Lekkerding. Wel grappig om het verschil tussen bewust en onbewust zonder mate eten, in lichaamsvorm te zien.quote:
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar helemaal niet? Zou niet weten wat je dan allemaal zou moeten eten.
En het is gewoon makkelijk voedsel. Ik zou echt dik worden zonder brood.
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,. Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan). Maarja, dit is off-topic
.
Weet wel zeker dat je niet dikker wordt zonder broodGewoon andere dingen eten.
Haha, imo is knackebrod gezonder dan broodquote:Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Brood is het enige wat hier altijd in huis is.en knackebrod valt voor mij ook in de categorie brood. Dus dan zou ik daarop overgaan.
Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slechtquote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Onzin dat volkoren brood niet goed zou zijn! Is juist wel goed, zijn goede koolhydraten en die heb je hard nodig.
Wat ook een fabel is dat alle koolhydraten slecht zouden zijn. Maar goed, off-topic
Ben wel erg benieuwd of het haar uiteindelijk lukt.quote:
aha ok okquote:Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slecht. Koolhydraten in general zijn niet slecht, maar voor het afvallen wordt vaak koolhydraat-arm gegeten want dat gaat lekker snel,
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
aha ok ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
voor het programma is het inderdaad wel leuk dat ze snel afvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens wegen die mensen echt bizar veel, dus dan gaat het afvallen meestal veel sneller dan als je licht overgewicht hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja is toch anders dan bij de amerikaanse versie, hier lijkt het op een iets rustigere manier te gaanquote:
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod,. Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan).
Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd,quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.
Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
De verhouding van mensen die 'echt' brood kopen/maken (en dan bedoel ik ook niet de kant en klare broodmix etc, maar echte 100% volkoren meel, gist etc.) ten opzichte van mensen die gewoon fabrieksbrood kopen is zo afwijkend dat je imo te allen tijde kunt uitgaan van fabrieksbrood als er wordt gesproken over brood. En fabrieksbrood zit vol met 'vage shit'.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:
[..]
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.
Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd,.
Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.quote:Op maandag 2 april 2012 08:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.
Kletsmajoor.quote:Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |