quote:Carnaval (ook wel 'Vastelaovend') is een van oorsprong katholiek feest, dat ook heidense wortels heeft en gevierd wordt in de drie dagen voorafgaand aan Aswoensdag. Volgens de traditie duurt het feest van zondag tot dinsdagavond - de Vastenavond. Om middernacht vangt de vastentijd aan van 40 dagen, tot Pasen.
Vernielingen vallen denk ik erg meequote:Op maandag 20 februari 2012 06:38 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Eén grote gore bende op straat en vernielingen, gezellig hoor die carnaval.
Jij gaat met elke meid die je zoent een relatie aan?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef jpg97 het volgende:
Wel keihard zuipen en feesten maar daarna vasten ho maar![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:06 schreef jpg97 het volgende:
Wel keihard zuipen en feesten maar daarna vasten ho maar![]()
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vierenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die praalwagens ook___!!!!
[ afbeelding ]
Vaak getrokken door een tractor
[ afbeelding ]
Ik begrijp het niet
Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gaat met elke meid die je zoent een relatie aan?
Denk het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vieren
Is super gezelligquote:Op maandag 20 februari 2012 11:13 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind het wel jammer eigenlijk, dat we dat hier niet zo vieren. Lijkt me best gezellig
Niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan moet je eens 1 keer in je leven gaan carnavallen een dagje of halve dag. Dan begrijp je het wel. En wil je elk jaar carnaval vieren
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.quote:
De pastoor zal het nog druk krijgen in de biechthokjes!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
en 9maanden later zijn er weer een berg inteelt babies rijker.
Nee ik heb een berenpakquote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.
Sociaal geaccepteerd de hoer uithangen?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bovendien kun je echt eens een keer flink uitpakken met je outfit. Sexy schoolmeisje, politievrouw.
Oh dus stiekem wil je je gewoon gedragen als een sletquote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Care. Mag ook eens 1x per jaarquote:Op maandag 20 februari 2012 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd de hoer uithangen?
Liefst vakerquote:
Prima tochquote:
Haha nee hoor, ik zou mijn engel outfit dragenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Oh dus stiekem wil je je gewoon gedragen als een slet
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik zou mijn engel outfit dragen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk liever alleen op je kamer
Eigenlijk moet ik dit wel een keer meemaken he? Oke, volgend jaar ga ik gewoon echt mee doen.quote:
Precies! gewoon cheap ass hotel ofzo ergens regelen en dan vrijdag Roermond , zaterdag Sittard en Zondag Maastricht!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dit wel een keer meemaken he? Oke, volgend jaar ga ik gewoon echt mee doen.
Het moet ook niet langer duren dan 5 dagenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
Gelukkig zijn we inmiddels halverwege.
Vijhijf?!?!?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Michielos het volgende:
Het moet ook niet langer duren dan 5 dagen
Ik vier vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdagquote:
OMG, je lever wat doe jequote:Op maandag 20 februari 2012 11:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vier vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag
O ik was al bang dat de woensdag er nog bij kwam als 5e dag.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:34 schreef Michielos het volgende:
Ik vier vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag
Nah, heb nu 3 dagen dat gare kutpak aan gehad. Vanavond is binnen dus ga ik me niet kapot zweten met zo een dik bol pak (aka, ik ga zomers gekleedquote:Op maandag 20 februari 2012 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O ik was al bang dat de woensdag er nog bij kwam als 5e dag.
En loop je dan ook 5 dagen in hetzelfde berenpak? En aan het eind helemaal geen stem meer, dat je alleen nog amechtig kan hijgen als je praat? En helemaal trillen van de alcoholvergiftiging?
Aaah, memories. Mooi man, mooie tijden waren dat.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:40 schreef Michielos het volgende:
nja , na carnaval zijn Limburgers weer de losers van Nederland![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:40 schreef Michielos het volgende:
nja , na carnaval zijn Limburgers weer de losers van Nederland![]()
Ben je gek. Enkel zeiken, zaniken, zeuren omdat mensen eht gezellig hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:30 schreef snakelady het volgende:
Hebben de mensen die zo'n hekel hebben aan carnaval ooit wel eens carnaval gevierd?
Nee hoor. Niets mis met gezelligheid. We drukken jullie alleen graag met de neus op de feiten dat jullie deelnemen aan een belachelijk volksfeest. We lachen jullie hard uitquote:Op maandag 20 februari 2012 12:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ben je gek. Enkel zeiken, zaniken, zeuren omdat mensen eht gezellig hebben
Want? En waarom?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor. Niets mis met gezelligheid. We drukken jullie alleen graag met de neus op de feiten dat jullie deelnemen aan een belachelijk volksfeest. We lachen jullie hard uit
Omdat Oeteldonk, omdat schijtlelijke praalwagens, omdat prinscarnaval, omdat die debiele muziek, omdat ... omdat ... omdat.quote:
En dat zijn je redenen. Ok..quote:Op maandag 20 februari 2012 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Oeteldonk, omdat schijtlelijke praalwagens, omdat prinscarnaval, omdat die debiele muziek, omdat ... omdat ... omdat.
Bedankt kerel!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]![]()
Neuh hoor, heb maar plezier hoor. Ik lig er niet wakker van en gun het jullie best
Zeg jij met zo'n avatar?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Oeteldonk, omdat schijtlelijke praalwagens, omdat prinscarnaval, omdat die debiele muziek, omdat ... omdat ... omdat.
Altijd mooi... die carnavalsverdedigers
Ach wat, als ik je zat voer, doe je zo mee zatte uil dat je bentquote:Op maandag 20 februari 2012 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar toch blijft het lachwekkend
Wat is daar nu weer mis mee? Mijn avatar is coolquote:
Nee, hij is verkleed voor het carnavalquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? Mijn avatar is cool
Ik heb zo mijn grenzen en moet ook aan mijn reputatie denkenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ach wat, als ik je zat voer, doe je zo mee zatte uil dat je bent
... beiden op mij van toepassingquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
je zou in zo'n carnavals dorp wonen en rond november jarig zijn. dan spring je toch ook liever voor een trein.
Dan weet je gewoon 100% zeker dat je verwekt ben toen je pa en ma (of de buurvrouw) laveloos aan het blaffen waren.
Moet dat dan, ik doe niet aan kinderfeestjesquote:Op maandag 20 februari 2012 12:30 schreef snakelady het volgende:
Hebben de mensen die zo'n hekel hebben aan carnaval ooit wel eens carnaval gevierd?
Ik vind het meer een soort Knoop-in-je-zakdoek-gala. Maar eerlijk is eerlijk... ieder zijn dingquote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Moet dat dan, ik doe niet aan kinderfeestjes
Wanneer komt de grote sprong?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
... beiden op mij van toepassing!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je moet het eerst een keer hebben gevierd voor dat je het veroordeeld mattiequote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nietquote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wanneer komt de grote sprong?
Juist!quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het meer een soort Knoop-in-je-zakdoek-gala. Maar eerlijk is eerlijk... ieder zijn ding
Jijquote:Op maandag 20 februari 2012 13:03 schreef Groenevlinder het volgende:
Ja echt.. Carnaval.. Ik vind het ook zo erg![]()
Het heeft altijd iets treurigs,... Dan loop je met zijn allen verkleed in de domste kleding
(ik bedoel.. bedenk dan iets origineels..) in slecht weer een beetje te hossen.
Wat is daar nou leuk aan?
Ook met de optocht, sta je buiten in de regen te kijken naar kartonnen wagens die voorbijkomen![]()
Ik zag gisteren op tv wat beelden van Carnaval, dan denk ik altijd, mensen in Amerika zouden dit eens moeten zien, die vragen zich dan toch meteen af wat voor treurig triest boerenfeest het is??
En dan alles met dat accent.. echt om voor te schamen...
Dit dus inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Mensen zonder een greintje spot en/of relativering in hun flikker
En met zijn allen wel met koninginnedag verkleed de straat opgaan
Nee.. ook niet.. ik houd daar gewoon echt niet van.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jij
Mensen zonder een greintje spot en/of relativering in hun flikker
En met zijn allen wel met koninginnedag verkleed de straat opgaan
Nee moet niet, alleen begrijp ik die haat naar carnaval toe niet van mensen die het eigenlijk niet echt kennen, ik vier zelf geen carnaval meer, alleen met de kinderen overdag.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik heb een Canadese vriend, een Amerikaanse vriend en een Australische vriend die carnaval met ons gingen vieren, die vonden het geweldig.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:03 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik zag gisteren op tv wat beelden van Carnaval, dan denk ik altijd, mensen in bijvoorbeeld Amerika zouden dit eens moeten zien, die vragen zich dan toch meteen af wat voor treurig triest boerenfeest het is??
En dan alles met dat accent.. echt om voor te schamen...
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een Canadese vriend, een Amerikaanse vriend en een Australische vriend gehad die carnaval met ons gingen vieren, die vonden het geweldig.
Ook nog een meisje uit Noorwegen en die is dit jaar weer in Nederland is om carnaval te vieren nadat ze het vorig jaar voor het eerst heeft meegemaakt.
Ik kan uiteraard niet voor de rest van Amerika spreken maar aangezien de meeste daar met veel plezier Halloween vieren denk ik niet dat ze carnaval zo heel gek vinden.
Enkel Nederlanders zeiken ook om andere talen, accenten, gebruiken e.d. Een typisch trekje van arrogantie mijns inziens. Het is gewoon gezellig, leuk en je ziet mensen die je jaren niet gezien hebt. Waarom is dat zo "beschamend"??quote:Op maandag 20 februari 2012 13:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb een Canadese vriend, een Amerikaanse vriend en een Australische vriend gehad die carnaval met ons gingen vieren, die vonden het geweldig.
Ook nog een meisje uit Noorwegen en die is dit jaar weer in Nederland is om carnaval te vieren nadat ze het vorig jaar voor het eerst heeft meegemaakt.
Ik kan uiteraard niet voor de rest van Amerika spreken maar aangezien de meeste daar met veel plezier Halloween vieren denk ik niet dat ze carnaval zo heel gek vinden.
Ben je een slet als je vrienden hebt....goh, wat zal jij eenzaam zijn.quote:
Waarom denk je dat ie zo op Carnaval afgeeft?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben je een slet als je vrienden hebt....goh, wat zal jij eenzaam zijn.
Idd,en net of ze in Amerika geen accenten hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Enkel Nederlanders zeiken ook om andere talen, accenten, gebruiken e.d. Een typisch trekje van arrogantie mijns inziens. Het is gewoon gezellig, leuk en je ziet mensen die je jaren niet gezien hebt. Waarom is dat zo "beschamend"??
Zó slecht, maar toch wel catchy.quote:
Alsof je je sowieso moet schamen voor je afkomst of waar je vandaan komtquote:Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Idd,en net of ze in Amerika geen accenten hebben
Waarom je uberhaupt afvragen wat Amerikanen er van zouden kunnen vinden..
Nee, ik ben een sletquote:Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewoon vrolijk en catchy. Lachwekkend slecht, maar daarom zo coolquote:Op maandag 20 februari 2012 13:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zó slecht, maar toch wel catchy.
Dat is ook een beetje mijn humor... (beetje sarcastisch met een lach)quote:Op maandag 20 februari 2012 13:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Alsof je je sowieso moet schamen voor je afkomst of waar je vandaan komtWaarom neerkijken op iets waar iemand bij voorbaat niets aan kan doen? Ik snap zoiets dus echt niet
Maar goed, zullen sommige mensen zich wel "goed" bij voelen ofzo
ow, ja kijk als het cynisch bedoelt is, vind ik het ook grappig. Zelfspot, cynisme en sarcastische humor vind ik cool.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:31 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn humor... (beetje sarcastisch met een lach)
Daarentegen vind ik het accent wat er heel dik bovenop gelegd wordt gewoon niet mooi.
Ik schaam me niet voor mijn afkomst, maar ik heb persoonlijk vrij weinig met Nederland en met Carnaval
Dit is echt zo'n bazennummer.quote:
hahahaquote:Op maandag 20 februari 2012 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n bazennummer.
Ik wil je altijd wel aanraken.quote:
Waarschijnlijk ben je nog vies van het bier, de urine en de kots. Nee, ik pasquote:
Aight nice dan mag jij beginnenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil je altijd wel aanraken.
Gewoon een beetje opletten danquote:Op maandag 20 februari 2012 14:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je nog vies van het bier, de urine en de kots. Nee, ik pas
Dit dus. Het is gewoon onvoorstelbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Gewoon superveel gedronken en wederom geen kater. Alleen met carnaval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik zie er tegenop, maar geef sowieso acte de présence.quote:
Ik heb fucking pijn aan mijn beenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie er tegenop, maar geef sowieso acte de présence.
Ik twijfel nog tussen Arnhem en Nijmegen, want ik heb geen zin om ver te reizen vandaag. Jij?quote:
Is dit sarcasme of ben je nou serieusquote:Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie er tegenop, maar geef sowieso acte de présence.
Alsof ze daar carnaval vierenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Arnhem en Nijmegen, want ik heb geen zin om ver te reizen vandaag. Jij?
[..]
Carnaval in Arnhem en Nijmegenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen Arnhem en Nijmegen, want ik heb geen zin om ver te reizen vandaag. Jij?
[..]
Is dit sarcasme of ben je nou serieus? Waarom zie je er tegenop?
Serieus natuurlijk. Ik zie op tegen het moment dat het weer 'los' gaat. Het nuttigen van de eerste alcoholistische versnapering van de dag.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Is dit sarcasme of ben je nou serieus? Waarom zie je er tegenop?
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Alsof ze daar carnaval vierenKom Limburg man!
Jepquote:Op maandag 20 februari 2012 15:05 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Carnaval in Arnhem en Nijmegen?
Kom gewoon ook naar Eindhoven dan. Trein zit vol kernafvallers.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
JepIk wilde eigenlijk naar Den Bosch maar m'n vrienden willen niet en dan moet ik eenmans gaan reizen. Limburg ben ik nog nooit geweest (
) maar dat lijkt me ook best tof ja.
Stratumsend lijkt me wel leuk met Carnaval, maar als je in Brabant of Limburg woont boeit het in principe niet waar je heen gaat. Blijft toch gezelligquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kom gewoon ook naar Eindhoven dan. Trein zit vol kernafvallers.
Was zaterdag inderdaad supervet. Gisteren in Groessen (quote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Stratumsend lijkt me wel leuk met Carnaval, maar als je in Brabant of Limburg woont boeit het in principe niet waar je heen gaat. Blijft toch gezellig
Ja, gezellig. En dan in m'n eentje wasted naar huis strompelen vannachtquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Kom gewoon ook naar Eindhoven dan. Trein zit vol kernafvallers.
Regel een van de vele ridders of piraten dan om je te dragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, gezellig. En dan in m'n eentje wasted naar huis strompelen vannacht
Hier is het ook best gezellig tho, maar wel minder tof dan in Brabant of Limburg inderdaad.
Op Fok zijn er sowieso 3000 internet white knights. Die willen je vast wel bobben naar het prachtige zuiden des landsquote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Regel een van de vele ridders of piraten dan om je te dragen.
Groessen, waar de fuck ligt dat hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 15:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Was zaterdag inderdaad supervet. Gisteren in Groessen () gevierd, omdat veel bekenden daar en zulks maar vanavond mooi weer naar Lampje.
In de buurt van Arnhemquote:Op maandag 20 februari 2012 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Groessen, waar de fuck ligt dat haha
Gast als je in Brabant en/of Limburg kunt vieren, wtf doe je dan in Groessenquote:
Lees de OP eens (van het eerste topic)quote:Op maandag 20 februari 2012 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dit is het carnavalshaters topic...
Dikke vette topickaap ..
Ja was even een tussenstop. Ik woon daar in de buurt, ben nog lid van die CV daar en dan kon ik gisteren naar Vitesse - Twente.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast als je in Brabant en/of Limburg kunt vieren, wtf doe je dan in Groessen
Mee eens. En care, dat hoort bij het "vasten"quote:Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Micson het volgende:
Gisteren als Limburger carnaval in Den Bosch gevierd. Ik snap de rivaliteit niet echt, want in beide provincies is het een heel tof feest dat afgezien van de taal vrijwel niks van elkaar verschilt.
Wel vreemdgegaan gisteren, dat is wat minder
Precies dit ja. Op andere plekken kan je je zwaar misdragen zonder een fuck te geven, omdat er toch niemand is die je kent.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef CaptainCookie het volgende:
Nadeel is wel dat iedereen het meteen weet als je wat doet op zo'n avond.
gwn skit aan alles hebben tock.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja. Op andere plekken kan je je zwaar misdragen zonder een fuck te geven, omdat er toch niemand is die je kent.
Met carnaval misdraag ik me altijd. Nja, ben altijd te gezellig zeg maarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Precies dit ja. Op andere plekken kan je je zwaar misdragen zonder een fuck te geven, omdat er toch niemand is die je kent.
Gisteren twee opgelegde kansen laten lopen omdat het dan weer een zus van een vriendin is of zo. Gelukkig komen zij vanavond ook naar Eindje, dus dat komt nog wel goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Met carnaval misdraag ik me altijd. Nja, ben altijd te gezellig zeg maarKomt vast door de drank ofzo.
Ik nietquote:Op maandag 20 februari 2012 15:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
HerkenbaarAl doe ik het dit jaar best rustig aan.
jammer voor hun tochquote:Op maandag 20 februari 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
De meeste van mijn vrienden kunnen carnaval nieteens waarderen
Ken geen mensen die gaan en heb geen zin om 40 ekkers voor een treinkaartje neer te leggenquote:
Vrienden optrommelen met Bob.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ken geen mensen die gaan en heb geen zin om 40 ekkers voor een treinkaartje neer te leggen
Voor mij ook wel, want nu moet ik telkens met dezelfde mensen gaan.quote:
ah ja jij hebt ook geen ov meer het is wat als schoollozequote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ken geen mensen die gaan en heb geen zin om 40 ekkers voor een treinkaartje neer te leggen
Ik ga, kom hierheen dan. Een druipende vagijn aan je zijde aan het eind van de avond kan ik garanderen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waar ga je straks?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ga, kom hierheen dan. Een druipende vagijn aan je zijde aan het eind van de avond kan ik garanderen.
Hey Micson zit jij niet in Australiëquote:Op maandag 20 februari 2012 15:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ga, kom hierheen dan. Een druipende vagijn aan je zijde aan het eind van de avond kan ik garanderen.
hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Frietkramen die Berry v/d Bebber - Gif mij unne mexicano niet kennen.. vraagt ze 3x of ik die mexicano en friet sate nog wil
Het is dan ook Doe Mennene Mexicano van Ferry van de Zaande, naaitem met je Berry van de Lebber, natnek.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
Frietkramen die Berry v/d Bebber - Gif mij unne mexicano niet kennen.. vraagt ze 3x of ik die mexicano en friet sate nog wil
Hoef je niet veel voor te doen, toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Barbapapamama het volgende:
dadelijk weer als vrouw verkleden
Gister stond er zo'n twijfel geval steeds half tegen me aan, wilde steeds met me op de foto.. en ik kon gewoon niet vertellen of het een bro of een chick wasquote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Barbapapamama het volgende:
dadelijk weer als vrouw verkleden
Had ik ook. Ik haat ook die volledig geschminkte vrouwen. Je weet nooit of ze lelijjk of knap zijn dus vermijd ik ze liever voordat ik de schrik van mijn leven krijg.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister stond er zo'n twijfel geval steeds half tegen me aan, wilde steeds met me op de foto.. en ik kon gewoon niet vertellen of het een bro of een chick was.. dat als vrouw verkleden moet verboden worden.
Hoeveel kutjes heb je nu al daadwerkelijk gecheckt?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Er blijft steeds minder van mijn outfit over
Wat geen JCD Axe Kick tegen die gesminkte slettenkop van der?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Had ik ook. Ik haat ook die volledig geschminkte vrouwen. Je weet nooit of ze lelijjk of knap zijn dus vermijd ik ze liever voordat ik de schrik van mijn leven krijg.
Eentje pas. Er zijn te veel 40+-vrouwen die het als uitnodiging zienquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Knaller het volgende:
[..]
Hoeveel kutjes heb je nu al daadwerkelijk gecheckt?
Wel een 540 Tornado kickquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat geen JCD Axe Kick tegen die gesminkte slettenkop van der?
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Er blijft steeds minder van mijn outfit over
Milfs!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eentje pas. Er zijn te veel 40+-vrouwen die het als uitnodiging zien
Waarom niet?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:17 schreef Juminelle het volgende:
Toch geen carnaval voor mij vanavond
[..]Dat heb ik ook. M'n hoedje en sjaaltje zijn inmiddels al verdwenen.
We hebben het allemaal wel een beetje gehad hier eigenlijk. Huisfeestje it isquote:
Kater, hoofdpijn, spierpijn in kuiten, bloedbaren op men grote tenen.. maar ik ga toch!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:59 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die nog last hebben van een kater en opeens nergens meer naartoe willen, wat een armoede hier vandaag
Een ekte bikkel, goedzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kater, hoofdpijn, spierpijn in kuiten, bloedbaren op men grote tenen.. maar ik ga toch!
Zelfde hier, op het laatste moment toch nog iets geregeldquote:Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kater, hoofdpijn, spierpijn in kuiten, bloedbaren op men grote tenen.. maar ik ga toch!
Dit is zo herkenbaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:59 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die nog last hebben van een kater en opeens nergens meer naartoe willen, wat een armoede hier vandaag
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef Meloewa het volgende:
Spring samen over de brug in maastricht
Jaja ouwe modje stiekem nog gebruik gemaakt van paar van die zatte chimieds ofnietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:10 schreef Pharkus het volgende:
Allemaal carnavalvierders in mijn treingelukkig waren ze uitgeteld.
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Jaja ouwe modje stiekem nog gebruik gemaakt van paar van die zatte chimieds ofniet
Nee, als je nuchter bent mss. Anders iedere mogelijke chick benaderen. God dit gaat echt neit meer geodquote:
Slaap lekker ouwe hosselaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nee, als je nuchter bent mss. Anders iedere mogelijke chick benaderen. God dit gaat echt neit meer geod
Ik wou dat ik fatsoenlijk had gehosseld, dit gaat nergens meer over. Knuffelen, 20 blauwtjes en 3 tongen, zo wil je dat toch niet. Beter was ik nuchter gebleven en had een goeie hossel gezet waar mijn opa trots op zou zijn ipv deze veels te zatte bedeolingquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik fatsoenlijk had gehosseld, dit gaat nergens meer over. Knuffelen, 20 blauwtjes en 3 tongen, zo wil je dat toch niet. Beter was ik nuchter gebleven en had een goeie hossel gezet waar mijn opa trots op zou zijn ipv deze veels te zatte bedeoling
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef EDMAN- het volgende:
het was weer mooi
[ afbeelding ]
werken is wat minder mooi
Je weet dat lam zijn zulke zaken uit z'n perspectief kan trekken he?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
maar dus ook een hoop lol en één van de mooiste meisjes van de streek gezoend, die nuchter was ook nog![]()
Dat denk jij jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef ZuidGrens het volgende:
en één van de mooiste meisjes van de streek gezoend, die nuchter was ook nog![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Vanavond gelukkig laatste avond. Eindelijk verlost van die ellende en ergernis.
Ja, echt verschrikkelijk. Hoe vaak ik me ook omdraaide, het wilde niet meer. In ieder geval heb ik nu wat om terug te lezen op den foks en FB.quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef Michielos het volgende:
Heb net carnavalsfotoss gezien. echt wtf!!!
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ga d'r anders ff serieus op in.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie zo op Carnaval afgeeft?
ja op de meeste fotos was ik echt een zatte uilquote:
Trust me. Ik heb wasted foto's waarop ik met m'n hoofd op de bar slaapquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja op de meeste fotos was ik echt een zatte uilZo een lamme tak heb je echt nog nooit gezien
Deel er een paarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Trust me. Ik heb wasted foto's waarop ik met m'n hoofd op de bar slaap
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef Michielos het volgende:
Heb net carnavalsfotoss gezien. echt wtf!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer deel ik niet
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Vanavond nogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Klacht: nu méér dan 1 jaar op Carnaval wachten (is in maart 2013)
Leuk tochquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Carnaval in Brazilie:
[ afbeelding ]
Carnaval in Venetie:
[ afbeelding ]
Carnaval in Nederland:
[ afbeelding ]
Nederland![]()
![]()
ik zit eerder te denken aan een herverdeling van Belgie en Nederlandquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:37 schreef Michielos het volgende:
Kunnen we Limburg niet gewoon onafhankelijk maken en er een feestcontinent van maken ofzo
Elke dag feest, zuip, babes
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zit eerder te denken aan een herverdeling van Belgie en Nederland
feestland: vlaanderen, brabant, limburg, zeeuws-vlaanderen, gelderland-zuid
mauwland: overige delen van Nederland
wallonie: veel te duur verkopen aan frankrijk
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer deel ik nietI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
QFTquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik zit eerder te denken aan een herverdeling van Belgie en Nederland
feestland: vlaanderen, brabant, limburg, zeeuws-vlaanderen, gelderland-zuid
mauwland: overige delen van Nederland
wallonie: veel te duur verkopen aan frankrijk
Vogelwaarde! daar ben ik ook ooit nog een keer naar die hal geweest.. Scheerders ofzo toch!?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of er weer stevig geknokt is in Vogelwaarde (Zeeuws-Vlaanderen), da's nl. vaste prik op de zondagnacht
Dank u.quote:
Wist ik het maar, degene waar ik denk dat het fototoestel van was reageert niet op facebook en vandaag was ze er nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank u.
Waar blijven jullie foto's?
In striepersgat om 1 uur bitch, niet zeikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:28 schreef CaptainCookie het volgende:
JA WTF IS ALLES OM 2 UUR DICHT IN EINDHOVEN DAN![]()
Ik was nog bezig een oprechte hossel te zetten
Ja, ik dacht 4 uur, dus dan is 2 uur ineens heel kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In striepersgat om 1 uur bitch, niet zeiken
Was weer mooi feestje godverdomme
Doe toch normaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een haat weer, vast randstad mensen.. is toch leuk.. beetje gek verkleden, 4 dagen gek doen, veel drinken, polonaise lopen met vreemde, noem het maar op.. een dolle boel
[..]zo zie ik ze graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer deel ik niet
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer deel ik nietIk heb ook vrienden die overal in slaap vallen, hilarische taferelen altijd
Eens met wat hierboven staat
Guiltyquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Splutje het volgende:
[..]Ik heb ook vrienden die overal in slaap vallen, hilarische taferelen altijd
Watquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Splutje het volgende:
Ik heb dit doorgaans nooit, maar kan gebeurenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:26 schreef Splutje het volgende:
Een vriend heeft een keer een uur of twee ergens binnen op iemands anders schouder staan tukkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat? Nog nooit meegemaakt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend heeft een keer een uur of twee ergens binnen op iemands anders schouder staan tukken
Terechte klacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klacht: het is voorbij.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:33 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een vriend heeft een keer een uur of twee ergens binnen op iemands anders schouder staan tukken
Er waren gisteren wel belachelijk veel veel te jonge meisjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Aggressief boeltje op het stratumseind dit jaar.
Ja herkenbaar, heb dat ook altijd als je ergens wat gaat eten op het eindequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef Splutje het volgende:
Ik heb wel altijd als ik na het uitgaan ergens ga zitten bij iemand thuis ofzo ik ineens echt niks meer kan. Gewoon helemaal naar de joden ineens
Haha, een maat van mij heeft gister nog een meidje van net 15 aan de haak geslagen. Maar was er gister niet bij, maar vriend is gister ziekenhuis in geslagen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er waren gisteren wel belachelijk veel veel te jonge meisjes.
Liep er gisteren trouwens een FOK!ker met een helikopterpet door 't Lempke?
Dit is wel herkenbaar ja. Onderuitgezakt wasted op de bank zitten zonder een woord te zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:44 schreef Splutje het volgende:
Ik heb wel altijd als ik na het uitgaan ergens ga zitten bij iemand thuis ofzo ik ineens echt niks meer kan. Gewoon helemaal naar de joden ineens
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Maar was er gister niet bij, maar vriend is gister ziekenhuis in geslagen..
Chimeidquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef wise het volgende:
gvd, net terug uit limoland. De tering wat een party daar zeg![]()
En al die sletjes daar
![]()
![]()
heb zo veel geneukt dat ik mijn lul in de vriezer moet leggen om af te koelen.
Alsof in limoland sletten wonenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef wise het volgende:
gvd, net terug uit limoland. De tering wat een party daar zeg![]()
En al die sletjes daar
![]()
![]()
heb zo veel geneukt dat ik mijn lul in de vriezer moet leggen om af te koelen.
Inderdaad absoluut niet in staat/geen zin om een conversatie te houden en te laveloos om de stap te nemen om naar huis te gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit is wel herkenbaar ja. Onderuitgezakt wasted op de bank zitten zonder een woord te zeggen
bijna, wel een mooie blondine die als chineese verkleed wasquote:
tis 1 grote hoerenprovinciequote:
Afterparty's als op donderdagavond de kroegen om 2 uur sluiten, zijn wel gewenst hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad absoluut niet in staat/geen zin om een conversatie te houden en te laveloos om de stap te nemen om naar huis te gaanHet klinkt altijd zo leuk after party's maar bijna altijd anticlimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |