Of zo in dat kontje knijpen dan zijn ze zo weg als ze omkijken en je lelijke kop zienquote:Op maandag 20 februari 2012 09:35 schreef papernote het volgende:
Zachtjes doorduwen werkt altijd.
Toepasbaar in meerdere situaties.
Dan gaat je Kanon naar vis smaken man, daar heeft niemand zin in toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef haan33 het volgende:
Stop Grolsch Kanon in hun reed, en gebruik hun clitoris als flesopener
je hebt gelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 09:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan gaat je Kanon naar vis smaken man, daar heeft niemand zin in toch?
pitjes van een druif/smatjes/jointsquote:
En nog vragen we aan jou, wat zijn pitjes?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:50 schreef Klaploper het volgende:
Meestal lopen ze ook nog een paar keer terug, dat deden deze dan weer niet.
padlarf omschreef het perfect.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En nog vragen we aan jou, wat zijn pitjes?
Die vraag heb ik vijf minuten geleden al beantwoordquote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En nog vragen we aan jou, wat zijn pitjes?
Newbie-alert.quote:
ik ben een oldbie hoor, zit hier al vanaf de zomerquote:
Echte oldbies weten wat pitjes zijn. Nepperd.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:50 schreef wise het volgende:
ik ben een oldbie hoor, zit hier al vanaf de zomer
Ik wist het nietquote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Echte oldbies weten wat pitjes zijn. Nepperd.
"al" vanaf de zomerquote:Op maandag 20 februari 2012 11:50 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben een oldbie hoor, zit hier al vanaf de zomer
Je maakt mij elke keer geil op ongunstige momenten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Rectum het volgende:
Op de vrouwen met pittige kapsels. De buitenbeentjes. De rebellen. De onruststokers. De vreemde eenden in de dagelijkse bijt. Degenen die het anders zien. Die lekker anders wil zijn, en lekker gek willen doen. Je kunt ze napraten, tegenspreken, ophemelen of omlaaghalen op een internetforum. Het enige wat je niet kunt is om ze heen. Want zij brengen verandering, brengen de Nederlandse haarcultuur verder. En waar sommige mensen malloten zien, zien wij genieën. Omdat de mensen die lekker gek genoeg zijn om te denken dat ze de standaard Nederlandse haardracht kunnen veranderen, degenen zijn die het doen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Rectum het volgende:
Op de vrouwen met pittige kapsels. De buitenbeentjes. De rebellen. De onruststokers. De vreemde eenden in de dagelijkse bijt. Degenen die het anders zien. Die lekker anders wil zijn, en lekker gek willen doen. Je kunt ze napraten, tegenspreken, ophemelen of omlaaghalen op een internetforum. Het enige wat je niet kunt is om ze heen. Want zij brengen verandering, brengen de Nederlandse haarcultuur verder. En waar sommige mensen malloten zien, zien wij genieën. Omdat de mensen die lekker gek genoeg zijn om te denken dat ze de standaard Nederlandse haardracht kunnen veranderen, degenen zijn die het doen.
[ afbeelding ]
I would plow her so hardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
I would plow her so hard
Ja man. Heb je nog meer van dit soort stoere grappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ga jij de kleine geneugtes des levens leren waarderen vlegel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:51 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Ja man. Heb je nog meer van dit soort stoere grappen?
Goede tip paljas! Ga jij dan sporten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef rolfson het volgende:
[..]
Anders ga jij de kleine geneugtes des levens leren waarderen vlegel.
wat een vrouw, woorden schieten te kortquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Rectum het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een verkapte doodsverwensing of denk je dat ik nooit sport?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:54 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Goede tip paljas! Ga jij dan sporten?
[ afbeelding ]
Het is een broederlijke vriendschappelijke aanmoediging. Die reclame laat treffend zien hoe kwetsbaar het leven is en dat het waard is om ervoor te vechten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef rolfson het volgende:
[..]
Is dit een verkapte doodsverwensing of denk je dat ik nooit sport?
Jij slaat de plank behoorlijk mis met jouw grappen. Ik raad je aan alvorens jezelf begint met moppen te tappen eerst een paar klassieke comedies te kijken om te kunnen leren van de meesters. Komedie is geen grap maar kunst.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Het is een broederlijke vriendschappelijke aanmoediging. Die reclame laat treffend zien hoe kwetsbaar het leven is en dat het waard is om ervoor te vechten.
Het was geen grap, maar heel aandoenlijk dat je het voor je vriendje rolfson opneemt! Verbazingwekkend dat jij als zelfbenoemde komedie-connaisseur er niet in slaagt een goede grap te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij slaat de plank behoorlijk mis met jouw grappen. Ik raad je aan alvorens jezelf begint met moppen te tappen eerst een paar klassieke comedies te kijken om te kunnen leren van de meesters. Komedie is geen grap maar kunst.
Jezus man hou gewoon opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:02 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Het was geen grap, maar heel aandoenlijk dat je het voor je vriendje rolfson opneemt! Verbazingwekkend dat jij als zelfbenoemde komedie-connaisseur er niet in slaagt een goede grap te maken.
Je bent gewoon niet grappigquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:31 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
Ah krijgen we die wannabe-mod weer, heb ik je vriendjes beledigd?
En jij bent gewoon dom. "Niet grappig zijn" en "dom zijn" zijn geen contra-indicaties voor KLB.quote:
Blijf vooral proberenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef ericnorthman het volgende:
[..]
En jij bent gewoon dom. "Niet grappig zijn" en "dom zijn" zijn geen contra-indicaties voor KLB.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |