Sorry lieverd.... Je bent altijd welkom....quote:
Feli!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
Jullie zijn natuurlijk van harte welkom in mijn eerste SC-deeltje, schatjes!![]()
* JK1982 mompelt nog iets over dikke negerinnen..
Episch nummer!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
Aangezien mn reputatie toch al verprutst is...
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
Nééééé!!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Feli!
En no problem, da's jouw fetisch
Goed idee, ik zet de tv uit (poker, poker, poker etc.) en plug in op je nachtmix!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gooit de nachtmix er in.....
Ah joh, dat valt best wel mee..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef maffemuts het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nééééé!!
* JK1982 0900-excorcist belt..
[..]
Goed idee, ik zet de tv uit (poker, poker, poker etc.) en plug in op je nachtmix!
[..]
Ah joh, dat valt best wel mee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Episch nummer!
* Merlijn mixt in:
Sorry, geen nederlandse ellende deze avond!quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoFilmpje van youtube is idd vrij kort zag ik
Valt er volgend weekend nog wat te meeten in 010, of.. ?
Kreeg een uitnodiging van m'n zus om dat weekend weer te komen, dus ik ben evt. in die conterijen..
gooi er dan wat elstak in ofzo en niet van die hormale shitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Sorry, geen nederlandse ellende deze avond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |