Wat vond hij ervan?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb mijn coach net UDOWU laten zien.
Hij vind het heel leuk. Maar hij vraagt zich echter wel af wat het verschil met Twitter is. Ik kon het hem niet uitleggen, want ik ken Twitter niet zo goed.quote:
Noord-Korea of Zuid-Korea?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach, waarom ga je niet in Korea wonen?
dat is duur en bovendien ben ik dan helemaal alleenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Beach, waarom ga je niet in Korea wonen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:23 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hij vind het heel leuk. Maar hij vraagt zich echter wel af wat het verschil met Twitter is. Ik kon het hem niet uitleggen, want ik ken Twitter niet zo goed.
Je kunt toch een Koreaans smatje hosselen?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
dat is duur en bovendien ben ik dan helemaal alleen
ja tuurlijk maar wie zegt dat ik dat nu wilquote:Op maandag 20 februari 2012 17:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kunt toch een Koreaans smatje hosselen?
quote:
weeniequote:Op maandag 20 februari 2012 17:30 schreef Beach het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar wie zegt dat ik dat nu wil
weeniequote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef JohannesKozijn het volgende:
Beach, waar is dat lekkere wijf gebleven. Ze is nu vervangen door een minder lekker wijf plotseling.
18 jaar en op precies dezelfde dag geboren als de slechtste nederlandse jeudzanger ooit: Jordy van Loonquote:
Ja ik ook, ik zit net te kijken hij heeft echt een babyfacequote:Op maandag 20 februari 2012 17:38 schreef monkyyy het volgende:
Jordy van Loon is 18? Ik dacht dat die 12 was ofzo.
Ik vond het aanvankelijk wel leuk dat er iemand was die op de zelfde dag als ik geboren was. Tot ik hem op YouTube zag.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:38 schreef monkyyy het volgende:
Jordy van Loon is 18? Ik dacht dat die 12 was ofzo.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:40 schreef monkyyy het volgende:
Wat een overhemd, ik wil er nog geen placemats van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |