omdat het hier alleen druk is als er smatjes zijn (coban,dv, flippiee, monkyyy, vroeger mkquote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Anyways, waarom is het hier zo rustig.
Zo'n idee heb ik ookquote:Op maandag 20 februari 2012 16:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat het hier alleen druk is als er smatjes zijn (coban,dv, flippiee, monkyyy, vroeger mk)
Zou ik ook moeten doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar opzich wel beter voor haar, ze besteed nu meer tijd aan school
Zoals wat van mij negeer? Ah mattie!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nectar is wel een baasje als je wat dingen van hem negeert
Nou, bijvoorbeeld je hatelijk reacties.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zoals wat van mij negeer? Ah mattie!
Oh zo.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld je hatelijk reacties.
Verder ben je een baas hoor.
Hij snapt zn eigen posts niet zo goedquote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als hij geilt op de postcounts maakt hij toch geen kloon aan?
Dat is beter ja. Zullen we gewoon afspreken dat ik en Nectar elkaar gewoon negeren en dat dat anders leidt tot een ban? Ik heb er genoeg van.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef smegmanus het volgende:
Het schelden mag wel stoppen.
Die posts flikker ik gewoon weg.
Nu je er toch bent,quote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef smegmanus het volgende:
Het schelden mag wel stoppen.
Die posts flikker ik gewoon weg.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoelang blijft dat Vis een optie? eigenlijk staan?
Goed plan.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is beter ja. Zullen we gewoon afspreken dat ik en Nectar elkaar gewoon negeren en dat dat anders leidt tot een ban? Ik heb er genoeg van.
Haha ik zag 't toevallig staan.quote:
Gewoon dreigen; als het niet weggaat neem je ontslag.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ik zag 't toevallig staan.
Heb ik zojuist doorgegeven, of ze er wat mee doen weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |