http://www.pokerscout.com/quote:Op maandag 20 februari 2012 17:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk overstappen van 888 poker maar ik wil niet naar everest. Heb je een tweede optie? Stars is ook niet mogelijk
Domme maker zou zo'n site hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
zijn er ook gratis pokersites waar je echt geld kan verdienen?
Jahoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:44 schreef Beach het volgende:
zijn er ook gratis pokersites waar je echt geld kan verdienen?
Ja ik weet wel welke maar heb je ervaring met hele fishy pokerroom op everest na?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://www.pokerscout.com/
Alle pokernetwerken op teh interwebs.
Nee, everest is veruit de sofste voor de rest lijkt het allemaal op elkaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja ik weet wel welke maar heb je ervaring met hele fishy pokerroom op everest na?
Hmm ok, dan toch nog maar eens daar proberen, het is alleen echt even wennen aan de software en lobby.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, everest is veruit de sofste voor de rest lijkt het allemaal op elkaar.
Nah, paar centen, soms een tientje ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Echt? Kan je dan echt honderden dollars winnen?
het geldquote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat is er nou zooooooooooooo leuk aan poker
De competitie.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef JohannesKozijn het volgende:
Wat is er nou zooooooooooooo leuk aan poker
Hmm dan is werken in die tijd dus een betere optie.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nah, paar centen, soms een tientje ofzo.
Zou bijvoorbeeld Magic the gathering dan ook niet iets voor jou zijn of Starcraft2 ofzoquote:
Wie weet, nooit gedaan.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Zou bijvoorbeeld Magic the gathering dan ook niet iets voor jou zijn of Starcraft2 ofzo
Ja word gewoon professioneel gamer die in Zuid-Korea verdienen daar bakken met geld mee.quote:
Nah, dan moet ik allemaal met sponsers gaan zitten kloten, ben ik weer afhankelijk van anderen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja word gewoon professioneel gamer die in Zuid-Korea verdienen daar bakken met geld mee.
En Zuid-Korea kan geannexeerd worden door Noord-Korea. Dan leeft Monkyyy vortaan in een dictatuur.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja word gewoon professioneel gamer die in Zuid-Korea verdienen daar bakken met geld mee.
Dat wordt hem dan nietquote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef monkyyy het volgende:
En mijn game-skills komen niet verder dan the sims en rollelrcoaster tycoon.
Allen bieden dat aan.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:54 schreef Plastic_zak het volgende:
monkyyy, weet je een site waar je met anderen kunt pokeren, maar welke je geen (echt) geld kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |