Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik nou geen beunhaas, hooligan of randdebiel ben... Mag ik hier dan wel komen?
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik nou geen beunhaas, hooligan of randdebiel ben... Mag ik hier dan wel komen?
Absoluut niet tenzij je werkloos bent, maar ook daarin faal je.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wegwezen. En snel een beetje.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Die laatste reactie.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.
Ik lig toch wel regelmatig dubbel om één of ander gezegde dat hij weet te verkrachten.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.
Komt goed met jouw muzieksmaak ben je volgens de algemene opinie sowieso een randdebiel.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad
Mag hier niet meer komen
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lig toch wel regelmatig dubbel om één of ander gezegde dat hij weet te verkrachten.![]()
Ik las vandaag 'pannen van het dak kopen'
Speelt Klose nog. Of heeft hij nog steeds gezeik met de trainer?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Palermo 5-0 tegen Lazio, wtf
Beter scoort Lazio even zodat ik mijn andere weddenschap ook binnen heb
Bedankt voor het snelle antwoordquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Klose eruit, Kozak erin, voeg ze samen en je hebt Klozak...
Snap je 'm!!!![]()
![]()
Hij speelt ja, maar gewisseld in de tweede helft.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt Klose nog. Of heeft hij nog steeds gezeik met de trainer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |