Hoezo geen thee?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:57 schreef Beach het volgende:
Jammer en dat met zo'n tt weer wakker ik ga maar even koffie drinken
ditquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
ik dacht altijd eerst dat je avatar een hemd was met een trollface, tot ik net wat beter keek en me bedacht dat het een plastic tas was
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
ik dacht altijd eerst dat je avatar een hemd was met een trollface, tot ik net wat beter keek en me bedacht dat het een plastic tas was
ik had het nog steeds niet doorquote:Op maandag 20 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
wkd?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Boterbartje het volgende:
echt ik bedenk me net dat ik gister een grote fles wkd heb gekocht, weetje hoe duur
ja die blauwe breezer drank?quote:
Ja ik geef geen neuk want:quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef Beach het volgende:
je hoeft niet per se je lam te zuipen om het gezellig te hebben hoor
watquote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Carnaval is anders. Al was ik kapot nuchter toen ik thuis kwam omdat met chick buiten dus geen bier. Wel grappig zo'n meisje dacht dat we echt pony stallen hadden achterin de bus
Ja wij waren in dorp x en gingen naar dorp y en daartussen in ligt dorp P. Dus zij zo: gaan we wel langs dorp P met de bus? Dus ik zei, nee want we slaan dat stuk altijd over, dan nemen de pony's over ditdat heel lul verhaal.. zij zo: écht?quote:
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
Pony's
Ze dachten waarschijnlijk dat je homo was
Waarom gaat het hier over pony's in een bus.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Anyways, waarom is het hier zo rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |