Inderdaad, ik snap het ook niet. Bovendien is de de kampioen al bekend ..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef kilozout het volgende:
Wat een anti-voetbal. Hoe durven ze dit uit te zenden? Hier gaat toch niemand vrijwillig naar kijken?
Sowieso.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelonaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs met Torres als keeper en Carroll als laatste man scoren die gasten 40x tegen dit Barcelona
Omgekocht! FIFA, DOE HIER WAT AAN!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Echt he, en wat ze nog met die Messi doen is mij ook een raadsel. Die zou in de Eredivisie misschien nog net mee kunnen komen met de Graafschapquote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona
Zelfs FC bal op het dak wint hiervan
Jup.quote:
Jij hebt kennis. Welkom.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Caland het volgende:
Kut Barcelona weer eens geholpen door de scheids.
Och ja, iedereen heeft wel eens zijn 'moment of fame'.quote:
Dan moet het wel een uitwedstrijd zijn voor Barçaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sowieso.
Liverpool met Torres en Caroll in de spits wint hier nog van.
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?quote:
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:36 schreef Tarado het volgende:
Het blijft jammer dat de competitie al beslist is maar het is Real wel gegund ondanks dat ze niet van Barcelona kunnen winnen.
Als je ziet dat het zelfs Barcelona niet lukt hun eigen spel iedere wedstrijd goed uit te voeren is het wel grappig om trainers in Nederland te horen dat spelen zoals Barcelona het doel is, hoezo utopie?
Ik weet niet wanneer Real Madrid het heeft geprobeerd maar dat het me niet opgevallen is zegt denk ik genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het spel van Barcelona is onmogelijk te kopiëren. Ook Real Madrid heeft het geprobeerd, maar faalde hopeloos. Gelukkig (voor hun) zijn ze daar van afgestapt, en spelen ze nu hun eigen spelletje.
En dat werkt blijkbaar.
Ja vreemd voorval was dat idd... Nog steeds geen idee wat daar bedoeld werdquote:Op zondag 19 februari 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vreemd filmpje. Je ziet Pep echt boos wezen, terwijl Cesc grijnst en zijn tong uit steekt. Grapje wat verkeerd valt bij Pepmans?
Sowieso. Eredivisie is complete bagger.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef chufi het volgende:
Toch kijk ik liever naar de Spaanse vompetitie dan naar de Eredivisie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |