Ik kijk hem gewoon.,.,quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Echt een heerlijke wedstrijd. Jullie missen echt geweldig voetbal
Nee ik kan niet tegen Vliegende Spanjaarden. Al bracht onder andere Fabregas zijn gespeelde woede wel weer heel overtuigend naar voren.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Jup. Palermo thuis is spektakel gegarandeerd dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak er eentje aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen Ligue 1 topic, zeker ook vanwege PSG-Montpellier momenteel (1-1 ruststand).
Maar 1 manier om er zelf verandering in te brengen, maar zelf kijk ik eerlijk gezegd nooit Frans voetbal tenzij ik er door een tip geld op heb staan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen Ligue 1 topic, zeker ook vanwege PSG-Montpellier momenteel (1-1 ruststand).
Als 't een beetje dichtbij elkaar staat wil ik wel een wedstrijd zien zoals vanavond, maar verder kijk ik het ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 1 manier om er zelf verandering in te brengen, maar zelf kijk ik eerlijk gezegd nooit Frans voetbal tenzij ik er door een tip geld op heb staan.
Het is ook niet echt de meest boeiende competitie. Alhoewel het wel potentie heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als 't een beetje dichtbij elkaar staat wil ik wel een wedstrijd zien zoals vanavond, maar verder kijk ik het ook niet.
Ik heb vorig seizoen ook maar een wedstrijd gekeken, weet al niet eens meer welke precies.
je mag na de wedstrijd niet fluiten anders ben je geen Feyenoorderquote:
Zal niet echt storm lopen gok ik zoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moet er een Ligue 1 topic komen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal niet echt storm lopen gok ik zo
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies, ben wel van plan om een Russian Premier League topic aan te maken maar of dat nou zo'n goed idee is?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |