Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik nou geen beunhaas, hooligan of randdebiel ben... Mag ik hier dan wel komen?
Nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als ik nou geen beunhaas, hooligan of randdebiel ben... Mag ik hier dan wel komen?
Absoluut niet tenzij je werkloos bent, maar ook daarin faal je.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wegwezen. En snel een beetje.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
(PAINT) John Guidetti Feyenoord
Die laatste reactie.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.
Ik lig toch wel regelmatig dubbel om één of ander gezegde dat hij weet te verkrachten.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat geil jij toch heerlijk zonder enige vorm van schaamte op aandacht.
Komt goed met jouw muzieksmaak ben je volgens de algemene opinie sowieso een randdebiel.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Inderdaad
Mag hier niet meer komen
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lig toch wel regelmatig dubbel om één of ander gezegde dat hij weet te verkrachten.![]()
Ik las vandaag 'pannen van het dak kopen'
Speelt Klose nog. Of heeft hij nog steeds gezeik met de trainer?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Palermo 5-0 tegen Lazio, wtf
Beter scoort Lazio even zodat ik mijn andere weddenschap ook binnen heb
Bedankt voor het snelle antwoordquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Klose eruit, Kozak erin, voeg ze samen en je hebt Klozak...
Snap je 'm!!!![]()
![]()
Hij speelt ja, maar gewisseld in de tweede helft.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt Klose nog. Of heeft hij nog steeds gezeik met de trainer?
Ik kijk hem gewoon.,.,quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Echt een heerlijke wedstrijd. Jullie missen echt geweldig voetbal
Nee ik kan niet tegen Vliegende Spanjaarden. Al bracht onder andere Fabregas zijn gespeelde woede wel weer heel overtuigend naar voren.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Jup. Palermo thuis is spektakel gegarandeerd dit seizoen.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak er eentje aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen Ligue 1 topic, zeker ook vanwege PSG-Montpellier momenteel (1-1 ruststand).
Maar 1 manier om er zelf verandering in te brengen, maar zelf kijk ik eerlijk gezegd nooit Frans voetbal tenzij ik er door een tip geld op heb staan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef Nober het volgende:
Waarom is er geen Ligue 1 topic, zeker ook vanwege PSG-Montpellier momenteel (1-1 ruststand).
Als 't een beetje dichtbij elkaar staat wil ik wel een wedstrijd zien zoals vanavond, maar verder kijk ik het ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 1 manier om er zelf verandering in te brengen, maar zelf kijk ik eerlijk gezegd nooit Frans voetbal tenzij ik er door een tip geld op heb staan.
Het is ook niet echt de meest boeiende competitie. Alhoewel het wel potentie heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Als 't een beetje dichtbij elkaar staat wil ik wel een wedstrijd zien zoals vanavond, maar verder kijk ik het ook niet.
Ik heb vorig seizoen ook maar een wedstrijd gekeken, weet al niet eens meer welke precies.
je mag na de wedstrijd niet fluiten anders ben je geen Feyenoorderquote:
Zal niet echt storm lopen gok ik zoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar moet er een Ligue 1 topic komen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal niet echt storm lopen gok ik zo
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies, ben wel van plan om een Russian Premier League topic aan te maken maar of dat nou zo'n goed idee is?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?
Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat je je vergist, best veel mensen kijken toch ?
Kijk je dat?quote:
Negers? Alex scoorde voor PSG en bij Montpellier scoorde Belhanda (een Marokkaan).quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.
Tering rayman wtf man, tering idiooot.
Zwart is zwartquote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Negers? Alex scoorde voor PSG en bij Montpellier scoorde Belhanda (een Marokkaan).
Ik vind de show zelf niet zo geweldig, maar die sketches eromheen zijn nog best leuk.quote:
Ja hij is bij interviews te druk, maar sketches zijn echt leuk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind de show zelf niet zo geweldig, maar die sketches eromheen zijn nog best leuk.
FC Kip.
Ik haak al af zodra de naam Raymann valt... Wat zei je?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja man, negertjes en voetbal, heerlijk.
Tering rayman wtf man, tering idiooot.
Je moet gewoon paar afleveringen kijken. Je gaat het niet gelijk leuk vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Meisjeeeeeeeee ben boos!! Verder ken ik het niet, snap niet waarom dat TV lab bestaat.
Je staat 5-0 achter, totaal kansloos (denk ik?), rode kaart, trainer brengt verdedigende wissels in, en Klozak maakt de torquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef msnk het volgende:
Klose eruit, Kozak erin, voeg ze samen en je hebt Klozak...
Snap je 'm!!!![]()
![]()
Nope, ging een half uur over de tatoeages van Guidetti.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Ajax al besproken in Studio Voetbal? Dat wil ik wel graag opnemen na deze geweldige wedstrijd.
Goed hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Utaka 1-2 GOOOOOOOOLLLLL de Montpellier!
Bazen UI.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Nober het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Utaka 1-2 GOOOOOOOOLLLLL de Montpellier!
Morgen pas naar het ziekenhuis.. na donderdag geen bloed meer gezien. Ben alleen mijn stem kwijt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Mikey! Fok je vanuit het ziekenhuis of ben je thuis?
Teveel geschreeuwd met carnaval?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen pas naar het ziekenhuis.. na donderdag geen bloed meer gezien. Ben alleen mijn stem kwijt.
Wat moet je in het ziekenhuis doen dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen pas naar het ziekenhuis.. na donderdag geen bloed meer gezien. Ben alleen mijn stem kwijt.
Bloed onderzoek naja bloed prikken.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat moet je in het ziekenhuis doen dan?
Ik hoop dat je goed bent verzekerd .. Ik moest 150 euro betalen om twee keer bloed te laten prikkenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bloed onderzoek naja bloed prikken.
Zelf denk ik omdat ik zo diep hoest altijd dat er iets is gaan irriteren.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bloed onderzoek naja bloed prikken.
Zelf denk ik omdat ik zo diep hoest altijd dat er iets is gaan irriteren.
Zou kunnnen. Ik word ook altijd 3 geschat.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vond ik ook maar werd onlangs dus wel 45 geschat al weet ik niet of het aan de UI lag.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou kunnnen. Ik word ook altijd 3 geschat.
Valse tussentand, ban...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Pauperclub.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Paris Saint Germain-Montpellier, wat is Barca?
Zekers.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan wordt het nog spannend wie er topscorer zal worden in La Liga.
Vorig seizoen was er ook zo'n periode die duurde een week of 5, dus Messi gaat voor 65 doelpunten.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zekers.
Dacht dat Messi kapot was door al die wedstrijden. Maar hij staat er ineens weer.
Dat eerste wel maar dat tweede...?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:09 schreef msnk het volgende:
Ehh...
Real Madrid wordt gewoon kampioen. En C.Ronaldo wordt gewoon topscorer hoor.
Die kerel krijgt iedere wedstrijd een gratis pingel en schiet er nog één van randje 16, dat komt wel goed.quote:
Messi op 27 inmiddels.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Die kerel krijgt iedere wedstrijd een gratis pingel en schiet er nog één van randje 16, dat komt wel goed.
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef msnk het volgende:
Mijn god wat zullen mensen emmers zijn gekomen zeg vandaag. Sjekk inmiddels ook liters denk ik.
Ik van Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?
Flauwquote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja geweldig he van Utrecht en Groningen!?
Wat zei sierdquote:
Pep wil een kus, krijgt 't niet en wordt gelijk fysiek.quote:
Heb medelij met je vriendin.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Pep wil een kus, krijgt 't niet en wordt gelijk fysiek.
Net een Turk of zo.
Sierd zei niks ...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zei sierd? Heb het na de 3-1 afgezet.
Snor tegen snor.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Net een Turk of zo.
Hij vond het wel mooi. 'Lekker zo'n harde aanpak' zei hij ..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Past niet in het fapplaatje natuurlijk, want alleen Mourinho doet rare dingen.
Ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Wie postte gistern dat liedje, static-X the only?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Net een Turk of zo.
Static-X is gruwelijk. Maar jij kende dat nummer nog niet? Want met "zeg geen NFS" doelde ik eigenlijk op jouquote:
Ik speel geen NFS bagger spellen/quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Static-X is gruwelijk. Maar jij kende dat nummer nog niet? Want met "zeg geen NFS" doelde ik eigenlijk op jou
Niet alles, je moet voor bijna alles betalen.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat Interactieve TV handig zegHad het veel eerder moeten halen. Kan gewoon alles rustig terugkijken: SV / Topgear, alles
Ik heb sinds een paar maanden zo'n UPC kastje met opnamemogelijkheid op m'n kamer. Pas dan krijg je in de gaten hoe handig dat wel niet is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dat Interactieve TV handig zegHad het veel eerder moeten halen. Kan gewoon alles rustig terugkijken: SV / Topgear, alles
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet alles, je moet voor bijna alles betalen.
Dat heb ik ook jaquote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar maanden zo'n UPC kastje met opnamemogelijkheid op m'n kamer. Pas dan krijg je in de gaten hoe handig dat wel niet is.
BBC kan ik niet terugbekijken via UPC.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?
Dan neem je het op. Dat kan ik zelfs op de computer.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja? Moet je betalen voor Topgear bijvoorbeeld?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan neem je het op. Dat kan ik zelfs op de computer.
Ach ja... nu ik per maand betaal voor downloaden. Download ik gewoon iets ipv wachten tot er iets goeds op tv is. Dan haal ik het bedrag er tenminste uitquote:Op maandag 20 februari 2012 00:00 schreef Caland het volgende:
Heb nu ook 3 maanden gratuite film 1
Wel veel bagger ertussen.
Gewoon aan toegeven.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
Pfff... Waarom heb ik zoveel honger de laatste weekVooral 's avonds
Ook wel herkenbaar. Drink iedere dag sowieso 3 liter water, maar is nooit genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb vooral al de hele dag fucking veel nadorst. Volgens mij zit ik inmiddels op 2 liter melk, 2 liter water en een liter koffie.
Dus nu pis je als een bejaarde man?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb vooral al de hele dag fucking veel nadorst. Volgens mij zit ik inmiddels op 2 liter melk, 2 liter water en een liter koffie.
Ik snap je niet man.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu pis je als een bejaarde man?
Ligt in het ziekenhuis.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar aan de royalty watchers hier (msnk en Ajacied4lf) Geef eens een update over Friso
Gaat niet goed met hem.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar aan de royalty watchers hier (msnk en Ajacied4lf) Geef eens een update over Friso
Gelukkig maar dan toch nog zicht op een DWDD special over hem.quote:
Lijkt mij dat je pist als een reiger na 6 liter vloeistof.quote:
Zuurstofgebrek is nogal een belangrijk punt als zo ongeveer je hele lichaam (en vooral hersenen) daarop werken.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Friso situatie begrijp ik niet goed...
Hij heeft ergens toch... ja vreemd om te zeggen maar over zijn hele lijf geen verwondingen en of zwellingen in zijn hoofd toch ? zeg maar behalve het zuurstof gebrek is zijn lichaam gaaf gebleven toch?
Apart vind ik het maar.
Bij P&W legden ze het precies uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Friso situatie begrijp ik niet goed...
Hij heeft ergens toch... ja vreemd om te zeggen maar over zijn hele lijf geen verwondingen en of zwellingen in zijn hoofd toch ? zeg maar behalve het zuurstof gebrek is zijn lichaam gaaf gebleven toch?
Apart vind ik het maar.
wtfquote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
Ajax speelde weer een thuiswedstrijd vandaag
Top 100 van zondag 19 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 340 ajacied4lf
02. 339 Ajacied422
Ja dat ik weet ik dat je dan waarschijnlijk een kasplant blijft.. maar is het niet een klein wonder dat er verder niets lichaamelijks is gebeurd ? ja je koopt er niets voor... maar medisch gezien bedoel ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek is nogal een belangrijk punt als zo ongeveer je hele lichaam (en vooral hersenen) daarop werken.
Hou jij niet eens vol manquote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wtf![]()
Ik ben na vandaag 3 dagen off
Herkenbaar een vriend van mij had het aangezet ben maar naar huis gegaan..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bij P&W legden ze het precies uit.
Had geen zin om er naar te luisteren
71. 089 Calandquote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
Ajax speelde weer een thuiswedstrijd vandaag
Top 100 van zondag 19 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 340 ajacied4lf
02. 339 Ajacied422
Mocht helaas niet baten. Niet eens top 50quote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
71. 089 Caland
Jij hebt anders ook dapper gestreden met je ban die pas na 4en over was.
Hahaha, echt hčquote:Op maandag 20 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zuurstofgebrek is nogal een belangrijk punt als zo ongeveer je hele lichaam (en vooral hersenen) daarop werken.
Maarja, 100 posts over Guidetti en Feyenoord, 100 over verlies PSV, 40 over AZ en 100 over Ajaxquote:
He ja. Dat is ook wel ergquote:Op maandag 20 februari 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
71. 089 Caland
Jij hebt anders ook dapper gestreden met je ban die pas na 4en over was.
Je hebt er niks aan maar ik ben toch een beetje trots op je ondanks alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Mocht helaas niet baten. Niet eens top 50
Wat geluk gehad met de val gok ik zo. En sowieso niet zo'n hele grote laag sneeuw over zich heen. Was 'maar' iets van 30-40 cm ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ik weet ik dat je dan waarschijnlijk een kasplant blijft.. maar is het niet een klein wonder dat er verder niets lichaamelijks is gebeurd ? ja je koopt er niets voor... maar medisch gezien bedoel ik.
Conclusie: je vindt andere clubs belangrijkerquote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maarja, 100 posts over Guidetti en Feyenoord, 100 over verlies PSV, 40 over AZ en 100 over Ajax
Polsen doorgesneden alles.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou Ajacied422 nu huilen omdat ik hem heb verslagen?
Oneerlijk, jij mag langer opblijven.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou Ajacied422 nu huilen omdat ik hem heb verslagen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneerlijk, jij mag langer opblijven.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij staat vroeger op. Die jongen begint op zaterdag al om 7:00 je kunt zeiken wat je wil maar daar heb ik diep respect voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
U serious bro?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat vroeger op. Die jongen begint op zaterdag al om 7:00 je kunt zeiken wat je wil maar daar heb ik diep respect voor.
Elke dag weer he, in het weekend ook gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij staat vroeger op. Die jongen begint op zaterdag al om 7:00 je kunt zeiken wat je wil maar daar heb ik diep respect voor.
Dat is 24 uur lang elke 30 seconden een post of zoquote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef Arcee het volgende:
Hoogste dagscores ooit (meerdere noteringen per user mogelijk)
0001 2700 2010-08-12 Nectar
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is 24 uur lang elke 30 seconden een post of zo
Meer posten mikequote:
Misschien heeft 'ie wel een krantenwijkje?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Dus stoppen met zeiken op die jongen en gewoon respect opbrengen.
22555, ga je nu een kloon maken dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou hij serieus 13 zijn? geloof er niks van ...
Roddelen over 14 jarige mede users op een forum waar je niemand kentquote:Op maandag 20 februari 2012 00:31 schreef Caland het volgende:
Toch vind ik het elke dag weer aardig confronterend. Heb je weer 90 posts geplaatst ofzo, en dan ga je je echt afvragen waar je nou de hele dag mee bezig bent geweest
Vond dat nooit zo leuk man. Mijn ouders keken die onzin altijd en dan moest ik soms gedwongen toekijken.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooiman
@Stokstaart mis die dagen wel
Fotoboek van User
Link van dat paint topic?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:34 schreef Stokstaart het volgende:
Sommige gasten zijn echt goed in dat kutten met die plaatjes.
[ afbeelding ]
twitter:tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:08:26Feyenoord has the most loyal supporters in the world! This gave me goosebumps reageer retweet
Ja mijn jeugd was ook traumatisch. Moest ik weer Powerrangers kijken omdat mijn vader obsessief fan wasquote:Op maandag 20 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond dat nooit zo leuk man. Mijn ouders keken die onzin altijd en dan moest ik soms gedwongen toekijken.
Wees maar blij dat je moeder geen obsessief My Little Pony fan was.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja mijn jeugd was ook traumatisch. Moest ik weer Powerrangers kijken omdat mijn vader obsessief fan was
Happel is speciaal. Die denkt ook gewoon dat gasten op Vak S een bunch op pussies zijn die daar voor de fame staan.quote:
ALS JE UIT BREDA KOMT JONGE!twitter:tiesto twitterde op zondag 19-02-2012 om 21:12:50But you all know my favorite football team is NAC Breda!!! reageer retweet
Is voor 90% ook zo.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Happel is speciaal. Die denkt ook gewoon dat gasten op Vak S een bunch op pussies zijn die daar voor de fame staan.
S staat voor sukkelquote:
Alberto checkt de park.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Topics van vroeger![]()
Excuus Anti van het goede doel.
Leven in de schaduw van je broer.
dacht het niet vriendquote:
Wel joh. Teveel van die 16 jarige pikkies met neppe stone ijsland jasjes en burberry petjes die denken dat ze tof zijn door op vak S te gaan staan.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:42 schreef GGMM het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)e_id=&sub_forum=115&
Faal. Ik ben bijna zo ergquote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Geen studie en geen baan. Gelukkig begin ik deze week weer met werken om in september weer te beginnen met een studie en dat alleen om Happel te pesten
Wel een studie, en ook een baan.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Geen studie en geen baan. Gelukkig begin ik deze week weer met werken om in september weer te beginnen met een studie en dat alleen om Happel te pesten
Niet doen man, dan bloedt deze reeks dood.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Veel jonge pikkies maar staan ook genoeg oude gasten. Sowieso staan die neefjes van Gijs daar ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel joh. Teveel van die 16 jarige pikkies met neppe stone ijsland jasjes en burberry petjes die denken dat ze tof zijn door op vak S te gaan staan.
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
(Volgens Happel zijn studenten kut geworden sinds hij ermee is gestopt/afgerond.)
Alsof er nog wat te rellen valt in het stadion.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel jonge pikkies maar staan ook genoeg oude gasten. Sowieso staan die neefjes van Gijs daar ook.
Als er gereld moet worden staan ze hun mannetje wel hoor. Zijn van die snuivende Robbie ventjes. Die lopen echt niet weg.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent lekker bezig
Wtf hoe.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent lekker bezig
Buiten het stadion staan ze hun mannetje ook wel. Kijk maar naar die rellen in HvH.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof er nog wat te rellen valt in het stadion.![]()
Sowieso is dat helemaal niet meer, alles zit zo verspreid overal. Vak S heeft vooral nog de naam, en dan komen er automatisch ook heel veel stumperdjes op af.
Nee jij bent lekker bezigquote:Op maandag 20 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_graph
Ben wel benieuwd wanneer dat was eigenlijk .. weet dat niet eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker bezigMet je piek van 460 posts
[ afbeelding ]
1020 posts op 1 dagquote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
WTF HAHAHAHAHAHA
Wat is dit?!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
WTF HAHAHAHAHAHA
Logisch tochquote:Op maandag 20 februari 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Verschil in zomer en winter
Hoop dat het goedkomt manquote:Op maandag 20 februari 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog even wat eten morgen middag dan maar bloed prikken.
sickquote:
Dan verdien je niet genoegquote:Op maandag 20 februari 2012 01:01 schreef Caland het volgende:
Euwja, morgen weer zorg- en huurtoeslag.
MENquote:Op maandag 20 februari 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen zat ie de hele dag in MEN volgens mij.
Ja, hij wilde dat record hebben he. Toen kwam die leipe Nectar met zijn 2700+ posts.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen zat ie de hele dag in MEN volgens mij.
Mens Erger je niet.quote:
I see.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mens Erger je niet.
je had daar een topic dat touwtrekken heette. Komt er op neer dat je de hele dag alleen maar cijfertjes kunt roepen.
Succesquote:Op maandag 20 februari 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog even wat eten morgen middag dan maar bloed prikken.
Touwtrekken #170quote:Op maandag 20 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Maar hoe de fuck haal je 2700 dan, door de hele dag in MEN te posten?
Aantal posts per uur van Nectar (12 augustus 2010):quote:Op maandag 20 februari 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
Maar hoe de fuck haal je 2700 dan, door de hele dag in MEN te posten?
Case closedquote:1967 Mens erger je niet
Holy fuck, 3 uurtjes slaap ofzo om de hele dag op fok te posten.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aantal posts per uur van Nectar (12 augustus 2010):
00:00 - 00:59 147
01:00 - 01:59 205
02:00 - 02:59 174
03:00 - 03:59 108
04:00 - 04:59 025
05:00 - 05:59 000
06:00 - 06:59 000
07:00 - 07:59 000
08:00 - 08:59 056
09:00 - 09:59 123
10:00 - 10:59 059
11:00 - 11:59 108
12:00 - 12:59 152
13:00 - 13:59 104
14:00 - 14:59 141
15:00 - 15:59 178
16:00 - 16:59 133
17:00 - 17:59 042
18:00 - 18:59 179
19:00 - 19:59 161
20:00 - 20:59 170
21:00 - 21:59 087
22:00 - 22:59 183
23:00 - 23:59 161
Totaal: 2696. Gemiddeld 134 per uur tijdens de uren dat-ie postte.
Nectar heeft in 141 verschillende topics gepost, oftewel 19 posts gemiddeld per topic.
En in verschillende 12 fora en die waren als volgt verdeeld:
1967 Mens erger je niet
0290 Onzin voor je leven!
0138 Klaagbaak
0090 Puber- & Tienertalk
0066 Muziek
0048 General Chat
0022 FOK!features, Bugs & Development
0017 Feedback
0017 Culinesse ŕ gogo
0011 Digital Corner
0010 Voetbal
0008 Games & Consoles
0007 Film, Tv & Radio
0001 Travel
0001 Babes & Hunks
0001 Memory Lane
0001 Lifestyle
0001 Sport
Ik was weer teruggegaan naar PES dit jaar, maar heb die in de prullenbak gegooid en 2 weken terug weer FIFA gekocht. Wat een frustrerend spel is dat PES zegquote:Op maandag 20 februari 2012 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen jullie dat Fifa nog wel eens? 23februari spelers update..
Eindelijk Guidetti Clasie , Bruno Martin Indi etc , in de 80 zo als het hoort.
Feyenoord ranking van spelers is irritant laag... moet je Fernandez laten spelen inplaats van Guidetti etc. kan me daar erg aan storen gelukkig kijken ze bij de winterupdate wel naar wat een speler in het echt gepresteerd heeft. Footbal Manager is daar zoveel beter in.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was weer teruggegaan naar PES dit jaar, maar heb die in de prullenbak gegooid en 2 weken terug weer FIFA gekocht. Wat een frustrerend spel is dat PES zeg
Omdat ik jullie wilden dissen met een heel ziek Ultimate Team screenshot maar er stond een Marktplaats logo in de foto.quote:
Wat had Guidetti gepresteerd dan voor Feyenoord? Het is wel jammer dat kleinere competities als de Nederlandse geen wekelijkse update hebben. Of iig dat had deze niet in de laatste versie die ik heb gekocht.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord ranking van spelers is irritant laag... moet je Fernandez laten spelen inplaats van Guidetti etc. kan me daar erg aan storen gelukkig kijken ze bij de winterupdate wel naar wat een speler in het echt gepresteerd heeft. Footbal Manager is daar zoveel beter in.
Weet niet man, speel eigenlijk nauwelijks met Feyenoord. Speelt zo fucking irritant al jarenlangquote:Op maandag 20 februari 2012 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feyenoord ranking van spelers is irritant laag... moet je Fernandez laten spelen inplaats van Guidetti etc. kan me daar erg aan storen gelukkig kijken ze bij de winterupdate wel naar wat een speler in het echt gepresteerd heeft. Footbal Manager is daar zoveel beter in.
Idd! En dat lelijke stadion van die neuzen natuurlijk weer welquote:Op maandag 20 februari 2012 01:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet man, speel eigenlijk nauwelijks met Feyenoord. Speelt zo fucking irritant al jarenlang
FUT of online seizoen met 4-5 sterrenteams.
Sowieso schandalig dat al jarenlang de Kuip niet meer in voetbalgames zit, paupers.
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd! En dat lelijke stadion van die neuzen natuurlijk weer wel
Nee tochquote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.
Speel je met wat vrienden een toernooitje, hoor je opeens hamas, hamas.![]()
Weet niet of dat nu ook kan.
Calandt doelt op spreekkoren die je kon toevoegen.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee toch
Zou epische taferelen opleveren. Na de wedstrijd Vlaar vs Vertonghen kk in je longen die tegen elkaar battlen
O die worden dan random gespeeld of zo? Dacht dat je ze zelf kon laten afspelen door ergens op te klikkenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Calandt doelt op spreekkoren die je kon toevoegen.
Was leuk voor een keertje maar verveelde me ook al snel.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan wel weer mooi was dat je in de FIFA van vorig jaar zelf supporters songs kon toevoegen.
Speel je met wat vrienden een toernooitje, hoor je opeens hamas, hamas.![]()
Weet niet of dat nu ook kan.
Jij slaapt ook nooit hequote:
Goed, gisteren was een topdag, en bij jou, vriend?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoi vriend, hoe gaat het in het leven?
Mwha, kon beter he.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Goed, gisteren was een topdag, en bij jou, vriend?
Altijd lastig Groningen uit.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, kon beter he.
En met de vrouwtjes?
Wat zijn dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, kon beter he.
En met de vrouwtjes?
Die ik doe hebben dat nog nietquote:Op maandag 20 februari 2012 02:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van die mensen met 2 rare bobbels op hun borst.
Ik kan niet wennen aan dat nieuwe verdedigenquote:Op maandag 20 februari 2012 01:18 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb maar 2 gouden spelers. Badstuber en Demba Ba
12 ja? Zit je bij ajacied422 in de klas?quote:Op maandag 20 februari 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die ik doe hebben dat nog niet. Maar ik ben zelf ook nog 12.
Ik zit een klas hoger.quote:Op maandag 20 februari 2012 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
12 ja? Zit je bij ajacied422 in de klas?
Vrije trappen zijn ook moeilijkerquote:Op maandag 20 februari 2012 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan niet wennen aan dat nieuwe verdedigen
2xquote:Op maandag 20 februari 2012 02:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En je bent blijven zitten zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |