Hoe gay is dat om die dingen over jezelf te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef richard_prf het volgende:
Bovendien vind ik mijn haar echt prachtig... het is zoveel voller geworden en de kleur is gewoon perfect , en het glanst... tevens kan ik het makkelijk in model brengen. Verder vind ik mijn ogen, neus en vorm van gezicht mooi. Mijn huidskleur ziet er soms mooi uit onder bepaalde licht omstandigheden maar vaak ook erg lelijk vooral in de zon. Mijn lichaam is best wel perfect... alleen iets te smal vind ik maar ik weeg wel een mooie 75 kilo met 1.80 lengte en ik ben licht gespierd. Tevens begin ik eindelijk volwassen te worden in mijn face.
Heb je zelf nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef kree het volgende:
Je weet ik ben 28 en heb nooit een vriendinnetje gehad.
Wel meiden gezien die ik leuk vond en contacten genoeg maar niks meer.
hij is gewoon respectloos bij vlagen, das wat andersquote:Op maandag 20 februari 2012 09:37 schreef Bittere_Bal het volgende:
zie je wel vaker, mensen die eerst niets klaarspelen en op het moment dat het lukt blazen ze van de allerhoogste toren. Degene die er geen moeite mee gebben hoor je vaak wat minder; die zien het niet als een fantastische prestatie maar meer als iets normaals...
tja, misschien ga ik precies hetzelfde doen als ik een keer succes heb, (inclusief meteen je profielfoto/status op Facebook updaten, al je vrienden laten vallen etc etcquote:Op maandag 20 februari 2012 09:39 schreef Catbert het volgende:
Ach, ik ben blij voor Richard dat hij nu gelukkiger is. Ik hoop alleen dat hij z'n toon wat aanpast en inziet dat hij aan het doorslaan is.
Ik doe een ingetogen dansje in mijn kamer en wordt waarschijnlijk bestookt met WhatsApp berichten van mijn beste vriendin.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
tja, misschien ga ik precies hetzelfde doen als ik een keer succes heb, (inclusief meteen je profielfoto/status op Facebook updaten, al je vrienden laten vallen etc etc, maar ik ga er vanuit dat de mensen in mijn omgeving mij meteen daar op aanspreken.
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
tja, misschien ga ik precies hetzelfde doen als ik een keer succes heb, (inclusief meteen je profielfoto/status op Facebook updaten, al je vrienden laten vallen etc etc, maar ik ga er vanuit dat de mensen in mijn omgeving mij meteen daar op aanspreken.
Hee gast ga ergens anders de troll uithangen. Nergens heb ik beweert achter 18 jarigen aan te zitten. Integendeel ik probeer altijd iemand rond mijn eigen leeftijd te vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:58 schreef 1-0-8 het volgende:
He Richard, je vindt jezelf heel wat, of niet? Maar ondertussen moet je achter meisjes (dus geen vrouwen) aan die net 18 zijn. Niet echt iets om trots op te zijn op jouw leeftijd.
Daar zit wel een grens aan. Je mag best van jezelf weten wat je sterke punten zijn en die voor jezelf benadrukken. Maar jezelf een bos veren in je reet drukken gaat te ver. Als iemand anders je geen complimenten geeft doe je het zelf maar?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Beter dit dan zwelgen in medelijden. Prijs jezelf gerust de hemel in, benadruk hoe aantrekkelijk je jezelf vindt en hoeveel succes je bij de vrouwen hebt. Goed zo.
Nee ik vind mezelf niet aantrekkelijk. Ik vind mezelf gemiddeld. Ik ben zeker niet mooi, ik wilde enkel benadrukken dat het wel een aanzienlijke verbetering is nadat ik een gezond begon te leven. En daar ben ik blij mee.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Beter dit dan zwelgen in medelijden. Prijs jezelf gerust de hemel in, benadruk hoe aantrekkelijk je jezelf vindt en hoeveel succes je bij de vrouwen hebt. Goed zo.
Ik zie het probleem niet zo van mijn post... ik vind mezelf er beter uitzien... gewoon gemiddeld nu net als de meeste mensen. Ik vind mezelf echt niet knap.. want dat ben ik zeer zeker niet en dat is gewoon een feit.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daar zit wel een grens aan. Je mag best van jezelf weten wat je sterke punten zijn en die voor jezelf benadrukken. Maar jezelf een bos veren in je reet drukken gaat te ver. Als iemand anders je geen complimenten geeft doe je het zelf maar?
Er is een verschil tussen zelfverzekerdheid en (misplaatste) arrogantie. Bovendien zegt hij dit alleen maar om bevestiging te krijgen, eigenlijk is hij dus heel onzeker.
Ik vond het wel meevallen maar niet iedereen kan enorm positieve posts over jezelf even goed waarderen. Ik ben blij voor je dat het beter gaat in ieder geval.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
Mag ik dan helemaal niks meer zeggen hier? Als ik mijn uiterlijk een verbetering vind is het direct arrogant?
Zo lang je dan niet doorschiet in het narcistische, kan het inderdaad best. Maar ik weet niet of dit nou het juiste topic daarvoor is, helemaal aangezien Richard wat dat betreft nogal in herhaling valt.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Het kan nog veel erger maar ik vond het wel heel glijerig overkomen. Ik ben bovenal ook blij dat je in kunt zien dat je niet oerlelijk bent en eigenlijk best 'gewoon'. Maar beter benadruk je je goede kanten in context, niet met een ode aan jezelf.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo van mijn post... ik vind mezelf er beter uitzien... gewoon gemiddeld nu net als de meeste mensen. Ik vind mezelf echt niet knap.. want dat ben ik zeer zeker niet en dat is gewoon een feit.
Mag ik dan helemaal niks meer zeggen hier? Als ik mijn uiterlijk een verbetering vind is het direct arrogant?
Ander onderwerp?
THanks... dit was geloof ik de eerste positieve post over mezelf in 2 jaarquote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen maar niet iedereen kan enorm positieve posts over jezelf even goed waarderen. Ik ben blij voor je dat het beter gaat in ieder geval.
Dat is nog steeds zo...quote:Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Ach, het is al beter dan je eerdere berichten dat je je libido met chemische rommel om zeep wou helpen
Met die smoesjes moet je kappen.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben ook een van die mensen zoals de OP schetst die liever uit een vliegtuig springt (nog echt ook) dan een meisje versiert. Heb derhalve ook nog nooit een vriendin gehad (ben 24).
Sinds kort loop ik samen met een meisje uit mijn klas, die ik dus wel leuk vind, stage. Ik kan goed met haar opschieten. Ze had bijvoorbeeld ook gevraagd of ik haar bijles in enkele vakken kon geven (hier is alleen nog niks van gekomen). De week voor valentijn vroeg ze op stage of ik daar nog wat aan deed. Uiteraard niet, en ze vroeg door of ik geen vriendin had dan. Stom als ik was heb ik toen niet dezelfde vraag teruggekaatstDe dag op valentijn zelf vroeg ze wederom dezelfde vraag, ik zoek er niet teveel achter want waarschijnlijk was ze het gewoon alweer vergeten van de week daarvoor. Dit keer kaatste ik de vraag wel terug en het bleek dat zij ook single is.
Nu ben ik geen ster in flirten oid. Ik heb wel op internet allemaal wijsheden zitten lezen over de signalen. Feit is, is dat ik zelf bewust/onbewust geen signalen uitzend, waarom niet? Geen idee, ik herken de signalen die anderen uitzenden ook niet echt denk ik. Verder ben ik altijd terughoudend, om niet teleurgesteld te worden.
Maar goed nu had ik het voornemen om op de eerstvolgende keer dat we weer op stage waren haar te vragen om wellicht een keer na stage wat te gaan drinken ofzo. Helaas heb ik de eigenschap juist dit soort initiatieven altijd onder het mom van een smoesje (voor mezelf) maar niet te doen. Omdat het ontiegelijk saai was op stage, en er iets mis was gegaan had ik ook geen 'zin' meer om het aan haar te vragen. Tja en dat laatste met die smoesjes heb ik dus altijd. Met werk en school ben ik stipt, maar in dit soort dingen dus juist niet.
Wat zouden jullie doen? Het gewoon lekker laten schieten? Tot nu toe gaat m'n leven zonder vriendin en alles wat er aan vast zit ook best lekker, maar er blijft toch die 'drang' achter in je hoofd zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |