De kans is best wel groot dus dat uit die battle de winnaar naar voren zal komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef BVO het volgende:
Ik zat gisteren trouwens op internationale fora/sites te kijken, en echt bizar hoe sterk de voorkeur is voor Raffaëla en Joan... moet dus echt wel een van die twee worden.
Dan vraag je het toch af waarop die internationale fora/sites afgaan aangezien er nog niets fatsoenlijks naar buiten is gebracht wat betreft de song, act e.d. Ja kleine fragmenten van circa 20 seconden.quote:quote:
Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef BVO het volgende:
Ik zat gisteren trouwens op internationale fora/sites te kijken, en echt bizar hoe sterk de voorkeur is voor Raffaëla en Joan... moet dus echt wel een van die twee worden.
Lekker slim dan om die tegen elkaar in de battles te gooienquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef BVO het volgende:
twitter:timdouwsma twitterde op woensdag 22-02-2012 om 14:34:58Dans repetities gingen te gek! Wordt wel erg stoer! We gaan er voor mensen! #songfestival reageer retweet
Maar dat kan je toch niet beinvloeden, bij een loting?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker slim dan om die tegen elkaar in de battles te gooien
Heb je linkjes, toevallig?
Kweenie, het is John de Mol, die kan allesquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat kan je toch niet beinvloeden, bij een loting?
Of denk je aan doorgestoken kaart?
Mee eens. Erg jammer dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Greys het volgende:
Sowieso is het ruk, die battles, want in de finale van de show, dus de laatste 3 die over blijven, dat horen gewoon de 3 BESTE nummers te zijn. En door die battle vliegt dus of Joan of Raffaela er direct al uit, terwijl ik denk dat ze allebei bij de laatste 3 hadden gehoord.
Ze hebben je Raffaelafkeer eraf geknipt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat viel eigenlijk niet eens zo erg tegen.
Sterker nog, je kunt ook wedden wie de battle wint, Joan of Raffaela.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan stond in het begin toch ook vrij laag? Nu al derde.
Is dat nieuw? Toen ik van het weekend keek, kon ik alleen op de winnaar wedden. Ik heb ingezet op Raffaelaquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Sterker nog, je kunt ook wedden wie de battle wint, Joan of Raffaela.
En daarin heeft Raffaela de laagste kans, volgens Unibet, daar krijg je dus meer geld voor als zij wint.
Maar goed, bij The Voice stond Charly Luske als beste op Unibet, en die won mooi niet
Ja dat staat er nog niet zo lang, wacht ik pak het er effe bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is dat nieuw? Toen ik van het weekend keek, kon ik alleen op de winnaar wedden. Ik heb ingezet op Raffaela
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap ook niet waarom die opzet gekozen is.
In dat filmpje vind ik trouwens Tim eigenlijk wel de beste indruk maken qua interview. En Ivan verreweg de slechtste (kauwgom in, geen enthousiaste uitstraling).
Mee eens..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
En het idiote is... ik DENK dus serieus dat precies van elke battle die andere wint
Grappig he?quote:
Kan ook best gebeuren hoor, de odds zijn -als je de marge van Unibet erbij betrekt- maar een klikje in het voordeel van Kim en Pearl en bij Joan is het een klein fragmentje meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
En het idiote is... ik DENK dus serieus dat precies van elke battle die andere wint
Hetzelfde als elk jaar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er van mijn hyper-hoera-humeur over is na afloop van het NSF
Inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Grappig he?Ik denk namelijk echt dat Tim veel meer stemmen krijgt dan 'saaie' Pearl.
En even het optreden van Ivan afwachten, maar een Alain Clark achtig nr krijgt denk ik ook meer stemmen dan dat save the children geneuzel vanKim
Of die stemmen moeten puur geldklopperij zijn en niet meetellen...
The same here..quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat er van mijn hyper-hoera-humeur over is na afloop van het NSF
Hmz. Got a point therequote:
Maarrrrr het komt hoe dan ook goed, want richting ESF word je toch weer hyper, enthousiast en ga je erin geloven, zelf als wordt het Ivan Dingesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Zou het?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maarrrrr het komt hoe dan ook goed, want richting ESF word je toch weer hyper, enthousiast en ga je erin geloven, zelf als wordt het Ivan Dinges
Nou ja, het is wel vrij overzichtelijk. Als Kim, Pearl, Ivan of die Tros-gozer die ik niet kende en nog steeds niet wil kennen wint dan is er geen enkele reden om nog ergens op te hopen voor het ESF, waarmee mijn stemming dezelfde zal zijn als die van de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Zal het waarschijnlijk ook worden gok ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:16 schreef Greys het volgende:
Als het niks wordt zoeken we gewoon een ander land om bij te hyperen. Zoals vorig jaar met jedward.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |