te kijken. Die zooi van nestlé en co staat vaak stijf van de suiker (vaak onder de noemer maltose).
maandelijksquote:Op maandag 20 februari 2012 13:21 schreef Morretje het volgende:
Ander vraagje, hoe lang is het 'normaal' dat je rond je eisprong gevoelige tepels hebt?
Ja, maandelijks wel, maar ik bedoel eigenlijk hoeveel dagen achter elkaarquote:Op maandag 20 februari 2012 13:50 schreef pessie het volgende:
[..]
maandelijks. Maar goed, je dochter is ouder dan mijn zoon dus ik kan helaas geen echt antwoord geven.
TAP, wij zijn met 5.5 maanden begonnen. Reden: ik las in een stuk van Stefan Kleintjes dat kinderen zelf aangeven dat ze er aan toe zijn en dat dat rond 6 maanden is. Eerste was volgens mij een stronk broccoli, hij genoot ervan (helaas weigert hij nu al maanden broccoli dus de liefde is helaas niet gebleven).
Excusez, weinig slaap (kutkriebelhoest al nachten lang aaaarrrggghhh) enzo, ik las het verkeerd!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:22 schreef WupWup het volgende:
Eh, dat zeg ik toch precies? Dat ik me niet kan voorstellen dat je dat zo graag zou doen? Niet zo snel steigeren...
Wij zijn op 6 maanden precies begonnen. Eerste hapje was een stuk appel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |