Moest meteen denken aan van de allereerste filmpjes, die rondgingen:quote:Op maandag 20 februari 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Filevrij op mijn werk gearriveerd
Er zit hier een collega snoeihard op zijn toetsenbord te rammen en fak yoe te roepen. Die kerel is echt gefrustreerd om niks. Dat, of zijn computer loopt om de vijf minuten vast, iedere dag
Want?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:35 schreef iamredleader het volgende:
mogguh Mark
We hadden de TT net zo goed kunnen recyclen, B.
quote:Marja is een zelfstandige, gedreven persoon die vanuit haar bedrijfskundige en innovatieve achtergrond bedrijfsprocessen naar een nieuw niveau kan tillen. Haar analytisch inzicht en vermogen om de juiste vragen te stellen, maken dat zij in staat is om situaties snel te doorgronden en de benodigde verandering in gang te zetten. Door haar communicatieve vaardigheden komt zij goed tot haar recht in projecten en teams, maar ook in een zelfstandige opdracht werkt zij toegewijd en resultaatgericht. Marja is leergierig en bijt zich vast in complexe vraagstukken, om niet los te laten tot er een geschikte oplossing is waarover alle partijen het eens zijn.
Mooie textquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Gelukkig had ik een referentie en een voorbeeldtekst om me op ideeën te brengen voor hoe ik mezelf moet ophemelen
Moet dat in derde persoon? Zou ik echt heel vervelend vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig had ik een referentie en een voorbeeldtekst om me op ideeën te brengen voor hoe ik mezelf moet ophemelen
Etc, ik zie net je ondertitel "Bazinga", en heb dit gisterochtend serieus een paar keer gezegd. We waren met Jair naar Ballorig in Amsterdam-Zuidoost, alwaar er een aantal ballenbakken zijn. En ik moest denken aan The Big Bang Theoryquote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet dat in derde persoon? Zou ik echt heel vervelend vinden.
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).quote:Op maandag 20 februari 2012 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag ook hè? Ik ben vrijdag vrij en de dinsdag/woensdag heb ik deze week omgedraaid.
Got an issue? Here's a tissuequote:
Inderdaad. Ik kon me weer helemaal uitleven alsof ik weer 4 jaar oud wasquote:Ballenbakken
OMG, dan spoor je echt nietquote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).
Het had te maken met de nieuwe regels over de kinderopvang. Zij werkte twee dagen in de week vier uur per dag, verder niet. De dagen dat ze werkte moest haar kind naar de kinderopvang, maar oh jee! Daar moest ze dan wel een hele dag voor betalen! En door de nieuwe regels werd dat te duur! Maar in plaats van die acht uur op één dag te draaien of zes uur per dag te gaan werken in plaats van vier ging ze bij Radar zeuren dat ze zo zielig was en de politiek zo gemeen
Nee zo ben ik inderdaad niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).
Het had te maken met de nieuwe regels over de kinderopvang. Zij werkte twee dagen in de week vier uur per dag, verder niet. De dagen dat ze werkte moest haar kind naar de kinderopvang, maar oh jee! Daar moest ze dan wel een hele dag voor betalen! En door de nieuwe regels werd dat te duur! Maar in plaats van die acht uur op één dag te draaien of zes uur per dag te gaan werken in plaats van vier ging ze bij Radar zeuren dat ze zo zielig was en de politiek zo gemeen
quote:
Amen inderdaadquote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Diaan73 het volgende:
Nee zo ben ik inderdaad niet.Gelukkig....
Het is dan een slecht kdv dat ze geen halve dagen rekenen. Bij "ons" kdv zou je ook kunnen kiezen voor een halve dag en dat is dan 5,25 uur. Een hele dag is 10,5 uur. En ja daar betaal je dan ook voor. Maar dat weet je vooraf. Het is wel zo dat de nieuwe regeling zegt dat je niet meer dan 140% van het aantal uren dat je werkt, mag opvoeren. En terecht vind ik. Het is lullig voor haar, maar dan moet ze bij haar kdv zijn en niet bij de politiek wat mij betreft.
Wederm amen. Je bent op dreef!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
En belachelijk dat Radar daar zoveel aandacht aan geeft... het is gewoon een heel verkeerd voorbeeld. Er zullen vast wel schrijnende gevallen zijn die er niets aan kunnen doen.
Ik word soms ook wel moe van moeders die persé 4 dagen per week willen moeten werken maar dan alles tot in de puntjes willen weten op het kdv. Ik ben van mening dat als je ervoor kiest om je kind naar kdv te laten gaan, je de teugels een beetje moet loslaten. Op kdv zal het altijd anders gaan dan thuis. Wil je dat het gaat zoals het thuis gaat, dan moet je niet gaan werken.
Ach iedereen wil maar aandacht tegenwoordig. Laatst toch ook twee man die Google Streetview hadden aangeklaagd omdat hun stichting op Google stond op hun huisadres, en nu wist iedereen dat zij die stichting beheren. Maar op Google was helemaal niets te zien van hun namen ofzo, maar juist doordat ze gaan lopen klagen weet nu iedereen dat zij die stichting beherenquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
En belachelijk dat Radar daar zoveel aandacht aan geeft... het is gewoon een heel verkeerd voorbeeld. Er zullen vast wel schrijnende gevallen zijn die er niets aan kunnen doen.
Ik word soms ook wel moe van moeders die persé 4 dagen per week willen moeten werken maar dan alles tot in de puntjes willen weten op het kdv. Ik ben van mening dat als je ervoor kiest om je kind naar kdv te laten gaan, je de teugels een beetje moet loslaten. Op kdv zal het altijd anders gaan dan thuis. Wil je dat het gaat zoals het thuis gaat, dan moet je niet gaan werken.
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Ja, het is voor een CV. Dat zal worden gebruikt om mij aan te dragen voor opdrachten, dus inderdaad voor een ander die ermee gaat 'leuren'.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:11 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Deze tekst zou zo uit een CV kunnen komen van een van mijn collega's bij Capgemini! Heb je dit nodig voor een CV? Derde persoon kun je alleen gebruiken als anderen met jouw CV gaan leuren, anders staat het nogal vreemd.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wederm amen. Je bent op dreef!
Soms is het op het werk zelf niet mogelijk om op een dag die 8 uur te maken. Voor mij geldt namelijk hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het irritante is dat dit juist de 'betrokken' (of nee, 'bezorgde') ouders zijn die dan in een OR gaan zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Leuk, waar ben je gaan werken?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, het is voor een CV. Dat zal worden gebruikt om mij aan te dragen voor opdrachten, dus inderdaad voor een ander die ermee gaat 'leuren'.
Bij Strict, een ICT consultancybureauquote:Op maandag 20 februari 2012 10:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Leuk, waar ben je gaan werken?
Er is bij jullie ook geen kdv in de buurt die dat wel heeft. Bij ons zijn er nl. meerdere kinderopvangorganisaties. Sommige doen het wel sommige niet. Daar zou je dan uit kiezen. Maar eigenlijk weet je het ook voordat je "aan kinderen begint" en dat dat de (financiële) consequenties zijn. Gastouder zou nog een optie kunnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Soempie het volgende:
Maar dan moet je inderdaad bij het kdv of je werk zijn. Alleen die veranderen dus niet zo makkelijk.En mijn uren zijn variabel, dus soms werk ik helemaal niet en dan opeens wel 8 uur. Daar gaat het kdv geen rekening mee houden, want we hebben gewoon een contract voor een bepaald aantal uur. Maar ik heb ook een klote baan.
Precies.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En het irritante is dat dit juist de 'betrokken' (of nee, 'bezorgde') ouders zijn die dan in een OR gaan zitten.
Ik ben niet eens gaan kijken bij het kdv.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Jawel, maar dat is dan direct de andere kant van de stad. En volgens mij waren zij ook niet flexibel wat betreft de uren. En dit kdv zit aan het eind van onze straat.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er is bij jullie ook geen kdv in de buurt die dat wel heeft. Bij ons zijn er nl. meerdere kinderopvangorganisaties. Sommige doen het wel sommige niet. Daar zou je dan uit kiezen. Maar eigenlijk weet je het ook voordat je "aan kinderen begint" en dat dat de (financiële) consequenties zijn. Gastouder zou nog een optie kunnen zijn.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gaan kijken bij het kdv.Maar heb er goede verhalen over gehoord.
Dan is de keuze niet zo moeilijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is dan direct de andere kant van de stad. En volgens mij waren zij ook niet flexibel wat betreft de uren. En dit kdv zit aan het eind van onze straat.
Ik werk 2 dagen en op die dagen gaat Mattís naar het kdv. Straks m'n leidinggevende maar eens bellen om door te geven dat ik 2 dagen ga werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan is de keuze niet zo moeilijk.
Maar hoe gaan jullie het nu doen dan?
Okay, ik dacht dat je flexibele uren had... maar zo is het goed geregeld. Mits je leidinggevende dat ook goed vindt. Proest.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werk 2 dagen en op die dagen gaat Mattís naar het kdv. Straks m'n leidinggevende maar eens bellen om door te geven dat ik 2 dagen ga werken.![]()
![]()
Ik heb echt rotwerk, want ik denk dat zij het ook niet weet. Het hangt maar net van de opdrachtgever af en de opdrachtgever geeft per dag aan hoeveel mensen/ uren ze nodig hebben. Ik kan dus vooraf niks zeggen over m'n uren, dat zie ik dan per week. Echt waardeloos..quote:Op maandag 20 februari 2012 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, ik dacht dat je flexibele uren had... maar zo is het goed geregeld. Mits je leidinggevende dat ook goed vindt. Proest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |