Moest meteen denken aan van de allereerste filmpjes, die rondgingen:quote:Op maandag 20 februari 2012 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Filevrij op mijn werk gearriveerd
Er zit hier een collega snoeihard op zijn toetsenbord te rammen en fak yoe te roepen. Die kerel is echt gefrustreerd om niks. Dat, of zijn computer loopt om de vijf minuten vast, iedere dag
Want?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:35 schreef iamredleader het volgende:
mogguh Mark
We hadden de TT net zo goed kunnen recyclen, B.
quote:Marja is een zelfstandige, gedreven persoon die vanuit haar bedrijfskundige en innovatieve achtergrond bedrijfsprocessen naar een nieuw niveau kan tillen. Haar analytisch inzicht en vermogen om de juiste vragen te stellen, maken dat zij in staat is om situaties snel te doorgronden en de benodigde verandering in gang te zetten. Door haar communicatieve vaardigheden komt zij goed tot haar recht in projecten en teams, maar ook in een zelfstandige opdracht werkt zij toegewijd en resultaatgericht. Marja is leergierig en bijt zich vast in complexe vraagstukken, om niet los te laten tot er een geschikte oplossing is waarover alle partijen het eens zijn.
Mooie textquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
![]()
Gelukkig had ik een referentie en een voorbeeldtekst om me op ideeën te brengen voor hoe ik mezelf moet ophemelen
Moet dat in derde persoon? Zou ik echt heel vervelend vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Gelukkig had ik een referentie en een voorbeeldtekst om me op ideeën te brengen voor hoe ik mezelf moet ophemelen
Etc, ik zie net je ondertitel "Bazinga", en heb dit gisterochtend serieus een paar keer gezegd. We waren met Jair naar Ballorig in Amsterdam-Zuidoost, alwaar er een aantal ballenbakken zijn. En ik moest denken aan The Big Bang Theoryquote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet dat in derde persoon? Zou ik echt heel vervelend vinden.
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).quote:Op maandag 20 februari 2012 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vandaag ook hè? Ik ben vrijdag vrij en de dinsdag/woensdag heb ik deze week omgedraaid.
Got an issue? Here's a tissuequote:
Inderdaad. Ik kon me weer helemaal uitleven alsof ik weer 4 jaar oud wasquote:Ballenbakken
OMG, dan spoor je echt nietquote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).
Het had te maken met de nieuwe regels over de kinderopvang. Zij werkte twee dagen in de week vier uur per dag, verder niet. De dagen dat ze werkte moest haar kind naar de kinderopvang, maar oh jee! Daar moest ze dan wel een hele dag voor betalen! En door de nieuwe regels werd dat te duur! Maar in plaats van die acht uur op één dag te draaien of zes uur per dag te gaan werken in plaats van vier ging ze bij Radar zeuren dat ze zo zielig was en de politiek zo gemeen
Nee zo ben ik inderdaad niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hierdoor moet ik denken aan een vrouw in Radar waar ik me laatst enorm aan geërgerd heb (niet dat jij zo erg bent, maar toch).
Het had te maken met de nieuwe regels over de kinderopvang. Zij werkte twee dagen in de week vier uur per dag, verder niet. De dagen dat ze werkte moest haar kind naar de kinderopvang, maar oh jee! Daar moest ze dan wel een hele dag voor betalen! En door de nieuwe regels werd dat te duur! Maar in plaats van die acht uur op één dag te draaien of zes uur per dag te gaan werken in plaats van vier ging ze bij Radar zeuren dat ze zo zielig was en de politiek zo gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |