SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu begrijp ik waar die pittigekapselklachten ineens allemaal vandaan komen.quote:
Dat valt maar te bezien. Zou me niets verbazen als ze zometeen weer instappen, puur om mij te irriteren. En dan op fluistertoon hun gebep voortzetten.quote:
Idd... Ik hoopte natuurlijk op een leuk meisje, krijg ik dit op mijn dakquote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Aliana het volgende:
Je maakt wat avonturen mee in de trein.
Nogsteeds niets?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd... Ik hoopte natuurlijk op een leuk meisje, krijg ik dit op mijn dakWaar heb ik dit aan verdiend? Zo slecht zou mijn karma toch niet zijn?
Alsof jij wat met dat leuke meisje gedaan hadquote:Op maandag 20 februari 2012 10:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd... Ik hoopte natuurlijk op een leuk meisje, krijg ik dit op mijn dakWaar heb ik dit aan verdiend? Zo slecht zou mijn karma toch niet zijn?
Naar haar lonken als ze niet kijkt en af en toe rode koontjes tonen toch jw.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alsof jij wat met dat leuke meisje gedaan had
dafuqquote:Op maandag 20 februari 2012 10:24 schreef rozecroc het volgende:
Pas ook 2. Reutelen de hele rit over de kleine Freek. Dat hij zijn eerste stapjes maakte maar dat het nog moeizaam ging, dat zijn oogjes straalde en veel bekijks had....Na een half uur werd pas duidelijk dat het om een kat ging i.p.v. een baby. Klacht: Beppende tantes die doen alsof hun kat een kind is. Subklacht: Kat...Freek
Henken die werkenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
Komen al die Ingrids ook het huis eens uit, gun ze een verzetje. En al die Henken maar werken.
pitjes mensen noemenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:33 schreef zatoichi het volgende:
Is dit serieus een klaagtopic over het feit dat mensen met elkaar praten? Kan het nog autistischer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |