SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
OkeAyçaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:18 schreef WammesWaggel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1725974
Voor de mensen met intresse, mij doet het niks
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Pff helemaal mailen... laat maar zitten
Aanmeldtopic KPD editie #1/2012. Even je geboortedatum posten (geboortjejaar is ook wel genoeg).quote:Op maandag 20 februari 2012 01:19 schreef Ayca het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Pff helemaal mailen... laat maar zitten
Moet ik je stompjes strelen?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:20 schreef Ayca het volgende:
Kijk wat je gedaan hebt arcadia! Met je stompjesfetish.
Balzakquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
Lieve katjes die strompelen over weides. Must see!.
Gast wat de neuk zit je allemaal voor rare shit te postenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
Wat voor iemand bedenkt zo iets?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef zarGon het volgende:
Ik film alleen maar, voor onze collectie. Bevalt wel ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, bevalt het?
Dominantie als raarste in de groep wilt hij bewerkstelligen en behouden nu ik nieuw ben en zich voelt bedreigd door mijn stompjesfetishquote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gast wat de neuk zit je allemaal voor rare shit te posten
Door hem heb ik de raarste dingen gezien.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gast wat de neuk zit je allemaal voor rare shit te posten
Als je die shit gaat uitkijken ben je nét zo raar hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 01:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Door hem heb ik de raarste dingen gezien.
Ik zeg ook niet dat zarGon raar is.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je die shit gaat uitkijken ben je nét zo raar hoor
Waarom denkt iedereen dat ik de leider ben?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
Ik heb je plaatsje als leider van deze troep Turken overgenomen zarGon, kom vechten.
Katten zijn handig!quote:Op maandag 20 februari 2012 01:33 schreef Arcadia het volgende:
En Turkentopics hebben meer leuke dingen nodig.
Wie is iedereen?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik de leider ben?
Dit is niet echt...quote:
Ik herinner dat zoiets eerder is gezegd (door een andere user). Kan het niet (zo snel) terugvinden.quote:
Wie nog meer - buiten mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik herinner dat zoiets eerder is gezegd (door een andere user). Kan het niet (zo snel) terugvinden.
Waarom denk je dat, Arcadia?
Hij is juist een hele goede leiderquote:Op maandag 20 februari 2012 01:49 schreef Arcadia het volgende:
En sowieso kun jij geen leider zijn zarGon, jij zou iedereen de dood al inhelpen voordat er zich ook maar een dodelijke situatie zich voordoet
quote:Op maandag 20 februari 2012 01:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie nog meer - buiten mij.
Denk dat ze dat bedoelde.
Weet je wat we in de gevangenis deden met de jongens die na het binnenkomen meteen een plekje dachten te werven door tof te doen tegen iemand die er al langer was? We trapten hem met z'n allen kapot, verbrijzelden zijn botten en dronken onze thee en koffie uit zijn cranium.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:49 schreef Arcadia het volgende:
En sowieso kun jij geen leider zijn zarGon, jij zou iedereen de dood al inhelpen voordat er zich ook maar een dodelijke situatie zich voordoet
Jij hebt gezeten?quote:Op maandag 20 februari 2012 01:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat we in de gevangenis deden met de jongens die na het binnenkomen meteen een plekje dachten te werven door tof te doen tegen iemand die er al langer was? We trapten hem met z'n allen kapot, verbrijzelden zijn botten en dronken onze thee en koffie uit zijn cranium.
9gag, online speeltuin voor kinderenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:57 schreef Ayca het volgende:
Moet deze film maar weer eens kijkenblijft leuk
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/2782681_460s.jpg
(mobiel, geen zin in tags, je klikt maar)
Mag je vinden.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
9gag, online speeltuin voor kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |