De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 't schaatsen met C_A had ik ook iets van "En nu moet er wat gebeuren.." ervoor maakte het me weinig uit.. Het nadeel is dat ik geen vaste werktijden heb.. Dus ik moet nog altijd verzinnen wat ik nou zoal kan doen..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, een beetje met je lichaam bezig zijn is gewoon nou eenmaal wel goed.
Ik zou ook nooit een man hoeven die daar niks om geeft ofzo.
Lekkere positieve vriendinnen heb jijquote:Op zondag 19 februari 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja daarom
Ik heb nog een paar maandjes... het is nog lang geen juni
Had je mijn facebookdiscussie nog gelezen over mijn piercing
Zo lastig is dat niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na 't schaatsen met C_A had ik ook iets van "En nu moet er wat gebeuren.." ervoor maakte het me weinig uit.. Het nadeel is dat ik geen vaste werktijden heb.. Dus ik moet nog altijd verzinnen wat ik nou zoal kan doen..
Hardlopenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Na 't schaatsen met C_A had ik ook iets van "En nu moet er wat gebeuren.." ervoor maakte het me weinig uit.. Het nadeel is dat ik geen vaste werktijden heb.. Dus ik moet nog altijd verzinnen wat ik nou zoal kan doen..
Veel sportscholen zijn van 8 tot 10 open oidquote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik de ene dag 's nachts werk, en de volgende dag in de middag moet beginnen, dan heb ik tussen die 2 tijden echt nog weinig zin om iets te doen, laat staan in m'n eentje.. Ik heb iets nodig dat makkelijk ergens tussendoor kanquote:Op zondag 19 februari 2012 21:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lastig is dat niet.Je kan alles waarbij je niet afhankelijk bent van een ander gewoon doen.
ga t ff lezen!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekkere positieve vriendinnen heb jij
Ach ja... die Joyce houd sowieso niet van piercings en tattoo'squote:Op zondag 19 februari 2012 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekkere positieve vriendinnen heb jij
Alles kan.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik de ene dag 's nachts werk, en de volgende dag in de middag moet beginnen, dan heb ik tussen die 2 tijden echt nog weinig zin om iets te doen, laat staan in m'n eentje.. Ik heb iets nodig dat makkelijk ergens tussendoor kan
Haha ja idd, die Joyce moet mijn tattoo's dan maar niet zienquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja... die Joyce houd sowieso niet van piercings en tattoo's
Gelukkig was Huppel er
gevonden... en stom.... snap wel dat ze t advies geven... maar je kan m gewon ff uitdoen en als je er spitj van krijgt laat je t dicht groeien....quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ken je het vinden? Anders tag ik je even
Beetje loos om dat te zeggen.. Ga jij eens 14 uur per dag, 6 dagen per week geconcentreerd werk doen, en kom dan terug..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles kan.Zin moet je maar gewoon maken.
Zij denkt dat je met Tattoo en piercings geen baan kan vindenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha ja idd, die Joyce moet mijn tattoo's dan maar niet zien
Die vindt dan vast dat ik ervoor naar de hel moet ofzo?
Nee, daarom studeer ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje loos om dat te zeggen.. Ga jij eens 14 uur per dag, 6 dagen per week geconcentreerd werk doen, en kom dan terug..
Wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Jah, makkelijk zeggen als je student bent.
Ja ok ik snap het ook wel, maar als er al een paar zeggen dat je het niet ziet als je 'normaal' praat.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gevonden... en stom.... snap wel dat ze t advies geven... maar je kan m gewon ff uitdoen en als je er spitj van krijgt laat je t dicht groeien....
Ik heb 'm ook erg ver naar achter zittenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ok ik snap het ook wel, maar als er al een paar zeggen dat je het niet ziet als je 'normaal' praat.
Ik bedoel ik heb het bij Joysa ook niet gezien
Je ziet het ook niet als je normaal praat, mensen kwamen er bij mij vaak ook pas na een jaar achter. Het groeit niet altijd mooi dicht overigens. Maar ook niemand die dat ziet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ok ik snap het ook wel, maar als er al een paar zeggen dat je het niet ziet als je 'normaal' praat.
Ik bedoel ik heb het bij Joysa ook niet gezien
Ik heb het tegendeel bewezenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zij denkt dat je met Tattoo en piercings geen baan kan vinden
Ik ga het tegendeel bewijzen
Als je eens wist hoeveel ex collega's van mijn tattoo's hebben... dan was de Rabo failliet omdat ze geen medewerkers meer hebben
ja idd gewoon wat verder naar achter laten zetten en iet steeds met je piercing spelen (wat al die 16 jarige sletjes non stop doen... denk dat je vriendinnetjes dat bedoelde)quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook erg ver naar achter zittenMet opzet
Ok... ik weet nog niet wat ik wilquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook erg ver naar achter zittenMet opzet
Ja daarom! gezeik om niks... Werd er een beetje moedeloos van vanmorgenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ziet het ook niet als je normaal praat, mensen kwamen er bij mij vaak ook pas na een jaar achter. Het groeit niet altijd mooi dicht overigens. Maar ook niemand die dat ziet.
ga ik ook doen.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |