SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kaarten zijn betaald en zullen binnenkort per post bij Greys binnen komen. zijn inmiddels bij Greys gearriveerd!![]()
Wie gaan er mee?
![]()
- Ingetje 79
- Greys
- Tha_Erik
- Tombolafan
- Dirkh
- mevrouwtjePaddoRolandaDirkh
- Goodbye
- yvonne
- Brechtje
- Cat22
- BrandX
- Maes
- Peter
- Takaiki
- MissBliss
- Re
- miss_dynastie
- mister_dynastie
- Muis006
- misterMuis
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Amsel/Merel
- HenkPietKlaasWim
- Cosmo2.0
- JJdJ1984
- Andromache
- Andromache-introducé
- iBenny
- Steve
Totaal: 29
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 19-02-2012 21:48:19 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Moet je wel opletten wat je ervan kunt gebruiken. Want er staan ook zaken op die je alleen bij de Express kunt halen (smoothiesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
Kortingsbon van Cat:
http://www.laplace.nl/pag(...)onvel-wk05%20WEB.pdf
Ja dat kan wel hoor maar ik wacht even tot je er uit bent qua tijdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Greys het volgende:
En red iedereen (die mee wil eten tenminste) 17.00 uur daar?
DML, kan jij dat nog wijzigen met je meerijders? (Jij had 17.30 uur toch?)
Want we moeten uiterlijk 18.15 uur echt weg daar, liefst al 18.10 uur.
Als die deuren om 19.00 uur opengaan dan heb je een half uur om dat allemaal te doen, De jurrekies zijn goed te vinden dus ik vermoed dat de rest daar ook wel op af komt stromen. Komt goed!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens.. wordt dat niet sowieso alweer te krap?
Want we moeten daar ook nog iedereen zien te vinden he, ik moet nog 29 kaarten uitdelen buiten voordat we naar binnen kunnen...
Tuurlijk mogen we later naar binnen, maar dan zijn er misschien geen 29 stoelen bij elkaar meer vrijquote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als die deuren om 19.00 uur opengaan dan heb je een half uur om dat allemaal te doen, De jurrekies zijn goed te vinden dus ik vermoed dat de rest daar ook wel op af komt stromen. Komt goed!
En we mogen ook ietsjes later dan 19.00 uur naar binnen, toch?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
Weet je, ik bel morgen even met de TROS!
Want ik wil weten of de foyer/studio open is om 19.00 uur of dat je dan ook al ECHT de zaal in moet naar je stoel. Want in dat laatste geval zijn we dus te krap bezig.
Geen genummerde stoelen idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
Iedereen gaat in die foyer ook weer staan dringen voor die studiodeuren natuurlijk net als vorig jaar![]()
Want iedereen wil goed zitten, da's de pest dat het geen genummerde stoelen zijn en je met 29 personen bij elkaar wilt zitten.
Dat zal wel niet helaas, maar ik ga het morgen even op mijn allerliefst vragenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen genummerde stoelen idd.Kunnen jouw contacten er niet 29 reserveren?
Zodat we twee uur kunnen blijven staan tot we naar binnen mogen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorige keer stonden we al een uur binnen voordat de "echte" deuren open gingen. Ik pleit voor uurtje eerder
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat kan wel hoor maar ik wacht even tot je er uit bent qua tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |