abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:56:44 #126
164283 Luco
Buongiorno!
pi_108259181
En ik ga standaard met oordoppen op stap. Sommige kroegen is het volume prima maar kom soms ook in toko's terecht waar ik na een kwartier-half uur al pijn aan m'n oren krijg.

Heb Etymotic ER20's (Of Elacin ER20, same product)

En dan is hoe het eruit ziet als je ze in hebt. Het valt niemand echt op eigenlijk.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_108260340
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dat is net als naar de bioscoop gaan met een blinddoek op. Je gaat uit voor de muziek, drank en gezelligheid met vrienden, dan ga je toch geen oordopjes in doen...
Over de bioscoop gesproken, daar heb je onderhand ook oordoppen nodig, wat staat dat geluid soms teringhard dat het pijn doet aan je oren :{
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 15:57:56 #128
155227 crew  Guppy
dus
pi_108266076
Ik doe ze in ieder geval wel in bij concerten, want tering wat staat het daar altijd hard :X
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_108269279
Een minder goed gehoor val nog wel mee, Maar oorsuizen is pas echt klote. Om gek van te worden.
Noodles
pi_108270138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Over de bioscoop gesproken, daar heb je onderhand ook oordoppen nodig, wat staat dat geluid soms teringhard dat het pijn doet aan je oren :{
Mja laatst weer eens in een bios geweest waar het geluidssysteem gewoon aan het klippen was :') ( JT Den bosch )

Harder harder hardst ofzo ;( als ze het nou 2 standjes lager zetten klinkt het 10x beter
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 17:50:00 #131
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_108270280
Ik heb ook oordopjes in bij het uitgaan. Het vervelende is dat jij de ander perfect kan verstaan als hij of zij normaal praat, maar die ander moet zelf weer over de muziek schreeuwen om zichzelf te horen. Dan staat er gewoon keihard iemand in je oor te schreeuwen. Echt irritant is dat :(
  woensdag 22 februari 2012 @ 18:03:56 #132
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_108270765
Helaas kun je oorsuizen en gehoorschade van wel meer dingen krijgen dan hard volume bij o.a. het uitgaan. Persoonlijk vind ik al dat 'het moet hard' gewoon dom en idioot.

Niet alleen omdat DJ's haast vanzelf het krijgen en je daarmee toch zou verwachten dat op een gegeven moment het kwartje valt bij die mensen, maar ook omdat als je gewoon naar de verdeling op de vloer kijkt, NIEMAND BIJ DE SPEAKERS GAAT STAAN OMDAT HET TE FUCKING HARD STAAT. Want je kunt elkaar toch niet horen e.d.anders.

En mensen die het willen voelen, die kunnen ook gewoon zichzelf in elkaar laten slaan. Zeg maar gedoogbeleid voor zinvol geweld. Is iedereen ook meteen tevreden.

Ja, ik irriteer me hier al sinds mijn vroege jeugd aan.
pi_108270945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 17:45 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Mja laatst weer eens in een bios geweest waar het geluidssysteem gewoon aan het klippen was :') ( JT Den bosch )

Harder harder hardst ofzo ;( als ze het nou 2 standjes lager zetten klinkt het 10x beter
Die bedoel ik ook :D
Dat is niet normaal en zo hard staat ie altijd :{
pi_109420252
Ik ga zo denk ik langs beterhoren. Hopelijk kunnen ze snel doppen leveren en duurt het geen 14 dagen ofzo
pi_109421622
Exinore duurt minstens twee weken dacht ik.. Maar 't is even geleden voor mij, weet 't niet zeker.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')