abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108299859
Ben benieuwd wanneer ze helemaal zonder zijwieltjes gaat Gerbera!!

Hier vandaag een plakkindje!
Op schoot/heup/arm alles koek en ei... 1cm weg proberen te lopen is gillen... Erg rode wangetjes ook.. dus wellicht weer bezig met tandjes?
Vanmorgen was ze om 8 uur wakker... -heerlijk-.... maar om half 10 haar alweer even plat gelegd ;) Slapen deed ze niet, maar wel een half uur snoozen samen met haar knuffels in het donker.. Naja.. En nu ligt ze alweer bijna een uur in dromenland..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108317436
ohh en mijn kind komt dagelijks met nieuwe woorden! Wat gaat dat hard...
Nieuwe aanwinsten van de laatste dagen
Oa: Kaas, vies, dee (deken), voe (voet), sjaalj (sjaal) :o
We'll have love aplenty
You and me
pi_108339491
Ik realiseerde me net dat ik hier al een eeuwigheid niets meer gepost had... allemaal verjaardagen en andere jompels gemist... Gefeliciteerd nog! Helaas ook zieke kindjes voorbij zien komen...
'k was een beetje teveel met mezelf bezig de laatste tijd, maar ik beloof beterschap!
pi_108339562
Daan is vandaag jarig! Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Zoë ook. Gefeliciteerd Spewey *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108339925
Daan en Zoë en uiteraard de papa's en de mama's van harte gefeliciteerd!
pi_108340071
jarigen!
*O* *O* *O*

ik weet niet goed waar we nu horen met ravi, dreumessen of peuters. beetje van allebei dan maar eventjes :P hij peutert steeds mee >:)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108340106
Daar zal je vast niet altijd blij mee zijn Simmu, maar wel een goede ontwikkeling. En nog even hier mee blijven kletsen is toch prima.
pi_108340182
nja, tis net alsof hij dingen tegelijk doet zeg maar. dus hij vindt het nu en dan gewoon echt nog lekker in de box, taalt niet naar een peuterbedje, maar is wel oprecht blij op de peuterspeelzaal!
pi_108340221
Hij is gewoon lekker zichzelf ^O^
pi_108341982
Ik heb hier het gevoel van Shandaly en Simmu bij elkaar :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week zaterdag hebben we het verjaardagsfeestje van Thomas (daar moet ik dringend het eten voor bestellen :@ ) Het wordt geen groot gedoe. Het cadeau dat we voor Thomas hebben is eigenlijk zijn nieuwjaarsgeschenk dat hij van ons niet gekregen heeft. Of was het nu zijn Sinterklaascadeau? _O-
pi_108361663
jarige! *G* gefeliciteerd!

leandra das gewoon schrikken! :*

lopende kindjes! wat goed!

zieke dreumessen, beterschap
(wij doen maar weer eens rondje mee, vandaag mini 4x en mezelf wegens onder spugen 2x nieuwe set kleding aan)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 23:33:52 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108368819
Daan en Zoë gefeliciteerd *O*

Zieken beterschap :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108374596
geheel offtopic maar moet het ff kwijt

na mini ziek gaat het met meneer ook even wat minder, die ging voor het eerst in tijden op stap,.van zn fiets gepleurd en in de ambu pas bijgekomen, nu dus nachtje ter observatie (scan was ook niet geheel schoon maar niks om me zorgen te maken heb. heb hem zelf nog niet gesproken en moet nu proberen zelf ook wat te slapen)
pi_108375117
Draak, wat een schrik. :( Hopelijk gaat het snel beter met de draakmeneer. :* Hoe kon dat nou zo gebeuren?
pi_108376073
hoe precies weet ik allemaal niet
heb hem net wel gesproken maar dat had weinig inhoud haha
ik ga zo maar eens die kant op kijken of hij mee naar huis mag
  zaterdag 25 februari 2012 @ 09:45:36 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_108376232
Sjezus Draak... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_108377443
Pfff draak dat is schrikken :* weet je al hoe het nu gaat?
We'll have love aplenty
You and me
pi_108384618
flinke hersenschudding, de vlekjes worden benoemd als blauwe plek van de hersens, wat betreft hoofd mag hij naar huis,
maar er blijkt ook een stukje van zijn sleutelbeen af dus nu wachten op arts of daar wat mee.moet

ondertussen blijft mini spugen dus dat gaat ook al zo lekker....
pi_108385401
oef, dat zal schrikken zijn geweest draak!
:*

beterschap
pi_108390114
dank jullie wel allemaal hij mag naar huis ! weet nog niet hoe of wat met zn sleutelbeen...
pi_108391322
Jee draak, -O- dat is even schrikken...

Mag ik even ongegeneerd *O* doen? We hebben vandaag schoenen voor de muppet gekocht (Shoesmes en nog een paar van... euh, naam kwijt... Sale :D 60% korting *O* leuk shoppen is dat 8-)) en ze stapt er zo op weg :D

Niet los, dat zou wel heel vlot gaan, maar gewoon aan de hand gaat ze als een speer, gaat ineens helemaal zijwaards langs de tafel, ze liep om te proberen ook zo aan 1 hand van de verkoopster mee :D O+ ze gaat zo hard dat het zomaar zou kunnen dat ze binnen echt heel korte tijd los loopt :o (over een week gaan we een dikke week op vakantie, dus dan kunnen we ook echt de hele week oefenen) maar het is zo O+ ze gaat zo hard, zomaar ineens!

En ze is lang :o zag het van de week al toen we met Floris en Son naar Ballorig gingen, ik met muppet 'liep' en zij en Floris gingen kussen :D O+ *; ze is een dikke kop langer dan Floris :o

Donderdag naar het CB, ik ben echt heel erg benieuwd...broeken maat 86 gaat al een beetje hoogwater zitten :o

/dagboekpost maar ik ben zoooooo trots!!

En nu is ze weer een pan met eten aan het maken op haar keukentje (daadwerkelijk aan de knop van het gas draaien, pan op de pit, daarna even roeren) Op bordjes scheppen en nu krijg ik een hapje :Y) incl. een kop thee :')

Ik ben zo verliefd :@
pi_108391919
Jeetje draak, wat een naar bericht. Hopelijk knapt hij snel op, en je meisje ook nog eens aan het spugen. Sterkte voor jullie.

Hier ook nog even een *O* Gerberaatje. Wat gaat ze ineens snel he? En wat goed dat ze zich dus blijkbaar stabiel vind op de schoenen, een goede zet zou ik zeggen.
En dat koken klinkt O+
pi_108392229
Jaaaa Gerbera zo leuk :D

86 is hier dan nog geen hoogwater (maar mevrouw heeft korte pootjes) maar ik ben nog steeds zoooo benieuwd naar die 2 samen...

Draak :*

Zo...Ik ben een beetje errug moe..
Schoonouders hier... wij naar ikea (nieuwe oven/magnetron... de ander klonk alsof ie ging ontploffen) ff snel boodschappen... Oona ondertussen hier de clown uithangen ;)
Leuk... fijn.... ;) Maar beetje jammer dat Oona dus niet geslapen heeft :')
"Oona wil je slapen" vroegen ze "Nee" ... Ok! = Gillend kind tijdens het eten... tijdens het bad... tijdens het afdrogen... maar nu wel diep in slaap :')
We'll have love aplenty
You and me
pi_108392481
Fijn dat ze nu wel slaapt Reilain. Nu lekker op de bank ploffen en genieten van je avond.

Ga ik hier overigens ook doen. Vannacht zijn we met Yaro van 02.30 - 05.10 uur bezig geweest. Toen viel hij van vermoeidheid in slaap op mijn man, dwars over het bed. Wat resluteerde dat ik geen plek had en manlief ging ook nog eens snurken. Yaro sliep hierdoor wel uit tot 08.35 uur!!!! Dat is echt nog nooit gebeurd, dus dat was wel lekker.
Vandaag weer ouderwets geshopt met mijn moeder, zonder kind. Wat een verademing, passen zonder op van alles en nog wat te hoeven letten. Flink ingekocht, allemaal nieuwe kleren voor de vakantie, voor alle drie *O*
pi_108394323
Bedankt voor de felicitaties! We hebben met Daan een heerlijke dag gehad in Burgers zoo gisteren. Hij heeft het park bijna 2x in de rondte gelopen, heerlijk een pannenkoek gegeten en op de weg terug lekker een oogje dicht gedaan.

Hij was super blij met zijn nieuwe fiets en fietste er zo op weg.

Vandaag zijn feestje gehad, was kort maar krachtig. Hij is flink verwend. Maandag nog zijn verjaardag vieren op het KDV en dan is mijn peuter echt echt echt 2 jaar.

Verder weinig bijgelezen hier, sorry daarvoor maar hopelijk tot ziens allemaal bij de peuters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')